neděle 27. ledna 2013

52- týden dvacátý první -21.1. -27.1. 2013

Pondělí.Nezačalo dobře.Příliš brzy,příliš hlučně,příliš negativisticky.Napětí pokračuje i v autobuse.Jsem vážně vytočená.Naštěstí na to dopoledne nejsem sama.A tak uteklo a já si převzala dítě krotší než bylo ráno.Cesta domů,zahřívání.A potom úkoly,hraní a pomáhání.Krájela salám.S nadějí že noc bude klidná ji ukládám.

Úterý.Po klidné a dlouhé noci tu mám vyměněné dítě.Nebo je to mnou -jsem vyspalá a nevidím svět šedě.Ráno mě odchytila paní učitelka -bude vysvědčení.Informovala mě o tom jak jí to jde -jde to,jen to zlobení.Chodím městem,fotím,čtu v cukrárně i šatně.Jedeme domů -dnes zabodovala i ve škole.A tady už jen odpočívání,úkoly a hraní.Na víc není energie.Dnes mi stačí,že jsem tu zimu ustála.

Středa.Každé ráno mám pocit,že vyrážíme na polární výpravu.Zatím to dáváme.Mladá odevzdaná a já si jdu po svém.Víc se zdržuji v teple cukrárny a školní šatny.A zase slyším to její dupání až tam.Je mi z toho ouzko.Na mě se už nemračí -přepne na těšení na plavání.Vypočítává mi co nesmíme zapomenout -posledně to byly přezůvky a míček.Tak dnes se zadařilo zabalit vše co bylo třeba.Snaží se trochu víc.Za odměnu může do malého.Doma zasloužená večeře a spánek.


Čtvrtek.Vstává se těžce.Zase dusno v autobuse.Zlobím se.A tak jde do školy naštvaná což není zrovna ideální.Na zítra ji omlouvám -snad to trochu pomůže.Den trávím ve společnosti.Snažím se nemyslet na to co zase bude ve škole.A bylo.Trochu se děsím cesty domů.Nejede přímo.Musíme se stavit na neurologii pro recept.Naštěstí ji to zaujalo a štěstí v podobě Mhd tam i zpět máme taky.Tak jsme doma celkem brzy a nevyčerpané.Doma po odpočinku děláme nepečený dort pro syna.Bude opožděná oslava.

Pátek.Všechny mé naděje jak se vyspíme,odpočineme vzaly v 6 za své.Kdyby vstávala normálně,ale proč zase buší do zdi???Celé dopoledne jsem jak praštěná pytlem.Ale musím se vzpamatovat.Ještě nás čeká velký nákup.Nakonec jsme to zvládly obě.A taky se dočkaly mladého.Vyrážíme odvolit a potom už jen dort,dárečky a radost,že nám přivezl kocoura.



Sobota.Noc byla klidnější a delší.Pro mladou.Já začínám zápolit s rýmou,kašlem.Dopoledne nám dělá společnost kocour.Je jiný než byla Fate.Víc si nás všímá,hraje si z mladou i se mnou.Působí na nás pozitivně.Vaření,povídání.V podvečer společná procházka.Den utekl příliš rychle.


Neděle.Vstáváme v rozumnou dobu.Hned je mi veseleji.Dopoledne se snažím fotit kocoura -těžce se mi nedaří.Málo světla,rychlý kocour.Mladá dělá úkoly.Vaření,uklízení a celý den poflakování.Ani ven se nechtělo.Zase na mě padal smutek když se začal balit.A mladá po obědě usnula -což je více než divné.Tak trochu s obavami čekám co bude dnešní noc.


Žádné komentáře:

Okomentovat