neděle 14. října 2012

52-týden šestý -8.10.-14.10. 2012

Pondělní ráno -ještě noc.Klepe se zimnicí.Zahřívám,hladím.O pár hodin později zase chladím.Svítíme na sebe malou lampičkou a usínáme nad ránem.Naštěstí se jí daří.Vyspala se,nabrala nějakou sílu.Vyrazily jsme k mudr.MHD.Naštěstí už tam nikdo nebyl.Dostala ATB.Plíce čisté.Domů šlapem pěšky.Je tak krásný slunečný den.Zvládla i nákup.Ke konci už byla znát její únava.Ale dnes byla tak trpělivá až se mi tajil dech.Doma si okamžitě zalezla do postele.Polehává,občas usne.Zase je o kousek líp.Bavíme se novým Sluníčkem.Je nadšená z autobusu a zastávky.Jako jede do školy.Mám radost,že má radost.Že to dneska tak dobře zvládla.Holka moje statečná.





Noc byla klidná.V úterý ráno  je to zase o něco povzbudivější.Bez teplot!!Dopoledne tráví v leže u pohádek.Kravička Karlička,Kostičky.I já si hraji.Po obědě jsem neodolala a zkusila krátkou procházku.Housky a velký nákup v papírnictví.Aby si bylo s čím hrát.Doma dodělává tu svou dýni.Já se snažím o čarodějnický klobouk.A zítra začneme naplno makat.


























Středa ve znamení povinností.Mladá se nevyhnula skutečnému učení -psaní,počítání,čtení.Moc se jí nechtělo.Já zase dělám pořádek ve skříních.Taky se mi nechtělo.Těsním okna -už začíná profukovat.Po obědě zdravotní procházka.Šlape jí to příšerně.Zase se celá křiví.Doma volná zábava.




























Čtvrteční budíček až v 8.Tak to má být.I když mě dnes dostatek spánku moc nepomáhá.Učení -i dnes to drhne.Já zatím konečně vytahuji podzimní výzdobu.Po obědě nákup.Dal nám zabrat-přece jen je to dál.Doma doděláváme netopýry.




























I v pátek delší spaní.I v pátek učení naprostá šílenost.Pro obě.Nějak zapadám do podzimní depky.Jít ven je boj.Který se nakonec zdařil.Nakonec jsme došly i odvolit.Ale pocity nejsou dobré.Jako bonus moje probdělá noc.Mladá naštěstí spí.Přestat myslet by to chtělo.



Sobota.Mírný šok.Slunce nám svítí do oken.Je 10 hodin!!!Pěkně to spaní máme rozkopané.Dopolední poflakování.Nějak není síla na nic.Oběd a hlavně ven.Na dlouhou procházku.Aby se hlavy provětraly.


Líná neděle.Ani ven se mi zase nechtělo.Taky se nám procházka nějak nevyvedla.Počasí nádherné.Ale začala být protiva.Už bychom si od sebe potřebovaly odpočinout.Máme ponorku.




Žádné komentáře:

Okomentovat