pondělí 11. března 2013

52 -týden dvacátý sedmý -4.3.-10.3. 2013

Pondělí.Nějak se stává zvykem ,že když už se chystáme vyrazit na cesty mladá začne jevit příznaky nemoci.Dnes ráno byla zmrzlá jak rampouch -což nikdy nevěstí nic dobrého.A tak jako už mnohokrát opouštíme byt a míříme k babičce na prázdniny.Cesta utíká hezky i když je docela plno.Ve 3 už sedíme u dobrého oběda a dovídáme se spousty novinek.Potom tradičně jdeme i k tetě na návštěvu.Tady se pilně píší úkoly a dopisují resty po nemoci -tady se zítra razí do školy.A tak nám uběhl první den.

Úterý.Bohužel vstává v 6 i když nemusí.A já se tak těšila na vyspávání.Ráno nás babička obě ostříhala.Potom jsme jen s mladou šly do slibovaného Tesca.Jediné co jsem objevila a co mě zaujalo byl rotační disk.Už jsem na něj koukala u nás.A tady byl levnější,dokonce lehký -takže převoz by nebyl problém.Bylo rozhodnuto.Mladá bohužel přišla zkrátka -ani v oblečení ani v hračkách jsem nic nenašla.Ale i tak byla nadšená,že budeme cvičit.Já se dočkala barvení vlasů -na jaro jsme obě připraveny. Odpoledne dorazila k babičce sestra s dvojčaty.V souvislosti se zkoušením disku,povídání o dietách,cvičení,váze -jsem se na ní nakonec ocitla.No vzalo mi to dech.Ještě,že mám ten disk.

Středa.Dnešní den je výletový.Jedeme samy do Olomouce.Cesta tam je dobrá a cesta tramvají je pokaždé radostná událost.Nejdříve se pohybujeme okolo náměstí.Prohlídnout bývalý Prior -čerstvě renovovaný.Mladá se dočkala hračky.Potom malé občerstvení,další turistická známka.A v pravé poledne orloj -to se prostě nikdy neomrzí.Pokračujeme v naší pouti.Vybrala jsem botanický skleník .Mladá poprvé v životě viděla obrovské kaktusy-vlastně už tam byla,ale to jí to bylo opravdu putna.Myslím,že dnes se jí to líbilo.Odpočívaly jsme na sluníčku v nádherném parku.Já nostalgicky vzpomínala a malinko litovala,že tohle není ten náš park kam můžeme každý den.Ještě jsme stihly kafe a štrůdl v kavárně a vyrazily na zpáteční cestu.Unavené ,vysluněné a spokojené.









Čtvrtek.Zase se vstává brzy.Dopoledne trávíme doma s babičkou.Nějak mě pobolívají záda,začínám kašlat,mladá má rýmu a začíná jí být  zase zoufale plná.Máma potom odešla do práce.Změnou je,že konečně ve svém důchodovém věku opustila každodenní práci a jen chodí dvakrát do týdne.My zatím poklidily,řádně si odpočinuly a potom vyrazily k tetě.Vzaly jsme to přes květinářství kde jsem oběma ženám koupila karafiát.Někdy to dělám jen tak a dnes mi to přišlo i vtipné.Když k sestře dorazila i babička na kytku nevěřícně koukaly,ale byla vidět radost.Dostávat kytky je prostě krásné.Jedinou vadou na kráse našeho společného odpoledne bylo,že se do mě dala neuvěřitelná zima.Něco se ve mě přece jen uhnízdilo.

Pátek.Noc proběhla relativně v klidu.Když se nepočítá kašel nás obou.Hlavně,že jsme spaly.Snad to bude stačit a cestu zvládneme.Vyrážíme po 9.První úsek nad očekávání dobrý.V Olomouci máme štěstí a nasedáme do zpožděného expresu.Odpadá skoro hodina čekání.Sedíme v poloprázdném vlaku,u stolečku a já si dala i kafe.Poslední čekání v Kolíně už uteklo rychle -něco málo dokoupit a za chvíly jsme doma.S přibývajícím časem jsem za to čím dál víc vděčná.Ač bez teploty zase šílená zima a cosi mi sedí na průduškách.Vyprávěj a do hajan.Podpořeny léky které byly k dispozici.Spíme -já si plavu v potu,mladá nemůže pořádně dýchat,ale spíme.




















Sobota.Vstávání trochu později,ale rozhodně ne odpočinuté.Teprve nám to začíná.A tak první cesta vede do lékárny a něco málo potravin.Už cítím,že nejsem schopná jít někam dál na větší nákup.Mezi vařením polehávám.Během dne se střídáme u Pc.Hromady posmrkaných kapesníků,nespočet hrnků s čajem.Noc plná kašle.

Neděle.Naivně jsem se domnívala ,že bude líp.Není.Už jsem rozložila postel v druhém pokoji a celý den se přesouváme z pokoje do pokoje.Sice jsme bez teplot,ale to zahlenění je nevydržení.Nemám náladu na nic.Mladá už v 8 chce jít spát a já jsem jí za to vděčná.

3 komentáře:

  1. No bacily řádí napříč republikou, skáče to z jednoho na druhého.
    Chce to čaj s citronem a klid a teplo.
    Terezka má moc krásnou bundu a moc jí sluší.

    Míša

    OdpovědětVymazat
  2. Jo bundy jsem si taky všimla, pěkná :) já se třesu, kdy zas na ty moje skřítky něco hupne. Přeci jen, škola, druina, školka, krámy, máme to kde nafasovat.

    OdpovědětVymazat
  3. Ziadny prispevok za minuly tyzden, snad ste v poriadku a bez bacilov.
    Zuzana

    OdpovědětVymazat