pondělí 15. července 2013

52 -týden čtyřicátý pátý -8.7.-14.7.2013

Pondělí.Vstávání bylo vskutku prázdninové.Do oken se opíralo slunce.Dnešní program byl jasný -alesponˇ jednou navštívit místní plovárnu.Snídaně,trochu nechat mladou pohrát a začít balit.Krom nezbytností pro plavání taky spoustu hraček a knížek na zabavení.Občas se sice zatáhlo,taky foukalo.Voda mi přišla šíleně studená.Ale i tak odcházíme spokojené,příjemně unavené a provoněné sluncem.Doma už jen pohoda,pohodička.


























Úterý.Po snídani procházkou do obchodu,lékárny.Slunce opět nabírá na síle.Dnes bez větříku.Tak balíme a i dnes míříme na koupaliště.Lidí o něco víc -nezbyl na nás slunečník.Voda mi konečně připadá osvěžující.Mladá se naštěstí nenudí ani na dece -vzala jsem jiné hračky i knížky.Mám trochu spálená záda.Obě se domů plahočíme -přeci jen ty vodní radovánky dají zabrat.Doma odpočívání -kochám se svou zahrádkou.Rajčat mnoho,snad zčervenají.Dokonce mi kvete paprika,kytky taky mají pupence.A spát -další krásný letní den za námi.Nějak šíleně to letí.






















Středa.Vyspáváme -unavené vodou a sluncem.Dnešní den bude odpočívací.Snídaně.Potom vyrážíme na poštu -spousta stráveného času čekáním.Pokračujeme do města -okopírovat zprávu,dokoupit opalovací krém.A hlavně se kouknout na strašidla.Zastavilo se u nás na pár měsíců putovní Muzeum strašidel.Obě se bojíme rády.Tak směle do přítmí sklepení.Ale nebály jsme se ani jedna -pro nás příjemná slabota.Ani občasné zvuky bouřky nás nevyděsily.Domů.Schovat se před sílícím sluncem.Vařím,odpočíváme.Podruhé vyrážíme v podvečer.Malá okružní procházka.Cestou trháme pro ovečky zelené.A ovečky nikde.Ani si nechci představovat kde jsou.Doma už jen večeře,další rozečtená knížka.




























Čtvrtek.Dnes jsem si poprvé natáhla budíka.A tuze se mi nechce.Ale musím -nějak dořešit tu chirurgii.Tak vyrážíme,řádně připravené na čekání.Kupodivu prázdno -jenže ani doktor.Nakonec odcházím s termínem na další týden,kdy by tam měla být ta paní doktorka.Mám z toho blbý pocit.Že to nakonec vzdám-než se dostanu k chirurgovi,než se nějak domluvíme,než oběhám předoperační.Ke všemu bych to potřebovala na konci srpna kdy může mladej hlídat.To mi ted´připadá jako holá utopie.Ke všemu jsem tam potkala známou svého ex -zvědavá,uši nastražené,oči vyvalené.Aby jí nic neuteklo.Jdeme domů.Mladá po dlouhé době nějaká protiva.Doma oběd,dlouhé odpočívání.Asi krize na nás dolehla.Tak ještě na skok ven.Použily jsme náš nový deštník.A domluvily výlet na zítra s kamarádkou.Tak snad nebude moc pršet.Prosím at´neprší,potřebujeme pořádný výšlap.
Pátek.Spaní nám nám docela jde.Jen to ráno je trochu zamračené.Plácáme se bytem,nic kloudného neděláme.Ale vyčasilo se a po obědě jdeme na sraz s kamarádkou a jejím psem.Sice trochu více oblečené než na začátku týdne.I větrovky bereme.Vlastně počasí dobré na náš dlouhý výšlap.Po Královské cestě,Mlýnech až k Velkému rybníku.Cestou jsme i zmokli -a já se divila,cože je v tom lese taková tma.Za odměnu jsme si daly hranolky a limču.Nevěřila jsem,že to dáme.A že dáme i cestu zpět považuji za malý zázrak.Strašně moc se snažila a hlavně,žádná protiva.Nějak se holka ty emoce naučila zvládat.Poslední kousek jsme se svezly Mhd.To už nám slunce svítilo na cestu.Mladá byla spokojená.Pořád se směje jak Bela stáhla tetu pomalu až do potoka a že s námi jela autobusem.A já jsem taky spokojená.Příjemně unavená a máme domluvený další výlet.





























Sobota.No cítím to na těle,ale brzy jsem se probrala a potom to bylo snesitelnější.Dopoledne se trochu více věnujeme zase domácnosti.Nějak pro to výletování není čas.Zase třídíme vypsané fixy.Pokus o zaujmutí novým puzlem nevyšel.Doskládat musím sama.Oběd,po něm úklid.A vyrážíme.Dostala jsem bláznivý nápad zajet na si beat festival.Už cestou mi to přijde hloupé,ale říkám si když se neodvážím bude to alespon´výlet do jiného města.A už jen to,že jedeme vlakem kde se sedí nahoře i dole -a my sedíme nahoře -je zážitek.Cílem je Kolín.A protože je hudba slyšet z dálky a mladá zjevně nadšená nakonec se řadím k ostatním návštěvníkům.Mé obavy,že budu v davech omladiny trapná je mimo.Tenhle čas je plný rodin s dětmi -sponzoruje to místní automobilka tak je to hlavně pro zaměstnance.A tak máme na rukou náramky jako vstupenku a posloucháme kapely.Alžbětiny sosny a Nanosféra.Mladá se účastnila i pár her pro děti.Obhlídly jsme mosty,lod´.Můžeme vyrazit domů.Po včerejšku je únava značná,ale dojely jsme bez nervů.Nakonec jsem z toho nadšená -náš první festival.Zítra se bude hodně odpočívat.

































Neděle.Odpočinková -více tedy pro mladou.Já jsem na řadě s úklidem.A posledního půl roku co se pode mnou zabydlela sousedka je i úklid společných prostor hnus.Ona  má před domem své stání.Takže krom vajglů sbírám letáky,použité pánské slipy,sklo.Mám chut´nalepit tam nějakou hanlivou ceduli.Ale neudělám nic.Uklidím to,protože i já musím chodit kolem a denně se na to dívat.Oběd,odpočívání a malá procházka.Doma se bavíme pracovními sešity.Mladá není moc nadšená -takže bych asi měla častěji.Aby neodvykla,že se taky něco musí.Večer sleduji dokument.Ale zase mě ruší techno.Dnes jsem na ni nějak hodně zaměřená a víc nervozní než normálně.Včera jsem nemohla zabrat a dnes mi to zase nedopřeje ona.Nakonec jsem sebrala odvahu a poslední zbytky své důstojnosti a šla na ně zazvonit.Proběhlo to v klidu,hudbu vypnuli -ztišená už byla,ale to dunění i ztišené není pro starou ženskou to pravé na usínání.Stejně jsem z toho rozhozená a dobu čučím do stropu.



2 komentáře:

  1. Krásná strašidla a to koupání - super, to by se dcerkám moc líbilo. Mějte krásné léto, holky.

    OdpovědětVymazat
  2. ... hezký týden, fotka s kapkami moc pěkná.

    OdpovědětVymazat