neděle 20. ledna 2013

52 -týden dvacátý -14.1. -20.1. 2013

Pondělí.Nemůžu se probrat.Venku chumelí -mladá má radost i když to zatím moc nekřupe.Odevzdána.A já zase na lovu knih.Jednu mám zamluvenou v knihkupectví -minulý týden pořád nic.Naštěstí dnes tam na mě čekala.Mladá ve škole zlobila.Ale cesta je dobrá -díky sněhu a nehodě jedeme kratší cestou.Doma odpočívání.A poslední objednávání knížek po netu.Tak bude mít ze 4 jen 3.Stejně si myslím,že to byla od syna taková bojová hra pro maminku -aby se nenudila.Večer a čas jít spát.Přituhuje tak snad to přežiji.


Úterý.Zase buší do zdi.Je 5 a já mám zlost.To bude náročný den.V autobuse se musím postarat o zábavu -hlavně aby to proběhlo v klidu.Ze školy skoro utíkám.Uklidňuji se při focení zasněžené krajiny.Při čtení knížky v cukrárně.A mám radost že babičce balíček s knížkou dorazil a měla radost.Mladá zase zlobí.Doma telefonuje babičce aby jí taky popřála.I když to bylo podmíněno dobrým chováním.To by se asi babička gratulace tenhle týden nedočkala.Nějak víc si uvědomuji,že stárneme.Následuje učení a taky podílení na domácích pracích.A spát.



Středa.Od rána slibuje jak bude sráášně hodná.Bojí se,že nepůjdeme plavat.Ale půjdeme i když bude zlobit.Dnes jsem se ve škole dočetla,že se chystá každoroční karneval.Letošní téma je ,,Letem světem".Tak přemýšlím za co by mohla jít.Moc mě toho nenapadá .Až v sekáči jsem objevila námořnickou halenu a bylo jasno.Kormidlo udělám z papíru a dojde i na dalekohled.Ve škole žádné stížnosti,ale ani chvála.Doma trochu popadnout dech a razíme na bazén.Mladá se zase předvádí.Vůbec si nebere k srdci,že musí pořádně trénovat.Blíží se závody.Poprvé u nás.Tak celé sdružení žije přípravami.Strašně bych jim chtěla pomoci,ale s mladou v zádech jsem nepoužitelná .Alespoň syna a přítelkyni jsem zlanařila  jako dobrovolníky.A že jich bude hodně třeba.

Čtvrtek.Můj syn má narozeniny.Je mu 25.Celý den na něj musím myslet. Jsem rozněžnělá,pyšná a celá dojatá.Do školy se taky těším.Konečně tam nebudu sama.A tak je dopoledne plné povídání.Mladá zase bojuje s autoritami.Doma odpočívání a cesta na poštu.Tak dárek pro něj mám.A i pro sebe další dávku čtení -musím brzdit -tohle internetové objednávání knih by mohla být moje zkáza.Celý den se tomu našemu workoholikovi snažím dovolat.Strašně se divý proč volám.Jsem ráda,že ho slyším.Jsem ráda že ho máme.

Pátek.Zase něco málo připadlo sněhu.Krásně to křupe.Dopoledne mi uteklo .Ve škole to asi nebylo úplně dobré.Hlavně,že nepokračuje.Konečně pátek jak ho mám ráda.Klídek,pohodička.Žádné velké výkony.Jen spousta tepla a dobrot.Další díl Vyprávěj a spát,spát a spát.


Sobota.Dohnat co včera bylo zanedbáno.A tak poctivě peru,vařím,uklízím,dělám s dítětem úkoly.A plním sliby.Ještě před obědem jdeme sáňkovat.Výská radostí.Líp ji to šlape do kopce a umí brzdit.Oběd a zase úklid.A ačkoliv mrazivo procházka.Další téma fotoprojektu jsou dveře.Ty naše jsou jasné -nejkrásnější ve městě.Tak se tam musí dojít.Doma potom plná konvice čaje a příjemná pohoda u topení.

























Neděle.Ráno jsem zase nepěkně probuzena.Štve mě.Zatím co si hraje já dospávám a nemůžu se vůbec probrat.Dopoledne opět úkoly,vaření.Trocha nedělního odpočívání.A i dnes sáňkovat.Už to není tak dlouhé a nadšené.Ale trocha pohybu taky pohyb.Večer už jen chystání na zítra.



1 komentář:

  1. Parádní sáňkování. Nechodíš pro knihy (a časopisy) i do knihovny? Za pár desítek korun si můžeš půjčovat celý rok.

    OdpovědětVymazat