neděle 25. listopadu 2012

52 -týden dvanáctý -19.11.-25.11. 2012

Pondělí.Zatím plné elánu.Počasí příjemné.A mě čeká společnost.Mám se s kým podělit o víkendové zážitky.Vlastně ještě pokračují mladé narozeniny.Součástí přání od příbuzných byl i peněžní obnos který já mám za úkol proměnit ve věci hmotné.Vyřešila jsem to jako Horákyně -část padla na teplejší tepláky,které byly třeba.A ta druhá se proměnila v adventní kalendář.A já si udělala radost duhovou svíčkou.Mladá měla bohužel zase svůj vztekací den.Ani ji nevzali na procházku.A tak si nevybrala slíbené autíčko za zbytek peněz.Jen se kupovalo nové pero do školy.A domů.Odpočívám,plním si břicho.A konečně se pouštím do předvánočního úklidu.Advent se blíží a já nějak zapomněla začít včas.Tak na to máme 14 dnů.Abychom ten čas adventní mohly užívat jinak než úklidem.Začínám se těšit.



Úterý.Ráno je nějaké napjaté.Zkouší provokovat.To bude zase den.Nějak jsme dojely.Část dopoledne jsem strávila na poště.A potom další obhlídka obchodů -Mikuláš se blíží.Dnes ji na procházku vzali.Ale i tak to zkoušela i ve škole -provokatérka.Nějak si nebere k srdci,že Ježíšek to všechno vidí.A potom ti čerti.Nic.Domů jsme dojely celkem v klidu.Počasí skoro jako na jaře.A zase něco málo úklidu.I mladá pomáhá.Třídíme rozbité hračky a vyhazujeme.Aby bylo místo pro nové.První srovnaná skříň.Jen co se setmí zapaluji svou duhovou svíčku a nechávám se unášet levandulovou vůní.




Středa.Dnes to kupodivu nedrhne.Odevzdána ve škole a já mám volno.V tomhle předvánočním čase má mé běhání po obchodech větší smysl než jen se ohřát a zabít čas.A tak mám radost z dalšího dárečku.Mladá dnes v klidu.Středa je celkově těšící se a motivující plaváním.Doma toho mnoho nezvládám.Razíme.Venku už se stmívá a domů se vracíme za úplné tmy.Večeře a zasloužený spánek.



Čtvrtek.Dnes je zvláštní den.Mám podezřele optimistickou náladu a žádný důvod k tomu.Cesta do školy dobrá.A vzápětí s kámoškou po nákupech.Koupila jsem si mini vánoční růži.A měla s ní ohromnou radost.Infantilně jsem poskakovala před obchodem a zpívala si ,,Vánoce,vánoce,přicházejí..."Když už nic pár lidí jsem rozesmála.V cukrárně se nás sešlo víc než obvykle.A ačkoliv jedním z témat -po Skartách,klipu Xindl X,byl  i blížící se konec světa- bylo nezvykle veselo a hlučno.A já ve svém optimistickém rauši čas konce světa přijala.Budu mít naklizeno,upečeno,budu se těšit na Vánoce.Doma zase trošku něco přerovnat a je tu večer.

Pátek.Mladá se stráášně loudá.Už propadám panice,že nám to opravdu ujede.I cesta do školy trvá věčnost.Dopoledne uteklo i když o samotě -i té je třeba.Těším se domů.Už nemíním vystrčit hlavu ven.Vše potřebné na přežití máme.Jen odpočíváme a těším se na Vyprávěj.A taky dlouhou noc.

Sobota.Vyspané,odpočaté.Prý poslední krásný víkend.Tak jsem ho obětovala na okna.At´ je nemusím mýt v mrazu.A příští sobotu už můžeme lepit vločky.Po obědě jsme vyrazily na velký nákup.A bylo nás hodně.Zvládly jsme to obě.Mám vše potřebné k pečení perníčků.Ale to zase až jindy.Večer plný Slavíků a pro mě potom díly Ententýků.

Neděle.Vstává se dřív a je méně energie.Tak se nikam neženu.Postupně se propracovávám k obědu i odpolednímu odpočinku.Ale přece jen vyrazíme ven.Věšíme na strom před domem lojovou kouli.Už několik zim to dělá jedna paní ze vchodu.Tak jsem jich taky pár koupila a občas nějakou zavěsíme.Strávníky se mi nedaří vyfotit protože mladá pořád mluví.A je tu večer -má duhová svíčka už dohořívá.Jako tento týden.


Žádné komentáře:

Okomentovat