neděle 16. června 2013

52-čtyřicátý první -10.6.-16.6. 2013

Pondělí.Náročné.Vstávat se nechce.Mladá odevzdána a já smířená s tím,že to dobrý nebude.Dopoledne s kámoškou.Ze školy v dešti.Doma na mě padá únava a docela slušná depka.A tak si jak blázen pořád pouštím od Kryštofa Zatančím.Nějak moc je mi to blízké -na kolotoči hlavou dolů.To sedí.Dělá se mi špatně odmala.Jinak jsem toho moc neudělala.Ani nejsem schopná vymyslet fotku pro týdenní téma.Nějak nechápu co se po mě chce.A tak spát -snad zítra bude líp.
Úterý.Sice mě světlo budí dřív než musím,ale necítím se tolik unavená.Mám víc sil bojovat s provokující mladou.Odevzdána a já dnes o samotě.Rozjímám a fotím.Zase zlobila,ale čekalo se to.Cesta jde.Doma Pc,jídlo.Hodně úkolů -máme resty za víkend a ve škole zřejmě moc nepracovala.Ale daly jsme to.Jdeme i ven .Potřebuji oporu pro svá balkonová rajčata.A ke všemu se mi podařilo ulovit fotku do projektu.A zase Kryštof a taky Radůza -Jednou to pomine,Vypsaná fixa -Čtyři slunce,Divokej Bill -Rozárka.A pěkně nahlas!!Když už tak už.Začíná být dlouho vidět -což není úplně ono na mladé usínání.Ale dnes to ještě jde -ještě se úplně nehodila do kondice.


.





















Středa.A zase se budím.Mladou odvážím směr škola a odpolední projekt.Moje středa.Vracím se domů.Peru,cpu se,sedím u Pc,uklízím.Jen jsem si odběhla k lékařce pro žádanku na biopsii.Ze sesřičky mám pocit,že je to špatný.Ale spíš to budou jen rozpaky -v neděli jsme se potkali ve vlaku -ona s dcerou,já s dcerou a ted´si nesu papír na bodnutí obr jehlou.Doma oběd a další pračka.Taky jsem si přerovnala zahrádku -jak to roste začíná mě to z balkonu nějak vytlačovat.A je čas vyzvednout mladou.Přivezla i školní foto.A už jen odpočíváme a jdeme spát.

























Čtvrtek.A zase vstávám dřív.Přitom mám pocit,že jsem celkem v klidu.Asi je to jen stáří.Ráno je slunečné a celkově lepší než ta předešlá.Mladá i já vyrážíme jen tak nalehko.Mě čeká společnost.Povídání,nakupování a čekání na děti.Dnes to bylo konečně dobrý i ve škole.Cesta domů pohoda.Tady odpočíváme.a já nějak zase nevím co se sebou.Nemám u ničeho stání.Tak se zase snažím přehlušit to hudbou,tancem.Mladá už vybíhá po prvních tonech a neúnavně se točí dokola.Moc to ale nepomáhá.Alespoň si sousedka užije pro ni nemožné hudby.
Pátek.Dnes bych spala až do budíku.Mám smolíka.V 5 ráno jsem dostala dávku techna a půlhodinku ranní hádky.Mírně otrávená jsem vykročila do nového dne.Trochu se nám zatáhlo.Cesta dobrá-ale uplácím,slibuji.Párkrát jsem i zmokla.Nakoupila co bylo na víkend třeba,Jede se domů.Odpočívání,jídlo.Potom vyrážíme a plavání.Taky plavu.Asi to až přeháním.Podlamují se mi nohy.Doma večeře a poslední Vyprávěj.Škoda -bylo to milé zakončení týdne.
Sobota.Konečně se po dlouhé době zadařilo.Ticho,spíme déle.A vítá nás letní den.Dopoledne gruntuji a i mladá musela pomáhat.Musíme kmitat i s obědem.V 1 máme sraz s kamarádkou a jejím psem.Šlapeme v tom už horku do vzdálenější části města.Mají tam už 4 Neckyádu.A tak pár hodin sedíme u hasičské nádrže,mácháme si nohy,pozorujeme plavidla,smějeme se neštastníkům padající z lávky.Ale dnes je to osvěžující.Byl rok kdy by tam nikdo dobrovolně nešel.Mladá se účastní i soutěží pro děti.A v pirátcké truhle si vybrala kamion.Cesta domů náročná,ale snažíme se obě.Za odměnu nanukový dort a pro mě pokec na balkoně s kamarádkou.Večer ani nepouštím televizi.Příjemně uchozené,trochu i opálené,užíváme večer v klidu.
































Neděle.Opět trochu delší spaní a slunce do oken.Tak vyrážíme už brzy po ránu na velký nákup.Byla to príma ranní procházka.Potom se držíme doma -příprava oběda,trochu uklízení,odpočívání s knihou nebo u Pc.Podruhé vyrážíme až později.Cílem měly být ovečky pro fotoprojekt.Ale vůbec mi nedošlo,že  budou zalezlé před sluncem.A taky nám docela ztížila chůzi neudržovaná cesta.Posledně to tam bylo vysekáno-naivně jsem se domnívala,že město chce aby tudy lidi chodily -směr ovečky a dál na rozhlednu.Tak si jdeme odpočinout k rybníku a já jsem vděčná za kačeny.Opět za odměnu zmrzlina a už čas večerních příprav.Ono je vlastně dobře,že jsem tu namáhavou cestu podnikla.Hlava nemyslela,tělo se unavilo.A bude spát.Musí spát.Zítra je ten den.




Žádné komentáře:

Okomentovat