neděle 4. listopadu 2012

52-týden devátý -29.10.-4.11. 2012

Zima,zima,zima.Asociuje to vánoce.Tak zase nakupuji.Vlastně Ježíšek.Mladá dobrý.Když jsme rozmrzly pustily jsme se konečně do dalšího zdobení bytu.Lepíme panenku na zeď.Už ji mám dlouho -chyběla odvaha pustit se do toho.Co když se to nepovede?Co když to mladá strhne a bude i po nové malbě?Za pár korun,od Vietnamců a nakonec to udělalo parády.Mladé se líbí a zatím se nepustila do odlupování.






















Úterý.Mladá ve škole a já na trhu.Dnes větší,obohacený o stánky s oblečením atd.A taky s předvánočním stánkem plným vykrajovátek,forem.Neodolala jsem.A když to bylo o radosti koupila jsem si CD s písničkami od Beatles.Celou cestu domů se těším až si to pustím.Dokonce jsme se pustily i do cvičení.Radost a dobrou náladu máme obě.Na podzimní deprese jedině BEATLES!!!!
A taky jsme měly doma chlapa.Prodloužená ruka syna vyslala kamaráda.Zatím jen okukoval,sepisoval co bude třeba.Zítra přijde znovu.Bude opravovat zásuvky,vypínače,světla a koukne i na vypadnuté sklo v troubě.



Středa.Dnes ještě bez plavání -technické problémy na bazénu.Naštěstí to mladá vzala.Ve škole snad dobrý -žádná stížnost .Mladá natěšená,že přijde David.No počkala si.Pustil se statečně do oprav.Já se snažila konverzovat,mladá držela ochotně co bylo třeba.Svítíme všude kde máme,vypínáme,zapínáme a sklo v troubě se lepí.Odešel až po 9.Tak jsme to dnes trochu protáhly -snad to zítra nebude moc znát.

Čtvrtek.Fouká,fouká,fouká.I já si narazila čepici.Raději vypadat jak blb než skučet bolestí ucha.Dnes ve společnosti druhé maminky.Těším se domů,do tepla.Odpoledne se tu ještě stavil náš soukromý hodinový manžel.Dolepil a okouknul sklo v troubě.Blaženě se koupu ve starostlivosti svého syna.A najednou se stáří tolik nebojím.Ještě,že ho máme.

Pátek.Statečně zvládám dopoledne ve městě.Mladá trošku zklamaná,že nebyla muzika.Cestou domů i sluníčko vylezlo.A tak  za pár hodin přece jen vyrážíme.V našem městě je cirkus.JO-JOO.A já pár dní zase přemýšlím jestli jít či nejít.Máme za sebou jednu návštěvu cirkusu.Bylo to náročné a dlouhé.Nejvíc ji vadilo sezení na lavici -fyzicky toho měla dost.Nakonec jsem se plácla přes kapsu. Taky proto,že když už jsme tam došly bylo mi jasné,že mladá,, možná půjdeme do cirkusu" moc nebere.A když ona měla vstup zcela zdarma- já koupila lístek do lóže.Pohodlné křesílko a fantastický výhled.Představení trvalo 2 a půl hodiny,se dvěma přestávkami.Při poslední návštěvě jsem nedočkavě vyhlížela konec.Teď paráda.Zpívala,jásala,tleskala,smála se,že se máma směje.A já si to užívala.Že tam jsme,že se jí to líbí,že se to mě líbí.Tak moc mě to nakoplo.Už začínám vymýšlet kam vyrazíme příště.




















































Sobota.Příjemné přispání.Peru,uklízím,vařím.Po obědě jdeme na nákup.Je krásně,ale mladá si ztěžuje na nohu.Nevím jestli špatně šlápla,nebo ji nějak tlačí bota.Nic tam nevidím.Jen jsem z toho zase celá nesvá.

Neděle.Poklidné dopoledne.Po obědě vyrážíme ven -noha snad lepší.Chtěla jsem ještě navštívit cirkusovou ZOO,ale jdeme pozdě.Mladá to chvíli vydýchávala,ale ustála to.Tak domů.Udělat úkoly,nachystat věci na zítra,vyžehlit.Ty dva víkendové dny jsou čím dál kratší.Člověk si nemá šanci odpočinout.



1 komentář:

  1. Jste úžasné, obě dvě. A toho hodinového manžela bych taky potřebovala.

    OdpovědětVymazat