středa 8. května 2013

52 -týden třicátý pátý -29.4.-5.5. 2013

Pondělí.Vstáváme do zamračeného dne a i ty bundy byly dobré.Cesta dobrá a odevzdání proběhlo hladce.S kamarádkou po obchodech,v cukrárně a v šatně při čekání na děti.Vrátila se spokojená -měli školní čarodějnice.Ohýnek na zahradě a vuřty k svačině.Domů.Tady mě trochu zneklidněla zpráva o výbuchu v Praze.Vím,že se tam syn určitě nepohyboval,že je od místa daleko,ale přece jen je tu neklid.Naštěstí reaguje na zprávu obratem.Zahradničím na své balkonové zahrádce a mám z ní radost.A už jen klidný a ničím nerušený večer.

Úterý.I dnes pošmourno pro oči.Ale rozjasńují to maturanti ve svých převlecích.Dnes jsem sama.Jdu brzy do cukrárny a potom číhám na náměstí na průvod čarodějnic z místních MŠ.Je to hezké a některé děti jsou kouzelné.I mladá byla po ranním zlobení ve třídě nakonec taky spokojená.Míříme domů.Odpočíváme,já peru.V podvečer vyrážíme ke kamarádce.Vyzvednou ji a Belu a míříme na kopec za městem.Jsou tady rozestavěné kameny -menhiry a místo je prý zvláště o této noci magické.Na velkém ohni vzplála čarodějnice,na malém jsem si opekly vuřty.Škoda jen že se nenašel nikdo odvážný a  nezačal hrát na kytaru.Mladé hudba chyběla.Domů se vracíme za tmy a já neúnavně zkouším fotit noční město.Nejde mi to.































Středa.Byl první máj lásky čas..Mírně jsme si pospaly.Snídaně a umýt vlasy .Aby jsme nebyly cítit kouřem kdyby se přece jen našel kdo by nás chtěl líbat pod rozkvetlým stromem.Dopoledne uklízím -lednice je třeba odmrazit,poklidit,uvařit.Ke svému úžasu jsem zjistila,že na soustředění na které se tak těšíme a chystáme začíná už v pátek v podvečer.Já to normálně přehlédla a měla nástupní den až sobotu.Ale jsem vlastně ráda -už v pátek!!Po obědě vyrážíme na Májovou oslavu do parku.Hrají dva kytaristi krásné písně,divadýlko pro děti,májové kytky za 5 kč a magnetka s beruškou na lednici.Jen to sluníčko chybí.Doma už jen chystání večeře a věcí na zítra.Tak zase nepolíbená -seschnout bych trochu mohla,uschnout nikoliv.





















Čtvrtek.Nechce se vstávat.Zamračeno,zataženo a dokonce i mírně zima.Ale i když se loudala stihly jsme to.Odevzdána.Já mám společnost -dnes víc sedíme v cukrárně a šatně.Ven to moc neláká,dokonce občas i prší.Uteklo to.Mladá byla chválená což mi udělalo radost.Doma odpočíváme.Jako úkol má jen domalovávání a vymalovávání obrázku.Užívám si relativního klidu a domácího prostředí.I když sluníčka není moc moje zahrádka se má k světu.Dělá mi to radost.


Pátek.Prší.Celý celičký den.Jsem z toho nervozní,dnes nás čeká víc cestování.Dopoledne za námi -snad byla hodná.Jedeme domů.Chvilička odpočinku a balíme.Spíš já a jsem z toho nervozní.Venku pořád leje.Budu se vláčet v dešti,s těžkou taškou.Mě se snad nikam nechce.Nakonec liják ustal a tak statečně vyrážíme.Mladá je hodná což mi moc pomáhá -od autobusu na stadion je to kus a věcí máme spousty.Dorazily jsme na ubytovnu,vyfasovaly pěkný pokojíček s vlastním wc a sprchou.Po zabydlení si děti hrají a dospělí kecají.Přijel i Mikuláš z lońska http://slzicka-projekt365-jinslena.blogspot.cz/2012/07/soustredeni.html.Vyrostl a na mladou narozdíl od ní nezapoměl.A jeho máma kterou jsem tenkrát obdivovala mi vyrazila dech i tentokrát.Přivezla si sebou 3 měsíční Andělku.Nádhernou ,dokonalou a hodnou holčičku.Naše soustředění mohlo začít.Letos jsem se zařekla,že se nepoddám a užiju si to.Budu plavat,hrát si,pobývat na čerstvém vzduchu a ponocovat s dospělými.A tak jsem učinila.

Sobota -první den soustředění.Předem jsme dostali program a časy aktivit.Den se zahajoval společnou snídaní v prostorách ubytovny.První aktivitou bylo tvoření z Fima na které jsem se moc těšila.Musím přiznat ,že už doma vymýšlela co vytvoříme.Mladou to bavilo jen chvilku,ale aspoń to.Potom objevila knížky a šla si skládat řadu.Její nápadník ji nadšeně asistoval a podával.Na oběd jsme šly do nedaleké restaurace.To bylo trochu náročnější.Mladá zjistila,že jedna slečna která naštěstí pro mě jen dojížděla na plavání se jí strašně děsí a šla tvrdě po ní.Přitahoval jí její děsivý křik.No zapotila jsem se.Po obědě začala hra Boj o poklad.My byly v družstvě Smíšků.Každý den bude probíhat bojová hra o 11 klíčů.Těmi je zamčená truhlice s pokladem.Dnešní hra o klíč k pokladu probíhala v lese.Po stromech byly rozvěšené obrázky a děti si je měli zapamatovat.To mladé šlo ,z 20 dala 18.Celou dobu nás natáčela regionální Tv.Dokonce i na odpoledním plavání.Bylo to zvláštní.Večeře opět na ubytovně a po ní volná zábava.Mladá si s Mikulášem pouštěla autíčka z nájezdové rampy.Děti do peří a dospělí a Andělka ponocování.Příjemné.
























Neděle -druhý den soustředění http://www.cestazivotembb.cz/.Po snídani jdeme na rozcvičku.V kolektivu to jde líp.Dopolední plavání které si poctivě užívám i já ve vodě.Přesouváme se na oběd.Sedíme jinde než včera a probíhá to dobře.Po obědě chvilička odpočinku u kávy.Mladá poslouchá mp3 a poctivě se dělí o sluchátko. Další část bojovky.Běhá se slalom,potom míček na lžíci a malování křídou.Připravujeme se na karneval.Mladá oprášila školní masku námořníka -jak tématické a já podruhé vytáhla obleček hippie.Jako jediná z rodičů,ale můj jiný pohled na věc,že už víc se opravdu ztrapnit nemůžu funguje.Mladá je už mírně unavená a chvílemi i odmítá Mikuláše který ji neustále vyhledává,nutí ji tančit a nebo běhat sálem.Ale užila si to.Po večeři se hraje bocia.Je to něco jako penatgue ,ale hraje se to v místnosti,míčky jsou měkké a lehké.Taky se u toho sedí aby se vyrovnal rozdíl mezi vozíčkářem a chodícím -spíš to hrají vozíčkáři.Jedna slečna má i speciální rampičku a jezdí na závody.A po náročném dni spát.









1 komentář:

  1. Pěkně nabitý týden:)
    Ani se nevešlo Vyprávěj?
    (na to noční focení - zkuste příště foťáček prostě postavit třeba na plot a opatrně zmáčknout spoušť, aby se ani malinko nehnul, člověk to totiž z ruky bez zachvění neudrží)

    OdpovědětVymazat