pondělí 15. srpna 2011

den 356 - 14.8.neděle - Nervozita.



Celý den ve znamení nervozity.Dopoledne jsme strávily doma a bylo dusno a protivno.Hlavou mi probíhaly katastrofické scénáře.Ta představa,že ho přeci jen najdou a dovleče ho eskorta.To si za rámeček nedám co si vyslechnu.Vším jsem přeci vinna -já se chtěla rozvádět.Do toho mi zavolala máma.A já se ve slabé chvíly svěřila a rázem mi bylo ještě hůř.I když to nevyslovila měla jsem zase pocit jak si za to můžu sama,že mi to říkala.Taky mi dávala rady -naprosto mimo.Přesvědčená,že mi dává ty správné a bude se rozčilovat,že jsem to neudělala jak říkala..Já vím,že to myslí dobře,ale mě to její zlehčování opravdu moc nepomáhá.A hrůzou se tady klepu,že je budu muset požádat o pomoc a oni mi odmítnout.Silou vůle jsem se po obědě musela dokopat k procházce.Ušly jsme docela dost.Jen ten dobrý pocit z procházky někam zmizel.A ani toho skřítka co mi sedí za krkem jsem se nezbavila.Pod tímhle mostem(kde jsme fotily) už je obsazeno.A večer přišla šílená bouřka.

2 komentáře:

  1. "Já jsem ti to říkala" mívám často od své mámy na talířku. Ono se vždy lépe předpovídají ty horší věci, ale o těch lepších se už nemluví.

    OdpovědětVymazat
  2. mámy už takové jsou...někdy se přistihnu, že to dělám taky.-((

    OdpovědětVymazat