neděle 11. listopadu 2012

52 -týden desátý -5.11. -11.11. 2012

Pondělí nezačalo dobře.Už od brzkých ranních hodin přerušované spaní.Její i mé.Zase kašel,přikrýt,funění ucpaným nosem.Uvítal nás déšť,větrno a zima.Dnes si na nohu neztěžovala.Dopoledne jsme s kámoškou hledaly teplá místa.Mladá z oběda letěla rovno na školní WC.Že ji bolí břicho.Po půlhodině výsledek 0.Čas jít na autobus.Už cestou ji braly šílené křeče.Náležitě a příliš hlasitě to dávala najevo.Vyluzovala útrpné,,Hééééé,hééé,hééé."Jak ji pomoci na autobusové zastávce,cestou autobusem?Až doma se chuděra dočkala čajíčků,nahřívání a masáže bříška.Po opakované návštěvě toalety došlo i k úlevě.Jen z toho byla parádně vyřízená.Tak to máme bolavou nohu,břicho -co na řadě je dál?

Úterý.Brzy po zazvonění budíku mi bylo jasné,že škola se nekoná.Mladá opět kašel,hnusná rýma co se spustila a já se celou noc koupala ve vlastním potu.Jsem jak hadrová panenka.Tak celý den polehávám,občas se i opakovaně ztrácím.Mladá naštěstí neprotestuje.Užívá si teplo domova,dietní stravu a čajíčky.Dítě dá se říct celý den ponecháno svému osudu.Já nějak mám co dělat sama se sebou.

Středa.Podobný scénář.Jen nám rýma postupuje oběma do uší tak kapeme i tam.Naprosto neaktivní den.Jen obstarávám jídlo,pití a léky.Zhyneme v nepořádku a posmrkaných kapesníčkách.

Čtvrtek.Dvoudenní upřednostňování postele přineslo své ovoce.Vidím nepořádek a taky mi vadí.Tak konečně s tím něco dělám.Mladá s nechutí plní zadané úkoly -pár řádků psaní.Po obědě malá zdravotní procházka.Už jsem měla pocit,že mi praskne hlava.























Pátek.Po včerejší procházce si mladá řádně přispala.A jsme zase na začátku -budeme hledat kondici,pracně si zvykat na režim.Dopoledne věnované domácnosti.Peru,uklízím,vařím.Po O na mě dolehla šílená únava.Zase mě to stojí spoustu sil -probrat se a vyrazit na nákup.Mladá taky moc nepomáhá.Ale nebylo zbytí.


Sobota.Dnes naopak z postele moc spěchala.A já bych si dala říct s blížícím se pondělím.Dopoledne zase doma v teploučku.A po obědě zase přemlouvání abychom vyrazily.Po dlouhé době jdeme do centra.Nebaví mě to.Pěkně jsem se doma rozseděla a teď budu trpět.

Neděle.Představa,že zítra vyrážíme naprosto šílená.Nechce se mi!!!Plácám se dopolednem.Po obědě úklid a vyrazit ven.Pro trochu zpestření jsme byly okouknout cvičební prvky na dětském hřišti.Mladá kupodivu pochopila jak se na tom cvičí a i jí to šlo.Škoda jen,že to nemáme někde poblíž.Myslím,že bychom toho hojně užívaly.Poklidný podvečer a psychická příprava na zítra.Martin nedorazil a ke všemu nebyl ani lampiónový průvod.Což mě dost mrzí.Mladá naštěstí netuší.Tak letos ten lampión asi neprovětráme.




Žádné komentáře:

Okomentovat