neděle 11. srpna 2013

52 -týden čtyřicátý devátý -5.8.-11.8. 2013

Pondělí.Zase náročná noc.A náročný den před námi.Vstáváme na výlet a já ji nemůžu probrat.Ale rychle se dala do aktivity -tohle si ujít nenechá.Jedeme do Olomouce.Společně s tetou a dvojčaty -takže to bude zážitek.První doprovázíme tetu do nemocnice.Neustále řeší problémy po operaci břišní kýly.Moc se mi nedaří hlídat její děti -mě prostě neposlechnou.A tak jsem ráda když ji je můžu předat a věnovat se jen té své -ta mě občas i poslechne.Míříme směr centrum.Zastavení u kašen,morového sloupu,radnice.Potom mě napadlo zajít do herny Kvítko.Sice jsem se bála,že na dvojčata to bude příliš dětské.Kupodivu byli nadšení -o mladé ani nemluvím.A my si mohly dát v chládku a klidu kafe.Následoval oběd a přesun směr Bezručovy sady.Cestou jsme narazili na kostel sv.Michala.Nejen,že byl otevřen,ale byl i možný vstup na věž kde jsou ukryté zvony a nádherný výhled.I mladá s nadšením šplhala.A už jen příjemná procházka ve stínu vzrostlých stromů.Nádraží,rozpálený vlak.Přežily jsme.






























Úterý.Noc konečně zase ta klidnější.Sice vstává brzy,ale hlavně,že v dobré náladě.Dopoledne plním slib a jde se do hraček.Po dlouhé době podléhám a kupuji zvukovou hračku-kytaru.A zase do stínu bytu.Mladá vyluzuje melodie a já normálně vytuhla.Trocha zpestření po návratu babičky.A další hodiny hry které zabaví mladou než se bude dát jít ven.Už ani nevím kam jít -tak jen bezcílně chodíme.Já doufám,že ji to trochu unaví,zabaví.Snad budeme spát v další tropické noci.


















Středa.Nad ránem přišel vítr -naštěstí probudil jen mě.Mladé ochlazení svědčí a vyspává dál.Ruším naplánovaný výlet.Je pozdě vyrazit -bojím se teplot které přijdou.Stín bytu bude lepší řešení.A aby jsme to ve zdraví přežily dopolední vycházka je delší a snad náročnější.Trávíme ho v parku.Já fotím.Vracíme se už v šíleném vedru.Doma oběd,úklid.Je to zase dlouhé,nudí se a neustále opakuje svou mantru,že půjde do Tesca.Jenže dlouho to trvá než mám odvahu znovu vyrazit do ulic.Jde s námi i babička.Mladá naštěstí má v paměti jak se máma strašně zlobila při posledním nákupu v Tescu.Dnes mám sebou jiné dítě -to hodnější.Způsobně čeká a odměnou je jí další autíčko do sbírky.Na závěr dne velké balení.Vždycky se mi zdá taška těžší a plnější.A vždycky se už předem děsím jak to zvládneme.Ale těšíme se obě.






















Čtvrtek.Zase blbne,budí se.Moc mi to na klidu nepřidává.Vyrážíme.Taška je k neunesení,je dusno.Ve vlacích je hodná.Zvládá i čekání na nádražích.Po poledni už jsme doma.Větrám,větrám a větrám.Zahrádka jako po bitvě,ale rajčátek se urodilo dost.Po rychlém obědě,odpočinutí,várce na Pc se pouštím do prádla.Nějak vydržet do večera a nepodlehnout únavě.Když jsem se konečně dočkala nemůžu zabrat.Já už se asi nikdy nevyspím.

























Pátek.Spíme až do osmi.Jsme prostě doma.Snídaně a vyrazit na velký nákup.Nic tu není.Zatím co vařím,uklízím,mladá u Pc.Až po obědě a zase úklidu se jdeme projít.Nestačím se divit co tu bouřky a vítr napáchaly -na Moravě skoro nesprchlo.A jedna nás i doběhla.Ač deštník stále u sebe byl nám na nic.Mladá mokrá jak vodník.Ale já mám fotky do fotoprojektu.V podvečer se zase zvyšuje hladina hluku pode mnou v bytě.Půl roku a něco pořád ta samá telenovela dokola.A když přestanou stejně nemůžu usnout -naproti v domě si pouštějí country na celé sídliště.Uvažuji o špuntech do uší.Já potřebuji spát.


















Sobota.Opět rozumná doba na vstávání a před námi líné dopoledne.Rýsuje se opět slunečný den -čekala jsem trochu chladněji.Čistím svou zahrádku.Vyhazuji rostliny které nepřežily a sklízím úrodu.Oběd,relax.Po náročném úklidu -leje ze mě jak z vola -vyrážíme.Je horko,at´si kdo chce co říká.Šlapeme za město.Zastávka u Menhirů.Už jsem cíl cesty chtěla vzdát.Ale nakonec jsme došly do přilehlé obce Kaňk kde se koná Hornický jarmark.Stihly jsme i pohádku zdravotních klaunů a hudební produkci.Pro mě naprosté utrpení -dechovka ještě šla,ale další kousky pro mě za trest.Mladá může každý žánr.Na cestu jedna dřevěná káča a jde se domů.Je to z kopce a jde to lépe.Zmrzlina po cestě za výkon.Doma už jen večeře,mytí a odpočívání.Po náročném výšlapu přišlo vhod ,že se dřív setmělo,že je kolem TICHO.Usínám lépe a třezalkovým čajem to nebylo.Ten prý bude účinkovat až po 10 dnech.
























Neděle.Pěkně jsme se vyspaly.V klidu posnídaly.Pěkně jsme se podělily o Pc.Taková poklidná neděle.Dnes se hlavně hodně pije a čůrá,aby bylo dost materiálu.Po obědě odpočinek a vyrazit na kratší procházku.Fotím.A mladá taky -poprvé jsem na snímku celá.Že blbě vypadám není vinou mladé.Doma už jen chystání na zítra.Ať jsme hezký holky v tom velkoměstě.Těším se na Manželské etudy a doufám,že bude klidná noc.


Žádné komentáře:

Okomentovat