pondělí 27. května 2013

52 -týden třicátý osmý -20.5.-26.5. 2013

Pondělí.Ráno docela jde -jen mám problém co na sebe.Po ránu je mi zima a odpoledne táhnu oblečení v tašce.Mladá odevzdána.Já mám dnes nakupovací.Něco hezkého,letního na sebe.Pokec v cukrárně a uvztekané dítě z oběda.Jedeme domů.Trochu si odpočinout a na poštu a malou procházku.Doma se i hýbu a zase mám velké plány jak se do toho opřu -plánování mi jde.Radost mi dělá zahrádka -i kdyby se nic neurodilo to,že je to zelené mi stačí.Chodila jsem na balkon relaxovat a ted´to prostě nemá chybu.A večer a spát.























Úterý.Doma to jde,to až venku to začalo skřípat.Nejdřív ji naštvalo,že jsem jí nenechala posadit se na lavičku na zastávce.Pršelo a byla mokrá.V autobuse dostala škytavku a já neměla pití,aby to přešlo.Tak spousta malých naschválů o kterých ví jak je nesnáším.Ve škole to na mě i bylo vidět,že mezi námi vládne nepohoda.Prchám a cestou mě málem srazí auto,ten den koupím mladé větrovku na kterou jsem se byla dvakrát dívat a i s ní šla ozkoušet -až doma vidím,že je velká.I cesta domů je utrpení a já to nepobírám -proč???Doma zákaz Pc,další trpění při psaní úkolů.Ven už nemám odvahu jít.Přežily jsme obě bez újmy na zdraví.Doufám,že tenhle výživný den se nebude dlouho opakovat a ráno se mi probudí ta rozumná slečna.A když ne -je středa a já mám opravdu zasloužené volno.


















Středa.Jde to.Doma i v autobuse -má srandu,že si zpívám,že budu sama doma.Já mám srandu z ní,že si zpívá,že bude dlouho ve škole.Obě máme po čem toužíme.Odevzdána a já se vracím domů.Tady si dělám druhou luxusní snídani.Potom vyrážím na velký nákup -kupuji i slíbené fixy a voskovky -kdyby přece jen byla hodná.Pokračuji v úklidu,praní.Prokládám sezením u Pc.Ubíhá to neuvěřitelně rychle.V tom největším lijáku musím vyrazit.Vrátilo se mi spokojené dítě.Obě jsme si od sebe odpočinuly a zítra to zase půjde jak má.

Čtvrtek.Ráno jsem mírně zmatená -nevím co je za den.Mladá je hodná .Jen to počasí dnes radost nedělá.Ke všemu jsem celičké dopoledne sama.Je to dlouhé,chladné.Byla hodná tak alespon´tak.Doma po krátkém odpočinku se pouštím do úklidu.Čekáme návštěvu- tak aby mě skoro nevěsta nepomluvila.Hlavně zítra nebude čas něco dodělávat.Spát jdu s dobrým pocitem,že je vše připraveno.Ještě to počasí aby klaplo.

 .






















Pátek.Počasí opět nic moc,ale jinak to šlape jak má.Dítě odevzdáno,já po obchodech,cukrárna.Po 10 mířím ke škole.Dnes je tam akce -vystoupení na zahradě.Fouká,ale pohyb nás zahřál.Nakonec jsem se připojila -s mladou tančím s Klemprdou.Asi jsem trapná -jediný rodič.Nevím proč učitelky děti nezapojí.Hlavně,že mladá byla spokojená,užila si to.A já konečně pochopila,že Klemprda není klaun,šašek,ale žalud.Jedeme domů.Odpočíváme,vařím večeři,poslední úpravy bytu.Ráno mě mladá odbourala když na otázku co máme doma odpověděla,že uklizeno.Vyrážíme plavat -já se vyplavat z nervozity,vyčistit si hlavu.Mladá si užívá strejdy asistenta -dokonce ho donutila zpívat.Domů a za chvíly dorazil očekávaný syn s přítelkyní a kocourem.Mladá je nadšená a já mám střídaní při čtení na dobrou noc.




















Sobota.Mladá zase nedočkavě vstává dřív než je třeba.Kocour si s námi zatím moc nechce hrát.Mladí se probudili,posnídali a odběhli si do obchodu.Potom už balíme a vyrážíme na vlak.Naším cílem je den otevřených dveří na čáslavském letišti -Open day.Spousta lidí,ale pro mě snažší když na to nejsem sama.Spousta letadel -stojících i letících,bojové techniky,stánků se vším možným i nemožným.Větrno,místy i slunečno.Nachodili jsme toho moc.Vracíme se po 16,všichni zmožení.doma už jen večeře a brzo zalehnout.Ale stálo to za to.












































Neděle.trochu jsme si přispali,ale žádné velké vyspávání.Dnes už si s námi kocour hraje -k velké radosti mladé i mé.Fotím,fotím,fotím.Dopoledne příprava oběda,povídání.Oběd,odpočívání.Jdeme je vyprovodit na nádraží a hned domů.Je zase větrno,poprchává a to chození se pěkně rozleželo v těle.Doma chystám věci na zítra .Koukám na Navždy svoji a spát.




1 komentář:

  1. Kocourek je krásnej, podobného máme doma. Je z útulku a máme už ho 8 let. Teď v červnu mu bude už 17 let. Říkáme mu Honásek.

    Také máme na balkoně zahrádku. Už 3. sezónu se tam daří cherry rajčatkům. I paprikám. Letos jsme poprvé vysadili jahody. Už se nám jedna i urodila, malá ale slaďoučká.

    Také na balkoně relaxujeme. Máme stolek a židličky a dáváme si tam kávu.

    Míša z Plzně

    OdpovědětVymazat