neděle 24. března 2013

52 -týden dvacátý devátý -18.3.-24.3. 2013

Pondělí.Pořád se budím kašlem.I když se to objektivně zlepšuje už je to prostě unavující,dlouhé a protivné.Dnes konečně najíždíme na nějaký režim.Učíme se -což jsme celý týden nedělaly.Taky to podle toho vypadá.Krutě se jí nechce.Dopolední cesta do lékárny -pořád ještě hledám ten zázračný lék.Po obědě už jsme jen doma.Z okna koukáme na tu sněhovou nadílku.A jsme rády,že jsme doma.

Úterý.Nevěřícně zírám na tu kalamitu.Dnes ani ven nejdeme.Učení jde trochu lépe.Hodně čtu,abych stihla vrátit půjčenou knížku.Hodně sedíme u počítače.A dnes bohužel i na WC -tělo se začalo zbavovat zahlenění.Mladá to prožívá dost bolestínsky.Tak čajíčkujeme,nahříváme a jsme úspěšné.

Středa.Ráno pokračují střevní potíže.Nasazuji dietu.Učíme se.Odpoledne vykouklo sluníčko -je krásně.Chodíme po sídlišti.Je to zase o něco příjemnější a snažší.Večer se chystáme na zítra -alespon´na ty dva dny jedeme do školy.

Čtvrtek.Ráno to jde.Sice pořád kašlu,ale fyzicky to zvládám.Mladá je v pohodě,nadšená a příliš kontaktní.Ze školy si nesu i potvrzení o přijetí mladé do praktické školy.Čeká mě kamarádka a dlouhé povídání.Máme co dohánět.Den utekl jako voda.Mladá den zvládla.Doma nás čeká jídlo,odpočinek.A taky domácí úkoly.Už to tolik nedrhne.Večeře a zalehnout.

Pátek.I dnešní cesta byla dobrá.Jsem sama,ale ještě mi to nemá proč vadit.Pošta,obchody,cukrárna,chvilka sezení v šatně a den je pryč.Mladá už to trochu zkoušela,ale přežily všichni.Jsem ráda za pátek.Už nepodávám žádné velké výkony.Jen se těším na Vyprávěj a postel.Když jsem se po 22 odebrala na lože bohužel mě doprovázely opět zvuky techna.Poprvé jsem na ně zabušila.Dostalo se mi také bušení -sice to poté trochu ztišili,ale já už nemohla usnout.Čekám na odplatu.

Sobota.Tak přišla odplata -čekala jsem počmárané dveře nebo tak něco.Za to se mi dostalo opět dávky techna -vždyt´už je po 6.Už si asi nikdy nepřespím.Snídáme,uklízím,peru.Dole je absolutní ticho -malou má u babičky tak si může dospávat a večer mě zase poctít dávkou hudby ze které šílím.Snažím se i tak den si užít.Po obědě nás čeká velký nákup -ještě nemám skoro nic do velikonočních balíčků.Ale nejdřív okouknout přijíždějící pout´.Zatím jsme jen z autobusu zaznamenaly příjezdy atrakcí.Takhle naživo si to chodí obhlédnout celé město.Sice je šílená zima,studený vítr.Ale ty rozzářené oči mladé,že labutě už stojí a dorazil nový velikánský strašidelný hrad kam půjde s bráchou za tu zimu stojí.Zbytek dne proběhl v poklidu.Žádné techno.

Neděle.Bylo přesně 6.01 když si to zase pustili.Už se ani nerozčiluji,jsem vděčná že jsem v noci mohla spát.Dokonce se mi podařilo na chviličku znovu usnout.A potom už vstávání,snídaně.Taky úkoly a vyfouknout 4 vajíčka do školy.Moje plíce!!!Po obědě větrná procházka.Opět směrem na pout´.Doma se ohříváme a chystáme na zítra.



2 komentáře:

  1. Takze moje obavy sa vyplnili, aspon ze ste uz ako tak v poriadku, moc som na vas myslela.
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Doufám, že už vám je líp! Krásné velikonoce.

    OdpovědětVymazat