pondělí 1. října 2012

52 - týden čtvrtý -24.9.-30.9. 2012

Kupodivu jsme vstaly a odjely do školy.Fungujeme.Celé dopoledne chrlím svou ublíženost na kamarádku.Sama cítím,že už je to moc a měla bych změnit téma.Mladá hodná celý den.Cestou domů na mě padla únava.Normálně usínám v autobuse.Nedokopala jsem se už k ničemu.Ležím a čučím do stropu.Spala bych v tahu až do rána.Ale to nejde.Někdo musí uvařit večeři,nachystat věci na zítra,umýt nádobí.Až potom se můžu schovat pod peřinu před světem.



Úterý je snesitelnější.Pro mě.Mladá zjevně žádný problém nemá -byla na výletě.A už si prozpěvuje,že v sobotu bude na náměstí muzika.Udělal se krásný den.A mou mysl zaměstnal jiný problém.Zatím stále nedorazil Pnp.Vzhledem k okolnostem si to beru osobně.I když vím,že se to děje napříč republikou.Naštěstí byla rezerva.Dostatečně velká na zaplacení nájmu.Tak -že nakonec spokojenost,že jsem dobře hospodařila.Být to před rokem mám problém.Mladá zase hodná.Doma fungujeme dle manuálu -učení,uklízení,procházka.Vneslo to do mě zase trochu klidu.





Ve středu se už od rána nedalo neusmívat.Hned u ranního čekání na autobus jsem dostala SMS od kamarádky.Stala se poprvé babičkou.Vnouček Davídek se brzy ráno narodil.A mladá hned chtěla s tetou ,Belou a kočárkem na procházku.Taky stav účtu mě potěšil a uklidnil.Nejen ,že si i tenhle měsíc zasloužíme Pnp.Přibylo i moc korunek na víc.A za všechno může plavání http://www.cestazivotembb.cz/.Nejenom,že tam rády chodíme.Teď se působení rozšířilo i na individuální pomoc.Já ji dřív odmítala -i když mi byla opakovaně nabízena.Nějak mi přišlo nepatřičné chtít něco pro mladou.Asistenta nepotřebuje,zvláštní zdravotní pomůcky taky ne.Až tentokrát jsem přijala.S rozpaky.Sdružení nám proplatilo koupi nového PC.A já mám zpět peníze které jsem vydala.A můžu se koukat po nové lednici,nebo koberci,taky křesla by byla príma.Na plavání jsem byla nervozní a rozpačitá.Neumím přijímat pomoc.Neumím si o ni říkat.
A ještě mi udělalo ohromnou radost,že jsem si z plavání odnášela naše výtvory ze soustředění.Plavání pro nás strašně moc znamená.Náplň času,pohyb,setkávání,nové aktivity,zážitky.Tohle to je nad standart.PC máme teprve 3 rokem.Žily jsme bez něj.Jen občas,někde.Teď je naší posedlostí,zábavou,koníčkem,zdrojem informací,spojení se světem.A platí to pro obě.Milujeme PC!!Milujeme plavání!!!




Čtvrtek je milosrdný.Už jen tím,že před námi jsou 3 dny volna.Pomalinku syslím vánoční dárky.A mladá byla zase hodná -4 dny za sebou.Odpoledne vyrážíme do knihovny.Cestou zpět příjemná procházka s hledáním kaštanů.Ale dnes nás na to bylo nějak moc.





Páteční vyspávání se nekonalo.Má v hlavě budíka.A taky začala kašlat.Dopoledne domácí práce.Vzaly jsme to důkladně.A hned se kolem sebe líp kouká.Odpolední cesta na velký nákup.Ještě,že mám takovou pomocnici.



Sobota.Mladá se od rána snaží.Plní si své úkoly a těší se na tu svou muziku na náměstí.Já tolik natěšená nejsem.Jsme obě pěkně přistydlé a kamarádka nám dala košem.Tak vyrážíme na Svatováclavské slavnosti.Nakonec to bylo hezké.Poslechly jsme si kvarteto slečen hrající na fagot.To spojení nástroje a křehoučkých dívek nemělo chybu.V přilehlém parku byl program pro děti.Kouzelník s kruhy a pohádka .Nakonec ještě trocha hudby ,trochu modernější.I letos jsem si nesla domů burčák.Snad mi pomůže zatočit s těmi bacily.








Neděle byla ve znamení nachlazení.Já prokašlala celou noc.Mladá kupodivu spala,ale není to úplně OK.Tak celý den čajíčkujeme,odpočíváme a snažíme se toho nějak zbavit.


3 komentáře:

  1. No neeeeee, vy jste z Kutne Hory =O Bydlim kousicek od vas a ani to nevim, a to uz nejaky ten patek (i kdyz nepravidelne) ctu.
    Preju hodne tech lepsich dni.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, v sobotu jsem na Vás myslela - shodou okolností jsme s kamarádkou taky vyrazily do Kutné Hory, i když jen tak na výlet, slavnosti nás spíš zaskočily. Ale ty slečny s fagoty jsme zahlédly:-) Anny

    OdpovědětVymazat
  3. Taky neumím přijímat dary, dělá mi to velké potíže. Je fajn, že se máte malinko líp.

    OdpovědětVymazat