pondělí 22. srpna 2011

den 364 - 22.8. pondělí - Křídy a vedro.




Probudily jsme se do již horkého rána.A protože bylo zcela jasné,že venku to pro nás moc nebude vyrazily jsme už ráno.Obstarat pár věcí a hlavně koupit křídy pro mladou.Nějak si vzpomněla,že chce malovat na tabuli,ale nebylo čím.Poctivě jsme si vystály frontu na poště.Všichni si to chtěli odbít za chládku.A já až u přepážky zjistila,že nemám peněženku.Když jsem si chystala věci vytáhla jsem ji z batohu a nechala doma.Tak jsme se pro ni vrátily,ale už né na poštu.Na řadě bylo slíbené papírnictví -zavřeno.Mladá to nějak nepobírala a brala to jako nesplněný slib.Abych si ji trochu usmířila stavily jsme se na hřišti.A nastal čas schovat se domů.Protože mě čekalo více jak 8 hodin zavřená v bytě pustila jsem se do úklidu.Po dlouhé době jsem jí vydrhla koberec silnici a umyla první okno.Oběd,zase úklid,odpočívání.Podruhé jsme vyrazily před 5 abychom stihly ještě to papírnictví.Ráno tam bylo,že až od 10 a teď,že mají dovolenou.Mladá byla právem rozlobená.Tak jsme dnes podruhé vyrazily na poštu.Teď tam skoro nikdo nebyl a šlo to rychle.Doma jsme se stavily pro naši nákupní tašku a šly do obchodu.Tam ty křídy mít budou.A měli.Mladá měla konečně své vytoužené křídy a já nakoupeno.Můžeme se zabarikádovat,zatemnit a snad to vedro přežijeme.

2 komentáře: