neděle 3. února 2013

52 -týden dvacátý druhý -28.1.-3.2. 2013

Pondělí.Nepovedené ráno.Ve 3 začala bušit do zdi.Nedozvěděla jsem se co se děje.Snažím se hladit.Po hodině to vzdávám .Dávám jí volnost -hlavně aby nehlučela.Spokojeně si hraje a já se zmítám mezi bděním a spaním.V 6 oficiální budíček -dítě nadšené že zvoní budík a já vstávám.Jsem jak praštěná polenem -celičký den.Kupodivu cesta dobrá.Mě čeká společnost.Ale je prostě špatný den.V mé oblíbené cukrárně jsem si vyslechla jak mě řeší mladík co chodí asistovat do stacionáře.Že nechodím do práce,že tu celé dopoledne čekám.V poslední době to řeší čím dál víc lidí.Asi,že jsem moc vidět.Nedělá mi to dobře na duši.Mé sebevědomí nikdy nebylo nic moc,ale začínám se cítit čím dál hůř.Neschopná.Den utekl a my utíkáme domů.Jen úkoly,hraní,večeře a spát.

Úterý.Pomalu mizí sníh.Za chvíly se budeme brodit v blátě a marastu.Dorazily jsme do školy.Já dnes sama.Je mi ouzko.Škola jde do kina.Moje dcera nejde.Ještě se vzteká z oběda -ani se jí nedivím.Je mi z toho smutno.Tak jsem na ni alespoń hodná -hodnější.Ke všemu prší a prší.Doma se do mě dala zima.Smutek zůstává.

Středa.Noc dlouhá a dobrá.Cesta taky dobrá.Jen zase prší a fouká.Statečně se s tím peru.Jenže zase jsem potkala školu.Tentokrát mířili do divadla.Mladá opět chyběla.A mě to přišlo tak šíleně líto.Abych nebrečela,abych něco udělala- rozhodla jsem se jí koupit novou zimní bundu ve slevě.Chodím kolem už kolik dní,pořád zvažuji jestli utrácet či jestli to počká na příští zimu.Šla jsem si pro ni do školy aby ji vyzkoušela.Ve třídě byla jen ona a klučík na vozíčku -toho je mi líto snad ještě víc -nedupe,nezlobí jako mladá.Pomohlo to mě i mladé.Já měla dobrý pocit a ona se tím vytrhnutím z napjatého prostředí uklidnila.Domů a v nové bundě na plavání.První zkouška v dešti a větru.A další zkouška od života.

Čtvrtek.Jsem vděčná za kratší týden.Zase fučí.Dopoledne uteklo ve společnosti.Mladá s vysvědčením,těšící se na překvapení co ji doma čeká.Tak je vzorná.Doma odpočíváme obě.Ona u nového DVD Mašinka Tomáš.Má radost.

Pátek.Tak strašně jsem se těšila jak si přispíme.Jenže to bych nesměla být sklerotik a nezapomenout,že budík zvoní i v pátek.Neví,že jsou prázdniny.Tak vstáváme na 6.Tedy mladá,já dospávám.Docela mi to pomohlo.Pustila jsem se do praní -po dlouhé době vidím slunce a věším na balkon.Gruntuji- skoro jarní velký úklid.A jsem odměněna.Po dlouhé době na nás má kamarádka čas.Tak ještě procházka kolem vody s Belou a pokec u nás.Den zakončilo Vyprávěj.Jen škoda,že tenhle díl byl tak smutný.

Sobota.Noc pořádně dlouhá.Po snídani jdeme do obchodu,aby bylo z čeho vařit.Venku je zima a zase zataženo.Dopoledne uteklo a na mě padla únava a chandra.Mladá u pohádky a já polední siestu.Ale nezabrala.Plácám se tady do večera.Od ničeho k ničemu.A den mi proklouzl mezi prsty.

Neděle.Zase se daří.Snad,že jsem si už dostatečně odpočinula jde mi to líp od ruky.Uklízení,oběd.Vykouklo sluníčko tak spěchám abychom ho užily na procházce.Na procházce je taky téma fotoprojektu na tento týden.Tak jdeme a já fotím.Ale za oknem to vypadalo lépe a já si nevzala čepici.Stavujeme se ještě v obchodě a docela vyzmrzané domů.Mě se i podlamují kolena z náporu větru kterému jsme čelily.Ale zase mám dobrý pocit,že jsme byly venku.A snad mě potěší i výsledek fotek.Nedělní chystání a už se těším na Čtyři v tom.




1 komentář:

  1. Ked som si precitala prisevok k pondelku tak ma dost zarazilo ze ludia riesia ze nepracujete ale ste doma s dcerkou. Chapala by som to od ludi ktory nie su zainteresovany, ale od ludi z okolia to nechapem, je omnoho jednoduchsie odist do prace(akejkolvek) a aspon na chvilu neriesit dcerku. Naopak dennodenna takmer 24hodinova starostlivost je velmi narocna, ja mam takmer 4rocneho synceka, ktory este nema diagnozu ale jeho vychova je narocna a uz sa tesim ze sa blizi cas ked mozem ist aspon ciastocne do prace a sustredit myslienky na nieco ine. Pritom mam este aj partnera ktory mi intenzivne pomaha. Tych par chvil ked cakate na dcerku potrebujete na nutnu regeneraciu, drzim palce aby ste to este dlho zvladala.
    Zuzana

    OdpovědětVymazat