pátek 9. srpna 2013

52 -týden čtyřicátý osmý -29.7.-4.8. 2013

Pondělí.Opět budíček ve tři ráno a mladá je v tom nevinně.Zato vím,že jí lhal.Naštěstí se mi podařilo znovu usnout.Další horký den.A já ke všemu nervní.Chystáme se zítra konečně na odjezd.Tak se snažím zcivilizovat byt.A balkonovou zahrádku přesunuji do bytu.Bude mít alepon´šanci.I když se ztráty počítám. A to jsem si domluvila zalívače.Nejhorší je asi jako vždy balení.Mít všechno,nemít toho moc.Celý den trávíme v bytě a já se snažím zklidnit.Mladé to moc nevadí.Dělá si své řady a je spokojená,že máma konečně začala balit.Jdeme spát.Já bohužel opět vyrušena.Dole hádka,vyhrožování  sebevraždou- je to i s policií,sanitkou.Já opravdu potřebuji změnit vzduch.

Úterý.Ráno jsem pořád ještě nervozní.Spadne to ze mě až v rychlíku.Mladá je hodná.Jen ale nehodlá z batohu vytáhnout nic čím by se zabavila.Celou svou pozornost věnuje jen a jen mě.Tak strašně se těším až se to za chvilku změní.První nápor schytala sestra která nás čekala v bytě babičky.Mladá se chová jako kdyby celý měsíc nevyšla z bytu a nikoho krom mě neviděla.Potom dorazila babička.Po krátkém vylíčení cesty jdeme ven. Kouknout na strejdu který pracuje u naší bývalé školy.A potom nákupy.Je třeba něco na malování.Hned v prvním obchodě jsem ulovila mladé nové plavky -50 % sleva.Nádherné,veselé,sportovní -nová sezona,nové plavky.Na skok jdeme ještě k sestře.Mladá zklamaná,že tu nejsou dvojčata.Usínáme brzy.Únava po šílené noci a dlouhé cestě to jistí.























Středa.Mladá natěšená tak vstává brzy.Jsme tu samy -nemělo to tak být -jsem z toho trochu rozpačitá.Ale nechci si to kazit.Budu se snažit si užít jiné prostředí bez ohledu,že budeme většinou samotné.Dopoledne procházka naší bývalou ulicí,kolem bývalého domu.Pokaždé ho chodím okukovat.Setra dorazila odpoledne,stejně tak i babička.Konečně můžeme vyrazit.Mladá se už nudí -bez PC je to dlouhé.Jdeme se sestrou a mladou do místního parku.Nakonec nás napadlo zajít si zahrát minigolf.Kupodivu to mladou zaujalo,ba přímo nadchlo.I když o hře nemůže být ani řeč.Vždycky jsme se střídaly a mířily sní.Ale byla nadšená.Já taky -až na ty houfy komárů.Jdeme k babičce.Opatřit mladou.A mám propustku -po měsíci 3 hodiny bez mladé.Jdeme se sestrou na náměstí kde se promítá film Okresní přebor.A je to záležitost příjemně letní.Když se vracím mladá už spí tvrdým a zaslouženým spánkem.






















Čtvrtek.Mladá zase příliš brzy budíček.I tak se mi tady spí hůř než doma a ke všemu tohle vstávání.Dnešní den jsem naplánovala výlet.Trochu změny.Cílem je město Litovel.Nejdřív muzeum kde probíhá výstava panenek.Ale i tak je to muzeum pěkné -ukázky řemesel jsou stálou expozicí.Potom jdeme prozkoumávat město.Né nadarmo se mu říká hanácké Benátky -město je plné kanálů.Horko začíná být už nepříjemné a tak se pomalu vracíme.Oběd,poklidit a čekat až se babička vrátí.Když padnou ty nejhorší teploty chodíme na podvečerní procházku.Dnes jsme zašly na hřbitov a na chvíly i k tetě na internet.Nějak mě to vedro vysiluje.Nevím jak ji naplnit den aby se nenudila.Doma je to nějak snažší.













Pátek.Tak dnes konečně na mladou dolehla únava a spí déle než je poslední dny zvykem.Potřebovaly jsme to obě.Dopoledne jdeme do mladé oblíbeného Tesca.Vše probíhá dokonale,až u pokladem se sekla.Chtěla neustále mačkat něco na chladícím boxu.A já macecha jí to zakazovala.Zaplatit bylo utrpením.Jsem příšerně naštvaná,ona je naštvaná.Dává mi to zbytek dne pěkně pocítit.Dnes se čeká návrat dvojčat,přijede i druhá teta,synovec.A mladá je netrpělivá.Moc se jí nedivím.I mě už to čekání unavuje.Protože ani já nevím kdy se kdo objeví.Dočkaly jsme se obě.Byt je plný lidí,ruchu -špatná nálada pryč.V podvečer společně vyrážíme na pečené makrely.Mladá vzorně ustála čekání.Sice je to fajn posezení na zahrádce,ale bývá tu plno.A na závěr dne jdeme do další hospůdky.Tam se koná koncert skupiny Metalica revival Litovel.Mladé už trochu dělá problém čekání -než si to nachystali.Ale potom je nadmíru spokojená.Odejít musíme dřív než to skončilo -dvojčata to nebaví.U babičky mě čeká ještě poslední vlna nervování -nějak jí nejde usnout.





















Sobota.A zase příliš brzo a ke všemu se špatnou náladou.Tohle dlouho nevydržím.Ke všemu dnes je v plánu koupaliště.Jenže pro nás co kolo nemáme a nebo na něj neumíme je samotná cesta hodinový pochod.Sice parkem, ale v tomhle vedru náročné.Ale nakonec šlapeme.Já se obrnila trpělivostí a mladá se opravdu strašně moc snaží.Došly jsme.Že tam zase dobu čekáme až se ti mobilnější vyprdelí si už zvykám.Mě je to celkem putna,ale mladé jen já nestačím.Plaveme,řádíme ve vodě.A já se pochlapila a dala s mladou dvě jízdy na tobogánu.To bylo radosti!!!Odcházíme první -čeká nás ta dlouhá cesta zpět.Jde to hůř,ale žádné vztekání.Za odměnu cestou zmrzlina a už jen postel.Snad ji to dostatečně unavilo.


















Neděle.Další horký den.Naštěstí spí a já po dlouhé době ranní kafe o samotě.Dopolední vycházka nákupová.Hlavně nějak zabít čas.Oběd a čekání na lepší tepelné podmínky.Mezitím hrajeme pexeso,skládáme s písmen slova.Až navečer druhá vycházka.Ještě rozpáleným městem,přes hřiště.A tak konečně skončil horký letní den.Zítra to bude lepší -bude se něco dít.



1 komentář:

  1. jéé slzičko, bydlíte na návštěvě o 8 km dál, já su litovelačka ;o)..posílám moc pozdravů a sil..jste úžasná ;o)Alena

    OdpovědětVymazat