neděle 7. července 2013

52 -týden čtyřicátý čtvrtý -1.7.-7.7. 2013

Pondělí.To opravdové prázdninové -ještě mě budí ten budík v hlavě.Ale mladé se daří tak není proč nepokračovat.Začínáme až v 8.Snídaně,chvilku si pohrát na Pc.Zase probrat hračky aby bylo čím naplnit pytel.Vytahuji zašité časopisy,vystřihovánky,hry -vše připravené na léto.Dnes vyrábíme divadlo a potom hrajeme pohádku.Oběd a zase úklid.A už mě zase žene neklid,že by se mělo něco dít.Jedeme Mhd na náš malý výlet.Mladá je kupodivu nadšená.Navštívily jsme Kostnici .Obě jsme tam už i byly ale turistická známka mi chybí.A když poznávat tak asi začít nejbližším okolím.Kdysi jsme tu dokonce bydlely,takže další část našeho výletu vedla do starého třešňového sadu.Ještě tam na nás pár třešní zbylo.Lézt jsem se nahoru neodvážila.Jednak mám každoroční zákaz od syna.A taky pár let starou zkušenost,že mě už ty větve neudrží.A to bylo před mnoha a mnoha kily.I tak to bylo příjemné rozjímání v tichu a vzpomínkách.Doma mi bylo taky fajn.Dobře se mi usínalo.A mladá neměla ani čas na zlobení.


























Úterý.Dnes vstáváme trochu dřív a já se necítím úplně odpočatá.Ale musíme vyrazit už dopoledne.Tak pár úklidových věcí jsem načala.Dnes jedu k zubaři a mladá mi bude dělat garde.Jsem z toho mírně nervozní,ale připravená.V čekárně poslouchala MP3 a když mě mučili na zubařském křesle vymalovávala omalovánky a dožadovala se pochválení od personálu.Ale zvládly jsme to.Ještě se stavujeme u ženské lékařky pro výsledky a poradu jak dál.Odeslala mě na chirurgii,ale tam jsme jen došly.Moc lidí -tak příště.Na řadě byla slíbená zmrzlina u stolečku.Koukly jsme i do parku kde mají nové sochy.A domů.Vařím oběd,uklízím,odpočíváme.Až později jdeme a druhou procházku.V rámci úklidu likvidujeme nasyslený chléb pro kačenky.Konečně se dočkaly -většinou si nevzpomenu.A tak nám zase až příliš rychle uběhl den.A na večeři byla třešňová bublanina.



















Středa.Vyspáno a může začít den.Dnes mi to trošku komplikuje předpověď počasí.Dopoledne dusno.Uklízíme -na řadu přišel koberec.Bavíme se,odpočíváme.Příprava oběda pro mě,uvolňovací cviky pro mladou.Po obědě siesta.Očekávaná bouřka nepřichází.Tak vyrážíme my.Dnes plním mladé slib -podívat se do obchodu se skluzavkami.Denně jezdíme kolem do školy.Je to lán cesty.Ale mladá je nějaká snaživější.Zastávka u koní.Potom ten obchod -já čekala trochu víc,ale mladá nadšená.A protože jsem v dobrém rozmaru -potěšena,že nám to tak hezky šlape,že jsem splnila co jsem slíbila -ještě se stavujeme v hospodě.Normálně to často nedělám -částečně kvůli financím a taky mám trochu blok.Pocit,že mé dítě a já jako pečující do hospod nepatříme.I když se jedná o letní zahrádku.Prostě jsem praštěná.A tak si i takovou blbost užívám.Točenou limonádu,kafe.A mladá si párkrát poskočila na trampolíně.Což byl bonus pro obě.Na zpáteční cestě jsme nakrmily ovečky.A další pěkný den nám utekl.Já si ho zpříjemnila ještě filmem ,,Občanský průkaz"Bouřka přišla až když jsme byly v bezpečí domova.























Čtvrtek.Dnes se nějak nemůžu probrat.A vůbec nehýřím energií.Naštěstí jsem si ujasnila,že není nutné všechno strhnout dnes.A tak den vyhlašuji jako flákací.Dopoledne se poflakujeme v bytě.Ani moc neuklízím.Jen čtu,střídáme se u Pc,chystám oběd.Peru -tedy pračka pere,já jen věším.Po obědě se únava nezmírnila a tak si dávám hodinku spánku po O.Mladá nijak neprotestuje.Až odpoledne vyrážíme na velký nákup.Myslím,že stačilo.Je čtvrtek -mají akci,je před prodlouženým víkendem.I když mladá vzorná, mám docela dost.Zbytek dne v klidu bytu.Nabírám sílu.Mladá se opakovaně dožaduje výletu.A sliby se maj plnit -nejen o vánocích.
Pátek.Vstává šíleně brzy.Jsem z toho docela otrávená.Ale jednám -hledám dřívější vlak,balím.Nakonec v 9 vyrážíme na výlet.Naším cílem jsou Poděbrady.Už ve vlaku to ze mě padá a já se těším.Po ránu zamračeno,ale nic to neubírá na kráse lázeňské kolonády.Vlastně jsem pořád příjemně překvapená.Že cesta vlakem je takový kousek,že od nádraží jsme to hravě zvládly pěšky.Našly jsme  zámek,navštívily muzeum i přístaviště.A protože dnes je parník rezervován hledám vyhlídkový vláček.Čekáme na něj na krásném hřišti a potom si užíváme hodinovou okružní jízdu.A je čas oběda.Po něm vysvitlo slunce,vodotrysky na kolonádě krásně tryskají.Všude je spousta lidí a přitom zvláštní klid.Asi,že tu nikdo nespěchá.Nám se dokonce podařilo chytit vlak který už jsem vzdala -měl zpoždění.A tak jsme brzy doma.Mám radost z krásného výletu.A mladá je taky spokojená i když už povídá,že příště pojedeme zase jinam.Prostě na srdce jsou Poděbrady -mě u srdíčka udělali moc hezky.





























Sobota.Tak Poděbrady zabraly nejen na srdce,ale zdá se že i na nespavost.Já sice vylízám po 6,ale dítě spí tak pokračuji.Můžeme slavit -budíček máme v 9.20.Tím pádem je dopoledne tak krátké,že se ani nesnažím něco stíhat.Pozdější oběd,úklid.A odpolední procházka.Stavujeme se v obchodě,jdeme na most a kopec.Tam sedíme a pozorujeme město a vychutnáváme ticho.To se nám večer nedostává.Romantický Titanic mi kazí techno zvuky.Spát jdeme později,ale mě se nedaří zabrat.Přespaná??


Neděle.Budí mě v 6 hudební produkce,mladá spí.A tak využívám ještě příjemně vlahé ráno a žehlím.Dožehleno,mladá probuzená.Můžeme společně posnídat a začít den.Pěkně v poklidu -žádný spěch.Oběd,odpočívání a uklízení.A můžeme vyrazit.V rámci kulturního léta je v parku pohádka.Divadlo Kůzle,opět ta o autíčku,cestování,s písničkami.Sice se chvílemi vrtěla,ale zaujalo ji.Já se bavila náramně.Zmrzlina,krátká procházka a domů.Nachystat léky Vymyslet co zítra a doufat v klidnou noc.




1 komentář: