pondělí 13. května 2013

52 -týden třicátý šestý -6.5. -12.5. 2013

Pondělí -třetí den soustředění http://www.cestazivotembb.cz/.Ve 3 ráno mě probudilo bouchání.Neustává.Jdu kouknout na mladou a dala bych ruku do ohně,že spí.Bouchání se opakuje.Mám strach vylézt z pokoje.Co když si nějaký přiopilý obyvatel spletl pokoj?Jenže potom mi dojde,že vedle v pokoji jsou naše děti.Na klepání nereagují.A tak se bezradná potuluji po chodbách abych šla vzbudit naši vedoucí.Ta naštěstí má odemčeno pro tyto případy.Znovu zkoušíme klepat,bušit na zedˇ z našeho pokoje.Nic.Tak se rozcházíme,vedoucí holky zkontolovala po telefonu -jsou ok.Vracím se do pokoje a až tedˇ mi dochází,že zdroj bušení je mladá.Až tedˇ promluvila.Nevím jestli jí mám zastřelit nebo se propadnout hanbou za tu paniku co jsem vytvořila.Už neusnula,já několikrát.Ráno se všem strašně omlouvám,ale mají ze mě srandu -prý jsme měli noční bojovku.Na snídani je mladá čilá a plná elánu,narozdíl ode mne.Dopoledne je v plánu výlet do Habrkovic do Ringellandu.Jedem autobusem a provází nás šílený slejvák.Vystoupení sibiřských tygrů,koz,prohlídka malé Zoo.Jen to počasí nám nepřálo.Na oběd už jdeme bez deště.Po o další část bojovky-soutěžní kvíz.A odpolední plavání.Plavu taky ale únava je šílená -už na obouch stranách.po večeři ještě trochu bocii a jde se brzo spát.



























Úterý.Čtvrtý den soustředění.Noc byla dobrá a je tu naděje,že dnešní den už nebude taková krizovka.Po snídani vyrážíme do města.Hrajeme šipkovanou -jsme ti první co dělají šipky,zanechávají dopisy s úkoly.Udělal se nádherný den a já se zcela ponořila do dětství a hru jsem si užívala víc jako mladá.Byla sranda.A když nás druhá skupina objevila šlo se na zmrzlinu.Na zpáteční cestě jsme byli ti co hledají a plní úkoly.Cíl byl v restauraci kde už čekal oběd.Po odpočinku další část bojové hry.Trocha pohybu -štafetově vybíháme k určenému místu kde si dítě vezme dopis určený pro něj a vrací se na start.Tady plní úkol z dopisu -mladá měla vyjmenovat písničky o zvířatech co zná.Potom se hromadně přefoukáváme o pinpongový míček.Vše pod zraky kamer.I odpolední plavání je ozvláštněné - růžovými balonky.Je jich plný bazén.Posloužily k různým hrám a mladé udělaly radost i na pokoji.Po večeři pro změnu hrajeme závěsný kuželník.A další nabytý den skončil.Zítra se rozhodne kdo získá poklad a co vůbec v truhlici je.












Středa -poslední den -vlastně půl den soustředění.Snídaně a pomalu začínám balit.Na ranní rozcvičku jde s asistentkou.A snažila se.Hromadný přesun do bazénu.Poslední bitva o poslední klíč.Družstva ve vodě hrají hry na rybáře a rybičky,počasí.Rozhodující je štafeta.Každé dítě si ulovilo zvířátko a s tím musí doplavat na konec bazénu a přilepit ho na desku.Mladá plave s asistentem a moc se snaží.Povzbuzuji co můžu.Konec závodu je napínavý a já skoro bez hlasu -vyhráli jsme!!!!Jako odměna pro odvážné je potápění -mladá nadšená,jen nějak nedokáže dýchat pomocí té hadice -takže se potopila,ale jen co jí plíce dovolily.Když jsme se všichni usušili každé dítě dostalo svůj klíč a museli najít truhlu s pokladem.Chvilku to trvalo.A potom konečně každý otevřel svůj zámek a tajemství truhly bylo odhaleno.Byla plná knih.Mladé jsem vybrala tu o včelích medvídcích a zatím má velký úspěch.Ale to nebylo všechno -na ubytovně se skrývala ještě druhá část pokladu.Tou byla hra a plyšák.Poslední hromadný oběd a domů.Nás svezla jedna hodná maminka účastnící se slečny.Ve 2 jsme doma.A už se jen adaptujeme a odpočíváme.



























Čtvrtek.Vstává se těžce.Bude opět slunečný den tak jen nalehko.Mladá odevzdána a já ve společnosti -chrlím své zážitky.Unavená jsem pořádně -pěkně se mi rozleželo to plavání v těle.Mladá byla na procházce a byla hodná a chválená.Jedeme domů.Odpočinout a vyrazit do obchodu.Je třeba vyprat tu hromadu prádla a taky mi pěkně povyrostla rajčata a papriky a potřebují víc místa.Trochu se to tady snažím zkulturnit,ale moc mi to nejde.A už je večer,voní to po bouřce a krásně se spí.



















Pátek.Na dnes jsme si vzaly volno.Spíme déle a nikam nespěcháme.Po snídani na velký nákup.Proběhlo to dobře.Mám pytel zeminy a můžu rozesazovat,přesazovat a pěstovat.Oběd a po něm siesta.já dokoukávám Vyprávěj.Ale jen na mě padl děs.Nechci na to myslet,ale bohužel mě to pohlcuje.Zbytek dne už jen doma.Večeře a zase Vyprávěj -trochu nadějnější.A spát.


Sobota.Klidná noc a je třeba něco udělat s domácností.Tak se do toho pouštím.Balkonová zahrádka,vysávání,vytírání.Skoro celý den prší tak ani není jiný program.Jsem z toho ospalá.Nějak se nemůžu rozhoupat k nějaké aktivitě.Dnes jen čekám až bude čas na spaní.



















Neděle.Ráno není tak zamračené jako včera.Lépe se vstává.Po snídani se pouštíme do úkolů.Já připravuji oběd,mladá okupuje PC.Po obědě střídání.A zase uklízení.Jdeme ven na menší procházku.I když je hezky ještě se mi daleko nechce.Doma svačinka a podvečerní sprška.Večeře,chystání věcí na zítra.Jsem nějaká nervozní.









Žádné komentáře:

Okomentovat