neděle 28. dubna 2013

52 -týden třicátý čtvrtý -22.4. -28.4. 2013

Pondělí.Moc se jí nechce.Ne,že by byla protivná,ale dává si řádně na čas.Až začínám panikařit.V čase kdy už jsme obě po snídani,hygieně -ona pořád kouše housku.Ale stihly jsme to.Dnes jí čeká opět delší škola a mě volno,protože se nahrazuje projektová květnová středa.Jen telegraficky kamarádce vyprávím hlavní body víkendových závodů a frčím domů.Pouštím se s plným nasazením do úklidu -probírám mladé šatník.A konečně jsem zasela semínka do své balkonové zahrádky.Po skoro letním dni přišla bouřka.Zrovna v době kdy bylo potřeba vyrazit a čekat příjezd mladé.Ale i to byl pro mladou zážitek.Zase se vrátila spokojená a bez stížností na ni.Ono to bude o lidech a ne o jejím chování.A už obvyklé večerní rituály.

Úterý.Dnes to jde rychleji.Hned ráno projevila zájem o nové Sluníčko -ten mini xylofon vážně nutně potřebovala.A že je maminka pozitivně naladěna koupila.Má se celý den na co těšit a proč být zase hodná.Odevzdána.Já okukuji trh a odnáším si sazenice rajčat a paprik.Potom nákup,cukrárna,slunění na lavičkách.Mladá chválena.Jedem domů.I když bylo v plánu vyrazit ještě ven nakonec nejdeme.Mladá si hraje a je spokojená a zítra jí čeká další várka pobytu na čerstvém vzduchu.Tak to nehrotím.Napsaly jsme úkol a tím máme pro dnešek splněno.



Středa.Už od rána slunečno a pozitivně naladěno na obouch stranách.Mladá odevzdána a já se vracím domů.Chvilku posedět u PC.Potom vyrážím na nákup -pořídila jsem si truhlíky.Peru zimní bundy,uklízím,odpočívám.Taky jsem ulovila fotku do fotoprojektu -tak mám radost.A jdu čekat na mladou.Trochu uvařená z auta,ale zase spokojená a zase bez stížností.Doma už jen odpočívá a já chystám večeři.


Čtvrtek.Budím se trochu dřív,netuším proč.Mladá spolupracuje.Zase nás čeká teplý den a už ted´je mi jasné,že bundy ač jarní jsou zbytečné.Odevzdána.A já za asistence kamarádky a její dcery kupuji plavky,ryfle a tepláky.Všechno jen a jen pro sebe.Je to dost peněz,ale já si to snažím užívat.Prostě jsem nějak narostla.Mladá byla zase hodná.Dnes jsme se doma jen otočily -zbavily se přebytečného nákladu a pokračujeme dál.Je objednaná na neurologii.Rychle jsme to odbyly a pěšky procházkou míříme domů.Taky byla slibovaná zmrzlina.Seděly jsme v parku a celou dobu nás hypnotizoval pes.Loudil.Já z něho byla docela nervozní.A zbytek oplatky jsem mu dala -prostě jsem nevydržela.Mladá udělala totéž.A když jsem mu řekla,že už nic nemáme pes odešel.Doma už jen odpočíváme.


Pátek.Mladá trochu zdržuje,ale dobře naladěná maminka motivuje.Na cestu do školy omalovánky s Ferdou a po škole jdeme k řezníkovi.Dnes si užívám samoty,pěkného počasí.Hodně fotím a odpočívám.Mladá dobrý.Slíbený nákup a domů.Tady odpočíváme.Já se potom pouštím do úklidu a předpřípravy večeře.V podvečer odcházíme na bazén.Mladá dělá blbosti.Asi ,že jsem taky ve vodě a taky plavu.A bylo to fajn po horkém dni.Šlapeme domů kde už nás čeká mladej -ale nedovezl kocoura.Večeříme,povídáme.Je toho tolik co si musíme říct.Balkonová zahrádka se začíná zelenat!!



Sobota.Mladá se budí zase zbytečně brzy -asi má strach,že jí něco uteče.Trpělivě čeká až se brácha probudí.Já se věnuji přípravě oběda a vyzvídání co je u něj nového.Po obědě úklid,odpočinek.Vyrážíme na slibovanou procházku.Jdeme se podívat na ovečky.A obhlížíme z dálky novou rozhlednu co tu vyrostla a brzy se bude otevírat.Syn se odpojil a šel ke kamarádovi -prý přijde na večeři.Nikdy na ní nepřijde když jde k němu.Ale vždycky mi to říká a asi tomu i sám věří.Mám z nich obou na druhý den legraci.Když jsou spolu jsou všeho schopní a trvá to už od mateřské školky.S mladou se stavujeme v obchodě,dělám tu večeři,odpočíváme.Zatím ta slibovaná bouřka nepřišla,ale dusno je obstojně.Mladá jde spát a ujišťuje se,že brácha přijde.O tom žádná,otázkou je kdy to bude.























Neděle.Tak se nám vrátil -ve 2 ráno,tiše jako myška,ale mě neunikne.Mladá si konečně přispala a hned si ho šla kontrolovat a na chvíly přilehnout.Snídáme.Když vylezl nechávám je osudu a jdu si splnit úklid v chodbě a před domem.Nikdy mi to nevadilo až ted´.Uklízím nepořádek po té co mě budí.Její rozlité kafe,nedopalky,papírky.Ale jsem na řadě.Mladej zatím stihnul znovu usnout.My děláme úkoly a vaříme oběd.Po obědě si pouštíme muziku,povídáme.A já se přemlouvám k vycházce.Na chvilku jsme s mladou šly.Citelně se ochladilo a potkaly jsme kočku.A už se jen rozloučit se synem a zamávat z balkonu.Den zakončily obvyklé nedělní rituály -chystání věcí na zítra a léků.



2 komentáře:

  1. Hezká rozhledna, příjemný týden.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky, ten odraz ve vodě miluju. A tulipány jsou nádherné. Mám ráda tvé sesumírování ...

    OdpovědětVymazat