neděle 3. března 2013

52 -týden dvacátý šestý -25.2. -3.3. 2013

Pondělí.Zase začalo dřív než muselo -dole něco hlasitě řeší.Jsem z toho otrávená a bezradná -ona si za pár hodin lehne s malou po O.Cesta dobrá.Dnes mám společnost a taky poradce.Jdu si zkoušet kalhoty.Bohužel mě čeká jen šok -tušila jsem,že je mě víc,ale o tolik!!!!Jsem z toho mírně řečeno vyděšená.Škola byla zase v divadle -na kouzelníkovi Kožíškovi.Mladá zase nebyla.Bolí to mín´když jsme včera svůj kulturní zážitek měly.Cestou na autobus si nedám pokoj a ještě jednou jdu zkoušet kalhoty.A jsou mi,dokonce to číslo které jsem původně v jiném krámě oblékala.Doma mi to ale stejně nedá.Vytahuji kdysi zakoupené cvičení na DVD a mučím se.Mladá nechápavě krouží kolem.Netuší,že dojde i na její posilování.Pozitivní je,že jsem se zahřála,unavila a ta dole dnes večer může řešit co chce.Dnes mě nevzbudí.



Úterý.Spíme až do budíku.Cesta do školy je zase o něco snažší díky čistým,nezasněženým a místy už i suchým chodníkům.Mladá odevzdána a já na své pouti městem kupuji jen zdravé potraviny a další DVD se cvičením.Mladá zase zlobí u oběda.I když mě mezi tím viděla a za omalovánky slíbila hladký průběh.Jsem naštvaná a bohužel mě to drží i doma.Tak má po dlouhé době zákaz PC a já si ulevuji při cvičení.A je to tedy mazec.Pokus o zapojení mladé se nezdařil -nějak mám co dělat sama se sebou natož regulovat ji.Budu to muset oddělit.Jdeme spát.Se sliby,že zítra to bude lepší.A já jí věřím.


Středa.Nějak se nemůžu probrat.A nějak mě bolí nohy.Cesta dobrá,jen na můj vkus moc mluví a to je to co mě se nechce.Během dne mě začíná bolet každičký sval v těle.Cvičila jsem správně.A mladá byla opravdu hodná.Tak ještě stíháme papírnictví a slíbené omalovánky.Doma si odpočinout,vystřídat se u PC.A razíme na bazén.Dnes jsem mírně nervozní.Plavky mám i já.Sice už vím,že bych opět potřebovala trochu větší a více zahalujicí.Ale jdu do toho.Víc už se ztrapnit nemůžu.A ve vodě je mi dobře.Mladá mě občas poslechne když neposlouchá asistentku a já ji plavající kolem napomenu.Za odměnu se jdeme ohřát do malého.Tam chvilku řádí se spolužačkou a taky plavkyní.Domů kráčíme za světla a příjemně unavené.



Čtvrtek.Od rána u ní dobrá nálada.Dnes je ve škole karneval.A je to cítit po celé škole -řidička svozu dorazila z čarodějnickým kloboukem na hlavě,děti v šatně se dožadují ujištění,že opravdu bude.I těch maminek se nás sešlo víc.Čas do zahájení si krátíme v cukrárně a potom jdeme okouknout co se děje v tělocvičně.Letošní karnevalový rej měl námět ,,Letem světem".Mladá je námořník -halena a čepice objevena v sekáčích.Kormidlo a dalekohled moje výroba.Užila si to po svém.Větší část proseděla u oblíbené bývalé učitelky -má jinou třídu a zrovna je delší dobu marod.Takže pro mladou radost veliká.Po jejím odchodu běhala po sále se spolužákem.Docela jsem koukala jak mě oproti jiným rokům minimálně vyhledává.A tak proběhl hezky dnešní den a i odpoledne doma se to neslo v tomhle duchu.




                                                                                                        
                                                                            Pátek.Nechce se,ale je pátek a nás čekají jarní prázdniny.Tak je to hned snesitelnější.Docela se ochladilo,ale přežila jsem.Jen jsem si po dlouhé době koupila červené víno a hodlám si udělat svařák.Mladá byla hodná.Domů si vezu přihlášku do praktické školy.Mladá letos dokončí povinnou školní docházku.A naštěstí už druhým rokem jede i návazné studium.Má kde být -další 2-3 roky,než budeme muset začít využívat služeb stacionáře.Ale je dobře že to tu je.Všechno pod jednou střechou,Líp se s tím pocitem žije.Doma už jen ohřívání,praní prádla,odpočívání.Došlo i na svařák a Vyprávěj.


Sobota.Dostatečně dlouhý spánek a slunce co svítí do oken.To pak bývám taková neklidná a mírně chaotická.Snažím se vše co je potřeba stihnout do oběda.A po obědě zase rychle uklidit.Abychom vyšly ven co nejdřív a slunce si užily co nejdýl.Trochu to drhlo při psaní úkolů.Mladé se zjevně nechtělo a já to potřebovala udělat .Z obavy,že úkol objevím až za týden v neděli odpoledne.Ale nakonec se všechno stihlo a my mohly razit.Dnešním cílem bylo město-dlouho jsme tam nebyly.Ale lavičky ještě nejsou úplně na vysedávání jak jsem mladé netuše slibovala.I tak jsme toho prošly kus,podívaly se na oblíbená místa a mrkly i do antikvariátu.Domů jsme došly příjemně unavené a vyvětrané.Taky šla sama docela brzo spát.A já se bavila u filmu ,,Líbáš jako d´ábel"

Neděle.Mladá vstává příliš brzy a ještě nenaladěná.A ani venku to dnes není jarně naladěno.Dopoledne se věnujeme dokončení úkolů co včera tak strašně nešly.Oběd a siesta.Dnes žádné velké výkony.Ani tu procházku jsme nedaly.Výčitky se nekonají.Odpočíváme.




1 komentář:

  1. Ty jarní kytičky jsou nádherné. To už u vás kvetou ?
    A co se týče hubnutí, Slzičko, jste to vy na té fotce s kormidlem v ruce ? Tak vy to určitě nepotřebujete. Jste štíhlá.
    Mě je kus hubnu programově, chce to jíst 5 x denně. Menší porce a přidat pohyb. Mě vyhovuje, i na klouby, rotoped. 30 minut denně, většinou u televize, to dobře utíká.
    Míša

    OdpovědětVymazat