neděle 2. prosince 2012

52 -týden třináctý-26.11.-2.12. 2012

Pondělí.Jsem mírně zblblá -večer se tu objevil syn -pěkně mě vyděsil,málem jsem mu neotevřela.Mladá okamžitě poznala,že v pokoji někdo nocuje -stůl v chodbě.Nadšená,že ho vidí.Dokonce ani moc nezdržovala a vypravily jsme se jako obvykle.Přijala i ,že odpoledne ho už neuvidí -přijel jen na otočku na úřad.Odevzdána ve škole.Já s kamarádkou.Zase si dělám radost.Koupila jsem si andělské zvonění -vždycky se mi strašně líbilo a nikdy jsem ho neměla.Mladá byla hodná.A stejně jako já okouzlená zvoněním.Šůrování všech dveří v bytě šlo jako po másle.

Úterý.Po ránu to trochu drhne.Musela jsem se hodně snažit abych nebyla protivná.Ze školy prchám -potřebuji odstup.Na náměstí trh -další vykrajovátka.Mladá asi nebyla nejvzornější ,ale to se čekalo.Cesta domů,odpočinek.Dnes je na řadě pečení perníčků.Mladá si vybrala srdíčka.První plech jsem spálila a potom to byl nějaký moc velký fofr.Pěkně jsem se zahřála.


Středa.Vstávání nám jde čím dál hůř.Ale dojely jsme.Dnes je na náměstí celý den živo.Večer se tu rozsvěcuje strom.Už od 10 je živý Betlém,od 12 vánoční trh.Tak jsem okoukla zvířátka -škola byla taky.A cestou ze školy jsme prošly trh.Dnes jedeme na úřad.Když šlapeme přes to naše náměstí i tady je trh.Doma rychle doplnit energii a nachystat věci na plavání.Cestou domů je už vidět,že toho má dnes plné kecky.




Čtvrtek.Naštěstí mě vzbudil budík v hlavě když technika selhala.A venku ke všemu šílený liják -místo té slibované sněhové nadílky.Naštěstí to během dne ustalo.Dnes ve společnosti -dokupuji věci na adventní věnce.Mladá byla hodná.Dnes už zůstáváme doma.Zase něco poklidit a trochu vánočně přizdobit.

Pátek.Konečně.Cesta je snesitelnější.A stihly jsme i po ránu rozsvícené náměstí .To bylo radosti.Já nakupuji jídlo -nějak se mi nechce u nás ještě do obchodu.Dokonce i mladá byla hodná.S radostí domů.Odpočívám.Vylízáme v podvečer nastříhat větvičky na věnce.A já se pouštím do tvoření.Zdobení si nechávám na zítra.Mám se nač těšit.


Sobota.Převážně pracovní.Gruntuji.A když mám kus té hrubé práce za sebou odměňuji se zdobením věnců,oken.I světýlka jsme vytáhly.Mám radost,že první knížečku z adventního kalendáře už jsem četla třikrát.Je to dobře napsané -kopíruje to co zrovna děláme -uklízení,zdobení,pečení,adventní věnec.Oběd,krátká procházka.Taky trochu peču.Mladá než se měla chuť zapojit bylo hotovo.





Neděle.Měla jsem nějakou náročnou noc.Hodně jsem se budila -ozývá se mi zub.Ráno nevím jestli den trávit jak bylo plánováno.Ale nakonec jsem se dala nějak do kupy.Hned dopoledne nás čekala Mikulášská pohádka v divadle.Mladá byla natěšená a vzorná.Pohádka byla plná zpívajících čertů a jedné Terezky která byla prolhaná a čerti si ji chtěli odnést do pekla.Omylem ale odnesli její maminku.Abych se začala bát.Doma oběd,rychlo úklid.A zase vyrážíme.Tentokrát je to Mikulášská show kterou uvádí,moderuje Petra Černovská.Lidu požehnaně.Mladé se líbilo zpívání,kouzelník na chůdách a diskotéka.Všechny děti byly uneseny z bublin.Čerti pobíhali po sále.A Petra Černovská je moc krásná ,příjemná babička.Snad si ještě stihneme trochu odpočinout.A snad mě ten zub nechá spát.Krásný advent všem.









2 komentáře:

  1. Andělské zvonění taky miluju :-) Místo velkých svíček tam dávám ty čajové v kelíšku, taky to roztočí, vydrží déle a hlavně nekapou :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Andělské zvonění jsem milovala jako dítě. Ten sněhulák je krásný. Na perníčky nemám s Jendou čas, vůbec nevím, jak to udělám...

    OdpovědětVymazat