neděle 30. prosince 2012

52 -týden sedmnáctý -24.12.-30.12. 2012

Pondělí -je tady Štědrý den.Poslední knížečka z adventního kalendáře.Dopoledne jsem si vymohla sledování pohádky v televizi -kulisa ke zdobení stromečku.Mladá pomáhala,nadšená,že se něco děje.Nevyhnula jsem se ani přípravě oběda a uklízení po něm.A už pomalinku předpřipravit kapra.Ve 3 odcházíme z domu.Tradiční procházka městem na dětskou vánoční mši.Letos jsme si i na chvíli sedli.A tak nám uběhlo odpoledne a nastal večer.Dárků bylo letos hodně -mladá nestačila rozbalovat,vstřebávat a pozorovat.Největší ach měla asi vytoužená pokladna,kterou ale rázem přebila žlutá škodovka na dálkové ovládání.Mladej mě vždycky trumfne.Ten upustil slzu nad kalendářem s fotkami jejich ztracené kočky.A já si nahřívala své stresem stažené tělo nahřátým polštářkem zvaný Mazel.Na pohádku ani nedošlo.Byl čas jít spát.



Úterý.Pěkně jsme si odpočinuly.Ráno zabalit,poklidit a vyrazit na naši pravidelnou vánoční cestu.Ubíhala dobře.Jen v posledním vlaku nám nějaká paní vynadala,že mladá zavírá a otvírá odpadkový koš -což vydává příšerný zvuk a paní bolí zub.Dorazili jsme,posilnili se u babičky a pustili se do dalšího rozbalování dárečků.A za neustálého vyměňování si nových informací,ochutnávání něčeho dobrého nastal večer.



















Středa.Dopoledne pokračuje nekonečná debata.Já s dětmi se přesouváme k sestře okouknout jejich stromeček a dárečky pod něm.Společně se vracíme k babičce a očekáváme i další sestru s rodinou.A tak je zase byt plný lidí,hluku a zmatku.Ale je to veselé a je to vzácné.
























Čtvrtek.Upršené dopoledne jen s mladým ve městě.Na oběd jdeme k sestře.A odpolední procházkou na nákup do Tesca.Pár drobností a zcela vyřízení domů.Počasí moc nepřidává.Dnes se všichni hrneme brzy do peřin.


















Pátek.Mladý brzo ráno odjíždí -dokonce zaspal tak trošku vyšiluje.Mělo nás čekat poklidné dopoledne.Jenže mladší sestru už potřetí po operaci břišní kýly trápí horečka a zánět v ráně.Tak tu máme dvojčata a dnes jsou dost neusměrnitelné.Po obědě s mladou utíkám na procházku.Prošly jsme si město,provětraly se.U babičky  je zpátky sestra s opět rozřízlou jizvou a další várkou antibiotik a dalším nepříjemným zážitkem z našeho zdravotnictví.Nastal večer.
¨

Sobota.Pobalit,ještě se nechat rozmazlit obědem od mámy a vyrážíme.Těšíme se obě.A opět potkáváme paní co si dělá starosti jestli to zvládnu když jí mám doma,když jsou přece ty útulné stacionáře kde se jim plně věnují odborníci.A já ji macecha tahám domů.A ona je vzorná a trpělivá.Jsme doma.Spokojené,unavené,štastné.


Neděle.Dlouhé vyspávání.Poklidné dopoledne při PC,praní a chystání oběda.Po siestě úklid a vyrazit doplnit zásoby.Docela příjemná procházka.Mladá postupně objevuje dárky od Ježíška -pořád má co dělat a s čím si hrát.A já doháním čas bez PC.Je nám hezky.Že nikam zítra nemusíme.


2 komentáře:

  1. Jo, tak o stacionáři slýchám často. jsi skvělá a měli jste krásné svátky. Do nového roku lásku, zdraví, štěstí...

    OdpovědětVymazat
  2. Jé tak to si mně ještě nikdo navrhnout nedovolil, nebo jsem to přes nějaký Štěpův amok neslyšela :DDD

    OdpovědětVymazat