neděle 6. ledna 2013

52 -týden osmnáctý -31.12.2012 -6.1. 2013

Pondělí.A poslední v tomto roce.Stále ještě užíváme teplo a pohodlí domova.Vlastní postel,nikam nemuset.Dopoledne se odvíjí v tomto duchu.Po obědě jsem mladé podstrčila pohádku na DVD a šla nabrat síly na večer.Po úklidu se šlo ven.Každoroční lehounký smutek když míjíme celé rodiny.Já mám mladou a na procházky chodíme celý rok!!!!Doma si chystáme pohoštěníčko.Čas si krátíme televizí.Dávají sestřih Supestár a to mladá může.Taky hraje Zámecké schody a já jsem nadšená,že ji to baví,že to chápe.Konec večera nám zpíval Michal David -prostě trefily se zcela do vkusu mé dcery a ta ani nepomyslela na to jít spát.A tak jsme do toho Nového a určitě lepšího roku vkročily společně.S pohledem na sídlištní ohňostroje a vědomím,že mladej oslavuje s přítelkyní v Praze a myslí na nás.





Úterý.První den v Novém roce a jak na Nový rok....Tak se snažím.Být hodná,hospodyňka pilná.A taky vzorná máma -trochu se učíme.Každoroční čočka k obědu.Poklidit a vyrazit na novoroční procházku.Slíbila jsem daleko tak šlapeme na Královskou procházku.A zase potkáváme spousty rodin,ale dnes mě to tak nerozlítostńuje.Doma koukám na Fany -což mě rozlítostńuje víc.Moje dcera asi nikdy knedlíky nebude umět natož aby někam sama chodila do zaměstnání.A celé je to umocněno tím,že natáčeno bylo v našem městě.Známá místa -kam rády chodíme,které známe.Jen pana Divokého nepotkáváme.A aby těch emocí nebylo málo koukám na Zachraňte Edwardse.Ale z toho mám dobrý pocit.Tak je to v rovnováze a to je dobře.

Středa.Ještě užíváme vyspávání.Klidné dopoledne opět s čítankou a přiřazováním čísel.Po obědě na mě nějak dolehlo to sváteční obžerství -je mi už pár dnů přeplněno.A tak to trochu vychodit.Koupit nový sešit do školy,nový zpravodaj.Doma už jen chystání na zítra.Bude se těžko vstávat.Ale dvakrát to zvládneme.

Čtvrtek.Stojí mě to víc úsilí aby dělala co má.Ale naštěstí to neprovází negace.Dojely jsme ,odevzdána.Celé dopoledne probíráme zážitky s kamarádkou.Uchýlit se musíme do kavárny neb naše cukrárna má tradičně zavřeno.Uteklo to.Jen počasí je protivné,upršené.Jedeme domů a mě je zima ač nemrzne.Doma se zahřívám svým nahřívacím polštářkem a snažím se nabrat síly na zítra.

Pátek.Dnes pro změnu fouká.Ale i tak jsem to přežila ve zdraví.Dopoledne mi uteklo a mladá byla hodná.Domů opět vezeme úkoly a malý nákup.Já plánuji mírný půst.Už nikam nejdeme.A taky toho moc neděláme.Ani ta televize nám neposkytuje naše malé páteční radosti.Tak snad příští týden už bude všechno v normálu.Na BC začal nový ročník fotoprojeku 52 a bylo vyhlášeno první téma.Tak vymýšlím,fotím a mám radost z nového začátku.Tak na mém druhém blogu bude zase živo.http://slzicka.blogspot.cz/

Sobota.Můj malý půst -snaha o to necítit se tak plně.A k tomu sobotní praní.Taky rušíme vánoce.Trocha učení a oběd pro mladou.Venku je jarně i když u nás bez sluníčka.Tak poklidit a vyrazit.
Jdeme krmit kačeny.Ale podcenila jsem to -nemám čepici a dost protivně fouká.A můj den na vodě mi daleko dojít nenechal.Doma je líp.A stejně začalo pršet.


















Neděle.Protivná,zatažená,upršená a ufoukaná.Mladá mě vzbudila do tmy i když už bylo dost hodin a ke všemu boucháním do zdi.Tak mám co dělat nebýt protivná celý den .A,že bude dlouhý.Dopoledne se učíme -docela to jde.Potom hrajeme Schody-sama si o ně říká.Oběd,úklid.A alespon´na chviličku ven.Dnes jsme jediné.Doma poklidit,nachystat věci na zítra.Netěším se.Bude to dlouhé -budu sama kámoška má maroda.Bude mi zima,smutno a vlhko.



1 komentář:

  1. Suoer fotky. Jste holky šikovný. Hodně zdraví a radosti v novém roce, Slzičko.

    OdpovědětVymazat