neděle 21. července 2013

52 -týden čtyřicátý šestý -15.7.-21.7. 2013

Pondělí.Budí mě brzo a já jsem nedospaná.Tak ji obstarávám a pokračuji.Ale dnes mě dlouho nenechá.Dopoledne takové nijaké.Snažím se s ní pracovat a jí se to zjevně nezamlouvá.Dělám oběd,úklid.Po odpočinku vyrážíme na velký nákup.Tento týden toho máme v plánu moc.A na takové věci jako naplnit ledničku nebudeme mít čas.A mám z toho dobrý pocit že je lednice plná a že je na obzoru tolik dobrodružství.Poklidný a tichý večer jsme prožily.


















Úterý.Konečně se cítím zase trochu vyspaná.A hned mi jde všechno líp od ruky.Dopoledne ještě jedno nakupování -maso a taky konečně meloun.Po letní svačince opět trochu práce s mladou.Ona to tak šíleně bojkotuje!!!Příprava oběda,úklid.A razíme.Ke kamarádce.Přemluvila jsem ji k výletu.Autem je to přeci jen jednodušší.Vyrážíme na rozhlednu Vysoká.Příjemná procházka letní krajinou,kolem tajemné zříceniny ,lesem.Mladá si vyšla jen první patra.I proto jsem zlanařila kamarádku abych už konečně i já vystoupala až na vrchol.Mladá mi nadšeně mávala.A potom zase mávala tetě a hlídala se mnou Belu.Na závěr ještě jedno kafe na zahrádce u tety.A můžeme se vrátit do našeho nudného paneláku.Jsem nadšená jak se nám plní prázdninový deníček.Lepím tam pohledy,vstupenky.A mladá si čte a odříkává kde jsme všude byly.A mě to dělá šíleně dobře.















Středa.Spíme docela dlouho.Pobyt na čerstvém vzduchu nezklamal.Bude horký letní den.Mladá si moc dobře pamatuje že v takovém dni půjdeme zase na koupaliště.Teplota láká,ale zítra máme domluvený větší výlet a já bych to nerada přehnala.Tak jdeme alespon´na poštu a hřiště.V průběhu dne koupaliště zapomenuto.Mluví jen o zítřku.Nikam už nerazíme.Schováváme se před sluncem a odpočíváme.Pomáhá mi dělat buchtu.A obdivovat rozkvetlý měsíček zahradní.





















Čtvrtek.Vstáváme zase dřív než musíme -tradice výletová.Dnes jedeme do Jihlavy -do Zoo,podívat se na město.Známe důvěrně jen bazén.Zlanařila jsem i svoji spolučekatelku ze školy.Přistupuje se synem po cestě.Mám z toho ohromnou radost a mladá taky.Že jedou,že si zase pokecáme.A to,že naše děti zahradu prošly bez větších obtíží je malé vítězství.Potom se pohybujeme v centru.Zmrzlina,já sháním TZ,okukujeme město.A pomalinku se vracíme na vlak a snažíme se vymluvit ze všeho co nebylo komu říct.Děti si sedly -já se trochu bála,že mladá bude škodit -ale poučení zabrala.Vracíme se unavené a spokojené.Holt ve dvouch se to táhne lépe.Musíme si to někdy zase zopakovat.





























Pátek.Vstáváme opět do velmi horkého dne.A tak už brzy ráno míříme Mhd do města.Zaplatit popelnice - a pro tento měsíc máme vše splněné.Vracíme se domů.Schovat se před sluncem.Vyprat,nachystat oběd.Po něm odpočívání,uklízení.Ven vyrážíme až po 16.Míříme na koncert.Hraje kapela Pískomil se vrací -dětské písničky.Dorazily jsme v předstihu tak si můžeme vybrat kde se usadit.Ae tenhle koncert je spíš tancovací,řádící.Tak nakonec i moje dcera chce mezi ostatní děti na podium.Nedokážu jí to odepřít i když vidím jak tam trčí,jak moc tam nepatří.Ale ona si to užívá.Ona naštěstí nemá hlavu zatíženou tím jak se kdo dívá,co si kdo myslí.Strašně moc jí to závidím,tu lehkost bytí.I to CD jsem ji koupila -i když jsem zase chtěla šetřit.Doma si ho s nadšením pouští -hrajou to co hráli v parku!!!Trochu na mě padá smutek.Zase nemůžu usnout.Pořád ji tam vidím -moje přerostlé dítě.























Sobota.Po dlouhé době se ozvalo velmi časným ránem nespokojené bušení do zdi.Nepomohlo zase napomínání,vyhrožování.A tak jí vypouštím at´si v tichu hraje a mě nechá dospat.Naštěstí nechala.A jen co jsem nabyla vědomí hned se dožadovala svého nového CD -během dne ještě několikrát.Dopoledne se věnuji úklidu,chystání oběda a vymýšlením kam vyrazit.Na přeplněné koupaliště nemám sílu.Dnes ještě daleko od lidí.A tak plním přání a beru mladou do lesa.Náročný terén -jsme přeci jen hora,ale zato stín a ticho.Chvílemi jsem se i bála protože jsem si nebyla úplně jistá správným směrem.Ale les nás propustil.Ještě chvíly na hřišti.Můj neúspěšný pokus naučit mladou házet talířem.Nevím jestli je to těma jejíma rukama,tím,že se pravák snaží levákovi ukázat házení -nebo jen mladá nemíní létající talíř používat jako létající talíř.Je to přeci volant se žirafou.A domů.Večerní siestu si plním pouštěním komedie.Je mi nějak smutno.


























Neděle.Procházka lesem zabrala.Dnes jsem já kdo vstává první -do zdi nebuším.Chodím po špičkách.Vychutnávám ranní slunce na balkoně a ticho.Jen co se mladá vzbudí už zase jede CD,rádio a i Pc bez zvuku není to pravé.Pořád je mi mírně smutno a tak voláme synovi.Brzy se uvidíme tak snad ty chmury zase zaženu.Tak nám uběhlo dopoledne a odpoledne na zastíněném balkonu.Byl čas vyrazit na trochu kultury.Sice město rozpálené,ale lákal stín parku a další pohádka Divadélka Kůzle.A bylo to hezké,plné písniček.Obě jsme si zasloužily posezení na zahrádce a zmrzlinu na osvěžení.Potom ještě krátká procházka po stínu vody.A tím nám skončil další prázdninový týden.Byl príma.







4 komentáře:

  1. krásně si to užíváte.
    A nebuďte smutná Slzičko.
    Já vím, že to člověka občas dožene.
    Taky jsem někdy smutná nad tím mým geniálním ale nepoužitelným autistou. Za pár dní bude mít 26 let a vím, že by moc chtěl zapadnout. Mít ženu a rodinu. Ale myslím si, že to nepůjde.
    Ale teď se moc snaží. Začal sám jezdit na kole.
    Naučila jsem se radovat z maličkostí.
    Míša z Plzně

    OdpovědětVymazat
  2. Přes všechny problémy a nesnáze jsi zažila krásný týden, plný vycházek, akcí a vidění krásných míst. Máš spoustu fotek, které tyto chvilky zachytily a dodají ti energii v době, kdy ji budeš potřebovat.
    Skvělý, i když náročný projekt.

    OdpovědětVymazat
  3. Krasny tyzden. To s tym vysvetlovanim hadzania, ja som lavacka a mamka sa ma snazila naucit pliest pravou rukou, neuspesne, naucila som sa to az tak ze som pochopila princip pletenia. Takze mlada je v tom urcite nevinne :-)
    Prajem Vam vela peknych tyzdnov a menej smutku.
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný týden plný krásných zážitků. Líbí se mi, jak se mladá do všeho zapojuje, je šikovná. Krásný zbytek léta, Slzičko.

    OdpovědětVymazat