sobota 13. srpna 2011

den 354 - 12.8.pátek - Zase dolů.

Pěkně jsme si pospaly,posnídaly a vyrazily na poštu.Trochu jsme stihly malounko zmoknout.Byla jsem plná elánu a připravená se poprat s nepořádkem,prádlem,vařením.Jenže měla jsem telefon.Opět úřední.Volali mi ze soudu,že to pondělní stání se ruší.Důvodem je,že se jim nepodařilo doručit předvolání mému bývalému.A já čekala,že to budu mít za sebou.Mladej si kvůli nám přehazoval služby v laborce aby mohl přijet hlídat.Myslela jsem,že to mají dořešený,že už se ho snažili hledat a když neuspěli  půjde to i bez něho.Všechno jsem si vyřídila a teď budu čekat další měsíce jestli se bude vůbec něco dít.Vůbec nevím jak dál.Chtěla jsem to mít vyřízený než ji začnu žádat o důchod.Abych za ni mohla žádat,přebírat poštu,podepisovat.Vzalo mi to zase chuť do všeho.Stěží jsem nám uvařila.Sotva uklidila,ale opravdu jen povrchově.Až po pár hodinách jsem samu sebe přesvědčila,že nějaké řešení musí existovat.V pondělí si zajdu na sociálku.Na zdravotní,ta paní je tam rozumná a umí poradit.Paniku odložím na později.Bylo třeba doplnit zásoby.A že se nakonec udělalo teplo.Měly jsme za odměnu i tu zmrzlinu.Zbytek dne utekl v mírné letargii.Pořád mám chuť něco rozkopnout.

2 komentáře:

  1. Hm...., naše zákony jsou v tomhle ohledu naprosto nefunkční a zbytečně se vše pak protahuje. Věřím, že jsi z toho nešťastná, kdo by nebyl. Držím palce, ať od paní na sociálce dostaneš nějakou radu a někam se to hne. Slzičko nezoufej, určitě se to nějak pořeší.

    OdpovědětVymazat
  2. taky držím palce....to je pořád šimlúřednický jak za marie terezie

    OdpovědětVymazat