pondělí 30. srpna 2010

den 6 -Bowling.

Dnešní den začal protivným probuzením-mladá bušila do zdi.To nikdy nevěstí nic dobrého.Já byla celá otupělá,zpomalená.Ale bylo třeba vyrazit směr město.Vrátit konečně knížky do knihovny,nakoupit.Všude to samé-snaha osahávat lidi,dotýkat se jich,vynucovat si pozornost.Celý den jsem se jí snažila motivovat dnešním bowlingem,ale míjelo se to účinkem.Ke všemu na všechno nějak málo času.Sotva jsme se dovlekly z města,poobědvaly,trochu jsem poklidila a čas zase vyrazit.Sraz byl ve 3.Bylo to takové první setkání sdružení se kterým chodíme už 3 rok plavat.Těšila jsem se na dospělé lidi.Už 3 dny jsem s nikým nemluvila.Prodavačky se nepočítají.Ale bylo to náročné.To její protivné otravování se ještě vystupňovalo.Každého chytala za ruce a nemínila se pustit.Dělala kraviny a na parketách málem spadla.Hlavu mám jak pátrací balon.Docela krize.Představa,že teď to bude častěji mě moc netěší.Strašně bych si přála,aby to nedělala.V tomhle jsme prostě úplně odlišné.Já sama nemám ráda,když se mě někdo dotýká.Ale jí se dotýkám,neustále ji hladím,držím za ruku.A ona toho má pořád málo.Jak někoho vidí a když je to známý tak mě už prostě neslyší.Má i světlé dny kdy to není tak šílené.Kdy se chová naprosto způsobně.I já mám lepší dny kdy to líp snáším.Ten dnešní k nim nepatřil.

Žádné komentáře:

Okomentovat