sobota 6. října 2012

52 -týden pátý -1.10.-7.10. 2012

Trochu oslabená,ale i přesto vyrážíme.Během dne je líp.Já s kámoškou v ulicích.A potom jsem vešla do obchodu a koupila si zimní bundu.V životě jsem neměla bundu za tolik peněz.Nejmíň 4 roky jsem neměla novou.A teď ji mám.A nemám žádné výčitky.Mladá hodná -při pondělku.Jen jsme už zůstaly doma a já zdolávala horu prádla.Včera jsem ji ignorovala.



V úterý nemusíme vstávat.Má pozvánku na preventivní prohlídku -narozky se blíží.Tak jsme si pospaly a vyrazily.Roste mi holka.Už 157 cm a 49 kg.Tlak nízký.Stavujeme se v lékárně pro nějaké léky na uvolnění hlenu.Pokašlává,začíná rýmovat.Nálada dobrá.O zítřejším vynechání bazénu nechce slyšet -není nemocná.Zbytek dne se pereme o PC.Ona hry a já tvořím vánoční dárky.

Středa.
Noc mě přesvědčila,že není OK.Celou ji prokašlala,nemohla spát.Poctivě jsem hladila,ale došlo i na bušení do zdi.Ucpaný nos je prevít.Tak ji ráno omlouvám ve škole a ruším plavání.Snažím se jí zahřát ty její ledový nohy a uvolnit nos.Nějak jí ulevit.Aby i další noc nebyla probdělá.Kupodivu se drží v posteli - u knížek a pohádek na CD.Po obědě se to přehouplo.Vyskočila jí teplota nad 38 a je to znát.Ale je zlatá jak v nemoci umí být.Usíná brzo a spí hlubokým,unaveným spánkem.



Čtvrteční ráno s teplotou opět nad 38,ale v dobré náladě.Poručila si přesun k počítači,aby mohla koukat na pohádky.Máme pernamentně rozestláno v obou našich 2 pokojích.Jen jí stěhuji peřiny -podle toho co chce -dívat se,poslouchat,nebo číst.Teplota zase stoupá až nad 39.Musela jsem povolat posilu.Je nadšená z tety co přišla hlídat.Já zatím letím doplnit prázdnou lednici.Pár dní tu budeme v naprosté izolaci.Usíná brzo.Já nemůžu spát.



Páteční den začal brzy a nešťastně.Probudila se v horečce,naštvaná na celý svět.Buší do zdi -ještě je noc.Zlobím se.Jsem unavená a ona ještě víc.Zase odmítá všechno co jí nabízím.Jen ji rozčiluji když únavou usínám.Druhé probuzení je už za světla.Pozitivní je,že bez teploty.Negativní,že neví co se sebou.Už by si šla normálně hrát na podlahu.Ale na to je brzy.Taky je šíleně slabá.Na záchod a při přesunech ji jistím -klátí se jak třtina ve větru.Tak se musím soustředit na náplň dne.Zabavit ji.Pexeso,piánko,pohádky na Pc i Cd.Hlavně aby se držela v posteli.Co já bych za to dala!!!Zase usíná brzo -teplota šplhá.



Sobotní ráno začalo naštěstí později.Měla jsem šanci si odpočinout alespoň trochu.Děsí mě ten její kašel -nevím jestli je dobrý nebo špatný.Jestli se tím tělo zbavuje zahlenění nebo má zápal plic.Dnes jsem se rozhodla to střídat -aktivity mimo postel a v posteli.Chvilka na počítači,potom zase pod peřinu k pohádce,ven k lavici na trochu malování,další díl Obchoďáku z postele atd,atd.Už se začínám taky nudit.Den konečně bez teplot tak trocha hygieny.Už to bylo třeba.A v posteli tvoříme papírovou dýni a koukáme se na večerníčky.




Nedělní ráno se záchvatem kašle.Musí ji bolet celý člověk.Prší a dost se ochladilo.Ale pustili nám topení tak nezmrzneme.Podezřele se drží většinou v posteli.Další Kouzelná školka,další díly seriálu.Pokouším se tvořit -zapojit mladou.Moc nadšená není.Tak snad zítra bude víc chuti.V podvečer zase stoupá teplota.Myslela jsem,že už to máme za sebou.Je mi jí tak líto,mám o ni šílený strach a neumím ji pomoci.


2 komentáře:

  1. Preji marodovi brzke uzdraveni. A kdyz mate strach, neda se zavolat doktor k vam domu?
    Hana

    OdpovědětVymazat
  2. pracujete i při nemoci, jste holky šikovné. Brzké uzdravení. Slzičko, prosím, napiš mi maila. Adresu mám pod profilem.

    OdpovědětVymazat