pondělí 22. dubna 2013

52 -týden třicátý třetí -15.4.-21.4. 2013

Pondělí.Vstává se dobře.A mě je nějak dobře.Určitě je to tím sluncem co už po ránu vykukuje.Mladá je cestou hodná.Odevzdána ve škole.Na mě čeká kamarádka.Povídání,nákupy.I sobě jsem pořídila jarní bundu.Ve škole už se taky začalo chodit na hřiště.Vrátila se spokojená a plná dojmů.Cesta domů,odpočinout,napsat úkol a ven.Na sluníčko,na vzduch.Poprvé s míčem na hřiště.Poprvé malujeme křídami.Večer je poklidný a příjemný.




Úterý.Opět to jde dobře.Dnes je motivována -jede na koně a když bude hodná koupíme nový míč.Ten starý se moc zmenšil a vůbec neskáče.Já užívám volna,slunce,ticha.Mladá se opět vrátila spokojená.Jezdila na velkém hnědém koni co se jmenuje Goméz.Tak jdeme pro míč.Ty krásné duhové co měli včera už dnes nemají.Ale mladá to neví a je nadšená se zeleného kterého si ze 4 barev vybrala.Jedeme domů.Odpočívám,jím.Dnes bez úkolu tak jdeme na poštu a malou procházku.Večeře a spát.Před půlnocí mě probudil šílený řev.Trvá to chvíly -měl potřebu sdělit světu,že ta co s ní žije je k...A já se dlouho pokouším znovu usnout.

Středa.Můj další volný den.Odevzdaná ve škole a já jedu zpátky.Nějak mi došla energie -asi ta noc.Nedělám nic moc.Jen jsem došla na velký nákup a přitáhla si domů pytel zeminy.Udělám si na balkoně zahrádku.Ale až jindy.Většinu času sedím na balkoně,vyhřívám se na sluníčku a už se ani nedivím když ti dva co v noci tak ječeli se opět předvádějí jako dokonalý pár.Před 16 si jdu vyzvednout mladou.Opět nadšená -přivezla jí oblíbená teta.A opět plná dojmů -potkala bývalou učitelku,byla v lese a strejda jí našel klacek.Můžeme být obě spokojené.Usínáme prosluněné.Už vím,že noc bude klidná -pár dnů bude klid.Možná si začínám zvykat.

Čtvrtek.Vyrážíme do školy,celý den je krásně slunečno.Mladá do školy a já s kamarádkou.Na trhu si kupuji převislé jahody -první rostlina do balkonové zahrádky.Uteklo to.Jen zase zlobila .Jedeme domů.Chvilka odpočívání a ven na hřiště.Nový zelený míč má svou premiéru.Bavíme se obě.A domů na večeři.


























Pátek.Tak poslední den.Jde to.Dopoledne uběhlo.Ač o samotě, s lepším počasím je to hned o něčem jiném.Mladá v klidu,cesta dobrá.Doma odpočinout a pustit se do uklízení,praní a balení věcí.V podvečer ještě jdeme na trénink.Musí pořádně trénovat když zítra máme závody.A už jen večeře,Vyprávěj a rychle do peřin.Zítra nás čeká perný den.

Sobota.Den D.Já vstávám už o půl 5,mladou budím v 5.Ani budit moc nemusím.Jako vždy když se těší šlape jako hodinky.A tak před 6 už stojíme na chodníku a vyhlížíme auto s tetou.Naše dvouhodinová cesta směřuje do Jindřichova Hradce kde se konají plavecké závody Vajgarský kapr .Po 8 jsme na místě a po 9 začíná ten pravý mumraj.Letos ve stylu hippies.Hudba duní bazénem,rozhodčí v převlecích.Mladá zase zaspala start -všichni už vyplavali a ona nám něco povídala.Ale plavala krásně.A zase byla bramborová.Letos jsem si vzala plavky i já a tak jsme zbytek závodů užívaly v dětském bazénu.Po 12 jsme se přesunuli do vesničky Pluhův Žďár.Nádherný penzion kde budeme nocovat.Naobědvali jsme se,ubytovali a šli se připravovat na párty s vyhlašováním výsledků.Byl zajištěn hromadný odvoz,který se nám ale podařilo propásnout.A tak se jelo osobákem a byla sranda.Všichni jsme byli náležitě vystrojení a ještě se stavovali na benzínce.Po 16 hodině začala party.Spousta hudby ,tance.Mladá dostala svou vytouženou medaily a spoustu drobných dárečků.Neunavně protančila celý večer -já už měla nohy jak konve.Součástí večera byla různá vystoupení -třeba do sálu najeli motorkáři.Rozdávali se svítící náramky a kopretiny.Po 11 hodině jsem s mladou odjela prvním svozem do penzionu.Zbytek naší výpravy byly instruktoři a ti hodlali pařit až do rána.Právě začínal nový den když jsme spokojené,utančené usínaly v nádherné manželské postely.












Neděle.Vstáváme o půl 8 do krásného rána.Balíme,jdeme na snídani a vyrážíme domů.Cesta ubíhá dobře -povídáme a kupodivu necítím žádnou únavu.I mladá je pořád plná nadšení -je prostě vzorná.Mé obavy jak to bude hodně náročné vzaly za své -my snad neměly ani žádnou krizi během včerejška.Před polednem jsme doma.Mladá si užívá dárečků -bylo tam i CD s písničkami a zpívá to Majda.Dělám oběd,odpočíváme.Taky jsme zvládly úkol.Chystáme na zítra.A spát.



1 komentář:

  1. je vidět, že jste si to obě užily.
    Terezka je moc šikovná.
    A hipies kostýmy jsou super.

    Míša z Plzně

    OdpovědětVymazat