pondělí 18. února 2013

52 -týden dvacátý čtvrtý -11.2.-17.2. 2013

Pondělí.Zůstáváme doma.Mladá si přispala a já s ní.Dopoledne vaření a úkoly na které nebyl o víkendu čas.Taky trochu tvoříme -synovec s neteří už budou mít 10.Ani nikam nejdeme.Pro změnu padla na mě melancholie.Asi,že je tu zase tak prázdno po tom šrumci o víkendu.Tak připravené a zítra zase vyrážíme.

Úterý.Pěkně odpočaté a pěkně nám do toho chumelí.Mě celé dopoledne.Koupila jsem si další knížku pro radost a nezapomněla poslat přáníčka dvojčatům.Letos jsem jim místo dárku vložila každému po stokoruně.Už mě to začíná míjet -nevím po čem touží zdravé desetileté děti.Den proběhl snad v klidu.Cesta dobrá.Doma krom úkolů toho moc nezvládáme.Měla bych se zase začít snažit.A je tu večer.Poprvé jsem se rozhořčila při sledování Ordinace.Ta scéna jak lékař ošetřuje postiženého mladíka -před rodiči nadává,dává jim rady co mají dělat když ho nedokážou zvládnout.Snad nebudu mít špatné sny.

Středa.Mladá si dnes vymyslela zpívání v autobuse.A mě se tak šíleně nechce.Chci jen tupě zírat z okna.Ale pro dobrou pohodu se obětuji.Cesta do školy je o poznání příjemnější.Hrajeme fotbal s kusem ledu a je to sranda.Mé dopoledne ve městě.Už aby se začalo oteplovat a já mohla vysedávat na lavičce.Strašně mi chybí slunce.Ještě stihnu pokecat v šatně.Mladá má zase nějaký poobědový problémek,ale brzy zažehnáno.Jedeme domů.Zoufale se zahřívám.Potom razíme na poštu.Jsem strašně nervozní -mám tam zase doporučený dopis.A taky vybírám dlužné výživné pro mladou.Sporadicky pošle šek -na její jméno ač ví že si to sama nevyzvedne.A tak se vždycky modlím aby ta paní za přepážkou věděla jak se postupuje.Ta dnešní tápala.Byla milá,ochotná,ale já v zádech cítila známou svého ex kterou to všechno moc zajímalo.Doporučený dopis bylo jen oznámení.A večer jsem zase měla skoro osypky z Pošty pro tebe.Nechápu se proč se na to dívám.

Čtvrtek.Budím se dřív než je třeba,ale kupodivu zvládám.Mladá se snaží tak je na půl vyhráno.Dopoledne společnost a velký nákup.Kupuji v Lídlu takové pěnové koberečky.Abychom tolik nedupaly a aby bylo tepleji od nohou.I když mě trochu trápí špatné načasování -hodilo by se nakupovat příští týden.Nějak vydržíme.Mladá hodná.Já se táhnu jak soumar s objemným zavazadlem.Až doma zjišťuji,že by se vlezl do chodby i třetí.Ale to už je na peněženku moc.Děláme úkoly,večeře a tak.Nějak se mi nic nechce.Mladá dostala k Valentýnu autíčko přívěšek co svítí a troubí.Měla radost.A já měla radost,že jsem to jako každý rok přežila.


Pátek.Dopoledne jsem nějak prochodila a přetrpěla.Světlým bodem dne byla pochvala paní učitelky jak pěkně mladá pracovala.To já bych dnes pochvalu nedostala.Nedělám nic.Jen se zahřívám ,cpu,čučím do počítače nebo na televizi.  K pátečnímu Vyprávěj jsem si ještě naordinovala na PC film Perfect days.Jdu spát pozdě,ale je mi hezky.

Sobota.Vyspané do růžova.Vrhám se na úklid a vše co jsem včera zazdila.Praní,vaření,uklízení.Po obědě jsem hotová.Tak moc,že jsem usnula.Mladá měla pochopení.Dokonce i když jsem dnešní vycházku odpískala.Jsem protivná,nervozní a venku je podobně.Snad mi další várka spánku pomůže.

Neděle.I ráno je mi mizerně.Nemůžu se vůbec probrat.Nějak jsem to dopoledne překlepala.Po obědě raději hned vyrážíme.Malý nákup a procházka.To bylo potřeba.Znovu se pouštím do úklidu -dnes to beru i se společnými prostorami.Chystání věcí na zítra,úkoly.Jde nám to od ruky.Oběma.


1 komentář:

  1. Milá Slzičko, chodím vás pravidelně číst, ale nekomentovala jsem.
    Musím vám říc, že vás obdivuju.
    Jste statečná a moc šikovná ženská.

    Také mám dospělého 25-ti letého syna Petra.
    Je to autista asperger. Je hodně samostatný, ale nezvládá moc lidi. Takže je doma na ID.
    Ale snaží, teď začal chodit na 2 aktivity.

    Držím palce.

    Míša 46 let z Plzně

    OdpovědětVymazat