neděle 18. listopadu 2012

52 -týden jedenáctý - 12.11.-18.11. 2012

Pondělí.Ráno kupodivu docela teplo.Mladá odvedena do školy a já s tou druhou maminou.Povídání,nakupování -prostě duševní koupel.Bylo jí třeba.Mladá z vycházky zase v slzách.Achjo,achjo.Naštěstí se zklidnila a cesta domů proběhla standartně.Odpočinek,jídlo.Potom jdeme na poštu.Už podruhé jdu mladé vybrat výživné.Mám podivné pocity.Směs lítosti,zlosti,trochu pocit zadostiučinění,rozčarování.Jen radost chybí.Není z čeho mít radost.Až hrozba soudu,vězení- ho nutí.V době kdy jsem ty peníze ZOUFALE potřebovala nebyly.A to se nedá vrátit.Teď mladé střádám do hrníčku.A čekám kdy opět chodit přestanou.


Úterý.Něco mě budí dřív.Mám víc času se pořádně probrat.Mladá se dnes upnula k modrému balónku co včera viděla na poště.Má ho slíbený když dnešek bude lepší než to včera ve škole.Já chodím městem a obstarávám drobnosti na její narozeninovou oslavu.Girlanda,balónky,svíčky.Ve škole to zase trochu drhlo.Balónek sice nedostala,ale ve schránce jí čekalo lepší překvapení.Přání k narozeninám od babičky,tety,strejdy,bratrance a sestřenice.Hraje.Od M.Davida ,,Pár přátel mít..".Hned si našla to loňské a pouští si obě zároveň.Ještě cesta do knihovny.Netrefila jsem se do otvírací doby a tak jsem poprvé použila bibliobox.Byl to divný pocit to tam házet a věřit,že knihy jsou opravdu vrácené.


Středa.Přituhlo.Má nová bunda má premiéru.Jsem z toho celá nesvá.Ale teplo je mi!!!Dnes jdou do divadla.A já trnu.Byla jsem se i ptát platí-li to i pro ní.Prý to zkusí.Mladá se toho chytla už včera kdy jsme to náhodně zaslechly.Brala to jako tutovku a já se bála,že jí automaticky nevezmou.Byla vzorná!!!!Dávali Křemílek a Vochomůrka a moc se jí to líbilo.Byla jsem tak nadšená,že to zvládla a ,že snad tenhle rok bude taky chodit do divadel a kin.Cesta domů,chvilku odpočinek a razíme.Konečně po dlouhé době plavání.Nadšeně a neúnavně se potápěla pro kroužky.A já zjišťovala podrobnosti kolem blížících se akcí.


Čtvrtek.Pro mě nezvykle začal už ve 2 ráno.Nezvykle proto,že za to nemohla mladá ani moje nervíky.Přišlo to čeho jsem se obávala,když jsem se dozvěděla,že sousedi pode mnou dostavěli dům a stěhují se.Byt přenechali dceři -mladé mamince s dítětem.Mám na ni alergii už těch 15 let co tu bydlíme.Je arogantní,namyšlená a mnou zjevně pohrdá.Zásadně mě nezdraví.Nějak se zasekla ve 14 u poblblých telenovel a svůj milostný život prožívá dle jejich předloh.Řev,křik.Dvouleté dítě má v pořadí třetího tatínka -nad ránem proběhla výměna.Pro mě byl den náročný.Naštěstí se mám komu vypovídat,ale stejně netuším jak budeme žít jestli tohle bude časté.A to jsem se spíš bála,že ona bude chodit bouchat na mě ,že jí budíme dítě.Prostě to celé nepobírám.Mladá byla naštěstí hodná tak alespoň trochu radosti.A doma jsem se mírně nejistě pustila do přípravy nepečeného ovocného dortu.


Pátek.Do školy vezeme dort -kupovaný.Cestou ještě v potravinách dětské šampáňo.Mladá je nadšená a já jako každý rok dojatá.Každoroční vlna emocí.Už zítra jí bude 19.Den se mi dnes zdál nějak dlouhý.Zapoměla jsem mobil,brýle -tudíž nemohla číst,nebo poslouchat rádio.Mladá zase trochu zlobila,ale bylo jí prominuto -když měla ten svůj oslavovací den.Cesta domů a trocha odpočinku,zahřátí.Ještě musíme na velký nákup.A potom už jen čekáme až dorazí syn s přítelkyní.Dočkali jsme.A zítra to může vypuknout.


Sobota.Tak už 19.Nějak se to šíleně zrychluje.Když se všichni postupně probudíme,nasnídáme a sklerotická matka nabije foťák -může se začít.Já se poprvé pustila do dortu a synova přítelkyně měla stejný nápad.Dokonce vzhledem na mladé omezení v jídelničku i podobný.Tak má dorty 2 a velkou radost.Z náušnic zas tak  moc velké nadšení neprojevovala -ale to jsem tušila.Zato jí moc sluší.Pyžamo a knížka byly aby se to srovnalo.Syn přivezl vysílačky.Tak o zábavu dopoledne i odpoledne bylo postaráno.Na tradiční procházku se nešlo.Dnes byl v plánu ples.Benefiční ples našeho o.s. s plaváním.Rozhodla jsem se,že to zkusíme okouknout.Jen z balkónu a do 21.30.I tak jsme se všichni slavnostně a přijatelně vystrojili a šlo se.Mladá výskala nadšením,že jde s bráchou na ples.Taky jsem výskala,ale potichu.Viděli jsme dvě taneční vystoupení,tančící asistenty.Syn se nakonec s mladou párkrát zatočil,protože si přála taky tančit.Bylo to krásné.Ten pohled na ně si budu v sobě dlouho nosit.












Neděle.Vstává brzy i když šla později spát.Dopoledne se bavíme s kocourem.Mladí mají kocourka.Kočka Fate si podruhé otevřela dveře jejich nového bytu.Po měsíčním hledání v okolí,v útulcích ji nenašli.Chci věřit,že je někde v bezpečí bytu a je jí dobře.A tak si domů přinesli kocourka Castiela.Nevím proč dávají tak těžká a špatně pamatovatelná jména.Ale je príma.Mazlivej,hladitelný a hravý.Jen se špatně fotí.Společný oběd a potom už jen zamávat z balkónu.Odpoledne ještě na skok ven a už jen tradiční nedělní přípravy na zítra.






2 komentáře:

  1. Nádhernej kočičák, je fajn, že se jí v divadle líbilo. A gratuluji k narozeninám. Všechno nejlepší. Zvládáte to perfektně, holky.

    OdpovědětVymazat
  2. Fascinovaně vždy u Vás sleduji-čtu, jak jsou Vaše dny bohaté a barevné, a jak je důležitý a cenný každý malý hezký a příjemný detail, i když také plné napětí a hledání sil.

    OdpovědětVymazat