pátek 5. srpna 2011

den 347 - 5.8.pátek - Lepší.





Dnes jsme pro změnu vstávaly docela brzy.A den byl o hodně lepší.Takže v našem případě délka spánku nezaručuje hladký průběh dne.Jako ve všem s mladou -jistota žádná.Nebo je to jen a jen o mě a mém snažení.Dnes jsem se rozhodla s tím trochu bojovat.Ráno jsme vyrazily po nákupech a odměnou byla zastávka na dětském hřišti.Ještě bylo příjemně prázdné -jen jedna babička s vnučkou.I mladá měla více energie a chuti.Sama aktivně se pustila do prvních stránek písanky.Já zatím prala,věšela a chystala oběd.Bylo u nás slunečno a teplo.Skoro se dalo uvažovat o koupališti.Ale raději jsem to zavrhla.Zase to nemusím s tím snažením tolik přehánět.Oběd,odpočívání.Já se pustila do úklidu a razilo se ven.Zase dusan,tak mi to moc nešlapalo.Mladá chtěla strašně daleko,ale dnes jsem nebyla ochotna.I tak jsme toho prošly docela dost.Zase jsme přečetly pár stránek z knížky.Dalo by se říct,že máme pro dnešek splněno.Tak snad se zítra nebudu muset tak snažit a půjde mi to trochu líp.

1 komentář: