pondělí 25. února 2013

52 - týden dvacátý pátý -18.2.-24.2. 2013

Pondělí.Obě vstáváme už před budíkem.Docela to jde,až na to mlhavo,vlezavo co nás dnes čeká.Odevzdána a já s kámoškou po krámech.Podařilo se nám narazit na paní co mě jednou vyslýchala na zastávce -neustále a opakovaně mi říkala jak to mám hrozný,jak s ní nic neudělám,ve škole se nic nenaučí -paní  byla věci znalá -15 minut hlídala nějakého vzdáleného příbuzného s postižením a vnouče chodilo s nemocným dítětem do školy.Já to čekala ale kamarádka asi tohle veřejné politování zažila poprvé.A tak jsem se dozvěděla,že jsem ale strašnej chudák a paní na mě denně myslí.Blbý bylo,že zrovna ten den mi bylo fajn.Ale to paní nechtěla slyšet.Chtěla jen vyjádřit účast o kterou nestojím.Chtěla mi říct,že jsem na tom mizerně.Chvilku mi i bylo,než jsme si z toho začali dělat legraci a trumfovali se která z nás je chudák větší.Den utekl a byl čas vyrazit s celkem hodným dítětem domů.Zbytek dne se zahřívám a cpu.Víc než paní mě rozhodil sporák -nějak málo hřejí plotýnky.Představa,že odchází je pro mě malá noční můra.Večer jsem zakončila příjemně.Objevila jsem na netu stránky Vltava.rozhlas.A tak si pouštím rozhlasové hry a je mi dobře.

Úterý.Trochu to drhne poránu.Ale následující cesta dobrá.Začalo nám chumelit.Já si vzala foťák,že budu lovit geometrické tvary pro fotoprojekt.Ale stihla jsem udělat jen pár fotek a klekla mi baterka ve foťáku.Tak zase čtu,ohřívám se v cukrárně a čekám.Mladá by se chtěla procházet a já už sedět v teple.Chumelenice jak blázen.Dorazily jsme domů,odpočinuly si a vrhly se na učení.Měla příklady na sčítání a odčítání přes 20.A doma je jen počítadlo do 20.Tak si vypomáháme kolíčky na prádlo.Potom vystřihuji vymalované omalovánky a mladá lepí .A je večer a čas jít spát.

Středa.Noc se mi zdála příšerně krátká -i když jsme ji celou prospaly.Šlapeme směr škola.Dnes mám vyjímečně společnost i dnes.Chvilku sháníme počítadlo -hold už není září a výběr je mizerný.Ale mám.Zasloužím si odpočinek a pokec.Mladá dobrý.Doma se chvilku ohřát a směr plavecký bazén.Tak moc se těšila,když minule nemohla.Ale fláká to,dělá kraviny a neposlouchá vůbec asistentku.Doma nakrmit a do peří.

Čtvrtek.Mladá už několikátý den ráno provokuje.Když vyjdeme z domu je to rázem jiné dítě.Tak jsem vděčná za klid v autobuse.Docela zima.Můj druhý pokus v lovu geometrických tvarů.Daří se -řádně nabitá baterie.A malý zázrak -slunce!!!Několik hodin a hřeje do tváře.Mám pocit,že ve mě rozpustilo tu šeď.Mladá den ustála.Po odpočinku vyrážíme na velký nákup.A ještě stíháme úkoly.To ta energie ze slunce.


Pátek.Konečně.I když už zase zataženo.Mladá odevzdaná a já ve městě.Cukrárna,čtení v šatně.A hodně neštastné dítě co přišlo do šatny.Ještě,že je pátek.Jedeme domů,odpočíváme.Jen na chvilku ven -koupit lístky do divadla.Na nedělní dětské představení.Mladá si minule všimla,že lidé sedí i na balkoně.A tak ji plním přání a kupuji lístky do lože.Budeme mít soukromí a budeme nahoře.Snad je to příslib,že to proběhne na jedničku.Dokonce jsem stihla i vyprat.A už se těšit na Vyprávěj a dlouhou ničím nerušenou noc.´

Sobota.Po dlouhé noci je dobře.A práce mi jde docela od ruky.Po obědě na chvilinku vyrážíme na kopec se sáněmi.A potom procházka.Hodně špatně se šlape.Já fotím .Den uběhl nezvykle rychle a příjemně.Ty víkendy jsou prostě nějak kratší.


Neděle.Bohužel pro mě už brzy před 5.A opět za to nemůže mladá,ale sousedka pode mnou.Vrátila se z flámu s celou partií.Já ji tak nesnáším!!!!!!Musím se hodně snažit abych si nezkazila celý den.Dopoledne úkoly.Oběd a pomalinku chystání na divadlo.Dnešní pohádka je o Matyldě -kačeně co se do všeho stará -sice to myslí dobře,ale dobře to nedopadá.Mladá celkem zaujatá.Hodně se tam zpívá.A potom už domů.Večeře a nachystat věci na zítra.


3 komentáře:

  1. To není možné. Už nějaký pátek chodím na Váš blog a až dnes mi to v hlavě sepjalo. Podle Vašich foto jsem poznala věž a pěší zonu, sochu "žebračky". Tak jsem listovala zpět a poznávala další místa. Jak to, že jsem to před tím neviděla. Bydlela jsem tam 11 let, před 5 lety stěhování do Podkrkonoší. Myslela jsem, že jste z KH.

    OdpovědětVymazat
  2. Jsme,ale škola je v tomhle městě.

    OdpovědětVymazat
  3. Přeji pěkný večer,
    váš blog sleduju už hodně dlouho. :) Ale až teď jsem se rozhodla napsat. Musím přiznat, že mi až někdy nejde do hlavy, jak stíháte být takhle aktivní. Obě. Já přijdu kolikrát domů a padnu, ani nevím jak.

    A o tom, že bych šla, jako vaše dcera, plavat, se mi ani nesní. :-)
    Na Vašem blogu je mi moc hezky. Zase se stavím, mějte se pěkně.

    PS: Jaké bylo divadlo? :-)

    OdpovědětVymazat