neděle 9. prosince 2012

52 -týden čtrnáctý -3.12.-9.12. 2012

Pondělí.Po náročné a na zážitky bohaté neděli se mi dost těžce vstává.Mírně u nás sněží.Poprvé je i viditelně bílo.Mladá má radost.Dopoledne s kamarádkou.Uběhlo rychle.Jsem docela vymrzlá a těším se domů.Mladá mě bůhví proč po delší době dusí v autobuse.A ve schránce obrovská obálka -odpověd´od Ježíška.Je v něm dopis,pexeso,vystřihovánky andělíčků.Je to milé.Předvánočně kouzelné.



Úterý.Ranní šok.Probudila jsem se v 8 hodin!!!Budík určitě nastaven.Prostě jsem naprosto regulérně zaspala.Stalo se mi to podruhé a docela dlouho se z toho vzpamatovávám.Mladou jsem nechala spát dál.Vyrazit nemělo smysl.Jen SMS do školy.A tak si líně užíváme dopoledne a část odpoledne doma v teple.Ani nemám moc síly nějak aktivně to nenadálé volno zužitkovat.Až v podvečer vyrážíme.U nás se rozsvěcuje strom dnes.Na svátek patronky našeho města.A ačkoliv se vždycky těším a jsem z celé akce vánočně dojatá dnes jsem si to protrpěla.Zima,neustálé protivné mrholení.Ke všemu měli skluz takže chvílemi nekonečné.Dětský sbor nádherný a i ten strom se jim letos vyvedl.Ale nějak nevím jestli nám to za to stálo.Zimou se klepeme ještě dobu.Do rána sušíme oblečení.A ani fotku toho zázraku nemám nebod´mi zamrzl foťák.

Středa.Mladá má budíček už ve 4.Zuřím.Zlobí a bude dostávat dárečky.Že by to prokoukla?Když jsem jí kárala ,že opravdu nevím jestli ten Mikuláš jí nějaké ty sladkosti dá pustila opravdovskou slzu.Tak si to nakonec ve škole užila.Měli diskotéku s čerty i Mikulášem.Přihnala se balíčkem nadšená a spokojená.Doma trochu odpočinku a vyrážíme na plavání.Cestou zpět si to protahujeme přes sídliště.Ale nemáme štěstí -žádného Mikuláše ani čerty jsme nepotkali.Tak jako každý rok se zázračně objevila nadílka za oknem.A při poslouchání nového CD Jak Hurvínek a Mánička čekali na Ježíška nám krásně Mikulášsky uběhl podvečer.



















Čtvrtek.Nějak se nám to komplikuje.Těžké ráno.A náročný víkend na obzoru.Jedeme do školy s tím,že zítra si domluvíme další den volna.Nějak mě to předvánoční nadšení srazilo na kolena.Dopoledne jsem si pěkně protrpěla.Domů jsem se moc těšila.Taky že měla dorazit kamarádka co se sní nějak dlouho míjím.Nachystala jsem jí vánoční dáreček,přibalila i pamlsek pro pejska a ponožtičky pro vnoučka.A mladá jak se těšila.Ale bohužel to na poslední chvíli padlo.Až je mi z toho nějak víc smutno než by mělo.

Pátek.Špatná noc.Mladá je v tom nevinně.Pod námi v bytě se dějou věci.Vůbec netuším co s tím.A pořád na to musím myslet,a pořád vnímám každého příchozího a odchozího a vůbec se mi ta společnost nelíbí.Raději jsem se pustila do úklidu,vaření.Po obědě nás čekala cesta do obchodu.A potom už jen přípravy na zítra.Snad jsme si dostatečně odpočinuly a zvládneme to a užijeme si to.

Sobota.Vstáváme brzy.Jedeme s plaváním do Prahy do divadla Hybernia na pana Uhlíře.Já táhnu i tašku na celý víkend.Cesta v autobuse proběhla zpíváním se zpěvníků.Hodinu před začátkem jsme byli v Praze.Trochu projít okolí,dát si čaj v divadelní kavárně,vyfotit se s kočkou od Pribińáčku.A potom už jen přes hodinu nadšeného zpívání,tleskání a dupání do rytmu.Bylo to krásné,asi obě přijdeme o hlas.Po skončení mladá z netrpělivosti začala zlobit.Chtěla jsem počkat na ostatní účastníky a společně se vyfotit.Ale mladá už chtěla za bráchou.Ten zatím zmrzlý čekal před divadlem.Tak se rychle uklidnila a i já se nadechla.Dojeli jsme k němu,dali si oběd a vyrazili na odpolední procházku.Odmítl nás vzít na Staromák a tak jsme došli oklikou na Petřín.Konečně zhlédli výstavu Igráčků a svezli se dolů lanovkou.A cesta přes vánočně zdobenou Prahu,teplá pizza sebou.A potom už jen spousta povídání při čaji.









Neděle.Noc byla náročná.Cizí postel,mladá.Nakonec mě vysvobodil kocour co se nám vplížil do postele a obě jsme ještě zabraly.Posnídat,trochu si pohrát,dopovídat co se nestihlo.V 10 vyrážíme.Jsem trochu víc nervozní jak to dnes dopadne.A konečně cesta dobrá -žádné vztekání,napětí.Doma dělám oběd a potom už jen celé odpoledne rozmrzáme a zpracováváme zážitky.Nachystat na zítra,zapálit druhou svíčku na věnci a poslechnout si další adventní koncert.


1 komentář:

  1. Adventní koncerty mám ráda. Výstava Igráčků by se mi líbila. Také se mi podařilo nedávno zaspat a moc mě to mrzelo - po roce měla být konference o autismu. Krásný advent, Slzičko.

    OdpovědětVymazat