středa 17. srpna 2011

den 359 - 17.8.středa - Sešrotovaná.

Možná je to náhoda,možná jen tělo reaguje na tu zátěž kterou si tak zdárně přikrmuji.Zase je to něco jako viróza,noc plná potu.Nejsem na umření,ale zase unavená.Dopoledne cíleně prožíváme doma.Jen chodím a říkám si co bych měla udělat než začne škola.Ale u toho zůstává.Taky se udělalo letně.Mladá se zase vzteká,protože ji při polykání zřejmě bolí ucho.Nevím máli ho zalehlé,nebo je taky přistydlá,nebo jen nafoukané.Nikdy nevím jistě -nebrečí,spí,jen si občas vzpomene a nerví se.Pokus o vykapání kysličníkem -jak mi při návštěvách radil ušař jsou taky o nervy.Nesnáší to.Mě to docela pomáhá když mám při nachlazení problém s ušima.Většinou to zase nějak zmizí.Doufám,že to zmizí -návštěvy ORL nepatří k mým oblíbeným.Ven jsme šly až pozdě odpoledne.Měla bych nějak ten zbytek prázdnin smysluplně využít.A strašně nic se mi nechce.

1 komentář:

  1. ani mě se nechce, nejsi v tom sama, v po už jdu do práce aodpočinutá se nepřipadám.-(

    OdpovědětVymazat