pátek 5. srpna 2011

den 346 - 4.8.čtvrtek - Přestávka.

Vyspávaly jsme tedy docela dlouho.Ale to byla asi všechna pro dnešního dne.Nějak se mi nedařilo.Nic.Zase jsem se probudila s příšernou nechutí k čemukoliv a ještě umocněné podráždění z mladé.Sice nijak zvlášť nevyváděla,ale dnes jsem před ní úmyslně utíkala.Nějak se to zase nakupilo a já už jsem moc osahaná a chci,aby se mě nikdo nedotýkal.Ke všemu celý den dusno.Ráno jsme zvládly jen nejbližší obchody a zbytek dne seděly doma.Snaha o odpolední procházku sice byla,ale ani mladá moc po chození netoužila.A přemluvit mladou k tomu je třeba energie a chuť.Obojí postrádám.Samotnou mě překvapilo,že usínání proběhlo v pohodě.Nějak jsem předpokládala,že bušení do zdi by tenhle den krásně zakončil.Naštěstí se nestalo.I já usnula rychle.Asi,že už jsem se na sebe nemohla dívat.

Žádné komentáře:

Okomentovat