neděle 16. prosince 2012

52 -týden patnáctý -10.12.-16.12. 2012

Pondělí.Vyrážíme do opravdového zasněženého rána.Zatím nadšené obě.Odevzdána ve škole.Já mám dnes větší společnost -kamarádka je tu i s dcerou.Je to zase změna -úprava šatů na maturitní ples a takové ty parádičky kolem.A ještě jsme s mladou dostaly první vánoční dárek  -ale rozbalíme ho až pod stromečkem.Ve škole mírně zlobila a i v autobuse byla náročná.Nějak se ten víkend musel projevit.Ale dnes jsem už zase předvánočně dojatá.Dnes mi stačí,že si vezu konvici na čaj(za velmi výhodnou cenu).Hned si do něj doma vařím čaj a slastně upíjím.Další maličkost kterou jsem vždycky chtěla a nikdy -kdoví proč si nepořídila.Těší mě to,hladí a hřeje.Dát bytu lepší tvář,udělat další těsto je už hračka.

Úterý.Dnes už trochu déle vyhlížíme autobus.Do školy přijíždíme se zpožděním.Mladá rozladěná,že v družině už nikdo není -za to ve třídě se pilně pracuje.Tak snad ji to přejde.Já zatím hledám dárečky na oplátku -pro radost a potěšení.A je mi u toho hezky.Mladá den zvládla v dobrém rozpoložení.Domů,k plné konvici čaje,do tepla.Po rozehřátí se pouštíme do pečení vanilkových rohlíčků.Mladá chce taky pomáhat a dělat C.Po dobře vykonané práci se krásně usíná.


















Středa.Mladá po ránu už tolik nespolupracuje.Dalo mi to práci dojet a zůstat v klidu.Vyrážím do města,ohřívám se v cukrárně.A zašla jsem si na výstavu Betlémů.Bylo to příjemné.Ničím nerušena,mohla jsem si vše podrobně prohlédnout -nespěchat,nehlídat,nemluvit.Byla jsem jediný návštěvník a trochu jsem si připadala jako VIP -jen pro mě se rozsvítilo,pustila se hudba,byla jsem požádána o zápis do knihy návštěv.A odešla jsem s papírovým Betlémem na vystřihování.A už se na ten relax těším.Jedeme domů a za chvíly odcházíme na bazén.Je šílená zima,zase je nějak moc kontaktní a všechny kolem strašně otravuje.Ke všemu to pěkně fláká.V sobotu máme jet na závody a já jsem dnes přesvědčená,že to nedáme.Pořád o tom přemýšlím,Dokonce smolím email jako omluvu-vysvětlení -ale nakonec neodešlu.Dnes se mi těžce usíná.



















Čtvrtek.Vůbec se jí nechce vstávat.Jsem z ní úplně nešťastná.A rozhodnutá,že volám a sobotu ruším.Kupodivu cesta jde.A když se přece jen odhodlám a volám na druhém konci mě nadšený hlas ujišťuje,že s námi počítají a v sobotu pro nás přijedou až před dům.Nešlo říct nejedem.A tak se jen vracím do školy a na pátek nás opět omlouvám s nadějí,že to pomůže a v sobotu to zvládneme.Zbytek dopoledne si užívám společnosti.A domů.Dnes žádné velké výkony.Jen ten slibovaný relax při vystřihování Betlému.

















Pátek.Spíme opravdu dlouho.Dopoledne věnované praní,uklízení a přípravě oběda.Po obědě vyrážíme za kamarádkou -když nejde hora k Mohamedovi...Je to příjemné předvánoční posezení s předáváním tak dlouho připravených dárečků.A ještě spolu vyrážíme do města.Obhlédnout vánoční výstavu -koupit rolničku.Hlavně se ale účastnit vypouštění balónků Ježíškovi.Byl to moc pěkný den.A nebýt těch techno zvuků ze spoda pěkně by se mi usínalo.Naštěstí to vypnuli dřív než jsem byla tak statečná abych na ně šla zvonit.























Sobota.Vstávám brzy,ale cítím se dobře.I mladá je natěšená.Přijeli pro nás až před dům a cesta byla plná povídání a zpívání.Jihlava -Jihlavský ježek -plavecký stadión plný lidí,napětí a fajn nálady.Mladá hodná a trpělivá při čekání.Při samotném závodu se snažila a já povzbuzovala jak o život.Kousílínek a byla by třetí.Tak podruhé bramborová z Jihlavy.Potom nás čeká společný oběd a už frčíme domů.V jiné sestavě,jiným autem,ale zase je to pohoda.Doma jsme akorát tak na svačinu.A už jen si pohrát,odpočinout.Udělat večeři,vykoupat a spát.S dobrým pocitem.Že jsme to daly -ve větší pohodě než loni,že jsme tam byly,že jsme to zažily.Jsme prostě dobrý!!!



Neděle.Zamračená,uplakaná.Ale my stejně nemáme v úmyslu opustit byt.Zcela se věnuji odpočívání a mladá hraní.Odpoledne se pouštím do žehlení,uklízení a chystání.Při adventním koncertu balím první dárky -ty pro širší rodinu.Mladou to vůbec nezajímá.A mě je hezky předvánočně.

Žádné komentáře:

Okomentovat