neděle 2. června 2013

52 -týden třicátý devátý -27.5.-2.6. 2013

Pondělí.Ač větrno,chladno -nálada více než dobrá.Mladá jede v rámci projektu na další výlet.Dnes je to větší -jedou do Poděbrad na parník.Loni její třída taky byla-mladá ne.A tím pádem já mám skoro celý den volno.A poprvé podléhám únavě,počasí a spím.Sice né celý den,jen 2 hodiny,ale je to spánek hodně unavené ženské.Budíka jsem si musela nastavit abych se probrala v čas.Opět pro ni jdu v největším lijáku.Je nadšená.Já taky a to ani netuším,že mi přivezla báječné lázenśké oplatky.Jde se spát.

Úterý.Zase se budím dřív a začínám se bát,že je to jeden z příznaků stáří.Po ránu zima.Odevzdána-dnes bohužel zábava ve formě koní odpadá.Tak až příští týden.Já se odhodlávám jít fotit za město.Moc se mi nechce.Ale nakonec vyrážím.Beru to jako kondiční trénink.Brodím se blátem a jsem jak vidlák -pro pár nic moc fotek.Ale nápad si musím pochválit.Mladá dobrý.Jedeme domů.Já jsem nějaká nervní,nevrlá.Dnes jsem si poprvé uvědomila ( a v duchu se všem mrzutým ženským k 50 omluvila),že né já to budu mít s mladou těžký až věk zase pokročí -spíš ona se mnou s mými klimakterickými obtížemi.Tak jsem si raději zakoupila čajíček a zkusím se vyladit bylinkami.Než přijdou na řadu hormony.Snad i tohle období zvládneme- musíme.Kdo ví co nás ještě čeká??

Středa.Dnes to venku vypadá líp.Budou se fotit a bude to i se sluníčkem.Mladá má nové tričko -zakoupené na tuto příležitost.Odevzdána.Já jen chvilku s kamarádkou a její dcerou -čerstvou maturantkou.Jedu domů.Prádlo,Pc,dobroty.Hlavně se nerozskočit nervozitou.Čeká mě návštěva lékaře.Jo,ale jak se nerozskočit nervozitou když vím,že je to jen 1 lékař v řadě a já poputuji dál.A ke všemu dřív než jsem čekala -hold si v pondělí uděláme výlet.Alespon´,že se na mě směje a pomalinku červená možná první a poslední úroda ze zahrádky.A potom jsi jdu vyzvednout spokojenou mladou.Zbytek dne už jen odpočívání a čekání na déšt´.


Čtvrtek.Dnes máme volno.Mladá je objednaná na preventivku k ženské lékařce.Pozdější vstávání do zakaboněného dne.I na hraní chvilka zbyla.Máme štěstí a jedeme malou MHD.Čekáme docela dlouho.Už i ta nemožná televize s reklamními bloky ji přestala bavit.Prohlídka proběhla v klidu.Horší to bylo s odebráním krve.I když jsem sestřičce to tajemné a jediné místo kde se dá mé dceři krev odebrat ukázala- byly z toho 3 pokusy a minimum krve.Mladá si zaslouží řád za statečnost a sestry na Karláku za zručnost.Odcházíme směr nákup.Já potom všem s úděsnou bolestí hlavy.Doma vaření,oběd a tím zřejmě dnešní aktivita končí.Snad zítra.


Pátek.I dnes jsme doma.Myslela jsem si,že se po těch výletech trochu dáme dohromady.Ale nic tomu nepřispívá.Počasí na nic,moje hlava plná myšlenek které jen tíží a děsí.Snažím se to překrýt povinnostmi -učení s mladou,úklidem,vařením.Odpoledne se vleče než je čas vyrazit na plavání.Plave jen mladá a dnes bych to potřebovala.Pravidelný páteční program a spát,spát,spát.


Sobota.Mračí se to.Ale snažím se to nebrat tragicky a těšit se na dnešní den.A když máme ten svátek dětí vyrážíme na tradiční Pohádkovou Barboru.Máme to i se společností.Ta na nás potom už jen čeká před místní ZŠ protože program probíhající každý rok kolem Barbory se přesunul do budovy.Jsem tu poprvé a je to hezká škola.Mladá zase z větším zaujetím sleduje pohádky.Možná je to i možností se posadit.Procházíme podle mapky školou a hledáme pohádky.Na závěr je program v aule -písně,tanec,vystoupení se psem.A venku prší a prší.Jdeme domů,dělám oběd.Snažím se zabavit sebe i ji.Maluji mandaly,koukáme na televizi,pouštíme si muziku.Dělám všechno co můžu abych to hnusno od sebe odehnala.Jde to ztuha.K usínání nám zase předvádí sousedka vztah po italsku.









Neděle.Probudil mě silný déšt´.A zase tma a zase blbá nálada.Dopoledne koukám na komedii,zase vymalovávám,vařím.A venku pořád prší a šílená sousedka se vydadala a dál pokračuje ve svých šílených scénách.Po obědě jdeme ven.Do toho deště,ale alespon´chvilku klid,skoro žádní lidé.Unavit tělo,provětrat hlavu.S blížícím se večerem mám pocit,že se zblázním,že to napětí neustojím.A mladá jako kdyby to cítila je neodbytná a vyžadující pozornost.Nějak jsme to přežily do večera.Snad bude noc dlouhá a spánek posilující.


1 komentář: