úterý 27. srpna 2013

52 -týden padesátý první -19.8.-25.8. 2013

Pondělí.Noc klidná.Po snídani spěcháme na poštu.Už mám avízo,že za hodinu dorazí -tak abychom to stihly.A potom je to ráz na ráz.Stará pryč a nová lednice je tu.Zapnout se může až za 10 hodin,takže velký nákup se odkládá.Po obědě jdeme ven.Je mi divně.Jsem ospalá,unavená a cítím na sobě něco jako virózu.Večer zapínám lednici.Pořád kolem ní chodím,poslouchám,kontroluji.A zcela přízemně se těším až ji naplním.Jak málo stačí.























Úterý.Den nezačal dobře.Po dlouhé době buší příliš brzy do zdi.Je na tom asi podobně.Něco na nás sedlo.Snažím se vzpamatovat.Ale je to čím dál těžší.Vyrážíme na velký nákup.Mladá si nese novou šablonu na malování.A já doma ukládám věci do nové lednice.Syslím na horší časy-mám kam.Odpoledne vyrážíme znovu.Dokoupit maso a konečně se podívat mladé po přezůvkách.I když jsme prošly kde co nic jsem neobjevila.Ve škole měly problém ,že má přezůvky na zavazování.Jenže na ni sehnat nazouvací,ve kterých by byla i schopna bezpečné chůze je problém.Mírně otrávená domů.Tady zase jen vadnu.A postel v nedohlednu.
Středa.Probudila jsem se rozlámaná a otrávená.Ani dávka večerní medicíny nezabrala.A tak se tu plácám celé dopoledne.Pijeme teplý čaj a já bojuji s neusnutím.Nakonec jsem zvítězila a neusnula.Ale nemám pocit,že by to k něčemu bylo.Nejsem schopna nic pořádného udělat.S mladou se jen míjím a jsem vděčná když si mě moc nevšímá.Ale i odpoledne jsem se donutila jít ven.Sice to slunečné počasí je pro mě jak potní kůra.Ale povinnost mě dostihla.Co jsem to za matku když mé dítě není nachystané do školy?Nakonec jsem to vzdala,vzala první plátěnky na zavazování.Hold se budou muset ohnout.Pořídily jsme i nové pero a já nový bloček.Mladá mi ho hned začala pomalovávat.A děsně se urazila když jsem jí ho vzala.
Čtvrtek.Ráno trochu lepší,ale bylo už líp.Pokus o nějakou aktivitu -ranní cvičení.Ale je to všechno nějak na levačku.Zase zabředávám do šílené depky.Je mi smutno,jsem unavená,otrávená,nic mě nebaví.Každá prkotina mě stojí strašné úsilí.Takže většinu času trávím u Pc a moc dobře vím,že tohle mi opravdu nepomůže.Tak alespon´odpolední vycházka kolem vody.Tenhle týden jsem dokonale zazdila a ani jsem si nedokázala odpočinout.

Pátek.Nějak se to nelepší.Jsem v tom až po uši.Nedokážu si vzpomenout co jsem dělala.Zřejmě nic.Jen chodila bytem a litovala se.Ani ven jsem neměla odvahu vylézt.Prostě tma v mé hlavě.

Sobota.Probouzím se s pocitem,že musím včerejšek napravit.Trochu mě postrčilo i to,že dnešní den má být na dlouho poslední slunečný.A tak se snažím.Peru,uklízím,vařím.Neusínám.Trochu jsem se zrychlila.A po obědě se jde ven.Chůze mi dělá dobře.Večer sleduji návrat Vyvolených.A potom se zase melu místo abych spala.Tělo by chtělo,ale hlava zlobí.























Neděle.A je to tady -zamračeno,zataženo,déšť.Blbý je,že měla být odpoledne poslední pohádka v parku.Mladá o tom celé dopoledne mluví a sílící déšť neakceptuje.Trochu mě to rozčiluje.Ale ustála jsem to.Tak náhradní procházka.S deštníkem,v dešti.Jediné na celém sídlišti.Dokonale ztracená ve městě plném lidí.Osamělá.Nějak se děsím věcí budoucích.Marně hledám něco co by mě zase vyneslo nad hladinu.Alespoň na chvilku,abych se nadechla.Nechci se utopit!!!

3 komentáře:

  1. Uz delsi dobu ctu vas blog, ale jeste jsem se neodvazila komentovat. :) Z nejakeho, neznameho duvodu me zaujal a kazdy tyden se tesim na novy prispevek.

    Napadlo me, co prezuvky na suchy zip?

    Drzim vam palce at je vam brzy lip.

    OdpovědětVymazat
  2. Lednice je krasna a ma len dva supliky mrazaku, je to super, mne to pride tak akuat. Prezuvky treba hlavne bezpecne, no a na suchy zip ma napadaju jedine duchodky a na ne je mlada este mlada, proste sa nedat. Prajem vam pekne pohodove a spokojne dni.Zuzana

    OdpovědětVymazat
  3. Duchodky neznam, mela jsem na mysli neco v tomhle stylu: http://deichmann.scene7.com/is/image/deichmann/t_p_detail?$im=1018194_P&$sh=1018194_P&defaultImage=default_dsd :)

    OdpovědětVymazat