neděle 7. dubna 2013

52 -týden třicátý první -1.4.-7.4. 2013

Pondělí.Velikonoční.Tak i u nás bylo vyplácení pomlázkou a balíčky od zajíčka.Mladí šli do kostela a já zůstala s mladou v kuchyni.Po obědě poslední výprava na atrakce.Dnes byl v plánu velký strašidelný hrad.Čekalo se na přítelkyni.Mladá jela s ní a já si to užila se synem.Potom ještě tradiční labutě -ty zrovna padly do chumelenice.Trochu se potoulat mezi stánky.Odnesly jsme si řehtačku.Doma už jen balení a odjezd mladých.Pro nás chystání na zítra.


Úterý.Nechce se vstávat.A všechno jde tak šíleně pomalu.Odevzdána a já na chvilku volná.Nakupuji,odpočívám.V šatně už ji zase slyším -dupe.Rýma neušla pozornosti -tak si připadám jako špatná matka.Alespoň plánuji kratší týden.Doma se nic nechce.Ale musíme napsat úkoly a pořádně se vyspat na zítra.

Středa.Všechno špatně už od rána.Zlobí v autobuse,následně i ve škole -a to tak,že moc.Mě je zima a není kam se schovat před protivným větrem.Ze školy si odvážím dítě které je prý nemocné.A taky informaci,že na škole bude probíhat projekt ,,Člověk a jeho svět".Mladá do něj byla zařazena.Budou jezdit na výlety po okolí a poznávat vodní zdroje.Problém je v tom,že to bude po škole až do 17 hodiny.Ráda bych ji to dopřála a zároveň i sobě -celý volný den!!!!!Ale za jak dlouho mi řeknou,že moc zlobila,byla unavená??Pořád mluví o plavání tak navzdory rýmě a možná i opravdu nemoci jdeme.Kupodivu plave.Doma večeře a spát.Noc klidná.

Čtvrtek.Nakonec nejedeme.Je mi to blbý.I když ji mám odhlášenou na pátek a myslím,že by dnešek dala.Ale jsem z toho nějak naštvaná.Že jsem přišla o pokec s kámoškou,že už je zase to moje dítě nejotravnější a nejzlobivější.Asi jsem potřebovala pár dnů odstup a nebylo mi přáno.Tak zase lékárna a šílených peněz.A celý den pitomá nálada.Asi víc u mě než u ní.Ona si užívá hraní a staví si své nekonečné řady.Které mě dnes rozčilují,nechce se mi je překračovat.Ještě,že je tu večer a milosrdná noc.

Pátek.Tohle měl být ten den volna -na zvládnutí rýmy,nabrání síly před perným týdnem co nás čeká.Alespoň se učíme,já peru,vařím.Po obědě nám dlouho trvá než se konečně vykopeme na nákup.Proběhl dobře.A už jen Vyprávěj a spát.
Sobota.Mladá vyspává.Já se bůhví proč budím dřív.Tak alespoň kafe v klidu.Dopolední úklid,vaření.Tolik to svádí být zalezlé celý den.Ale toho už se bojím -strašně špatně se nám vrací do zaběhnutých kolejí.Tak jdeme ven.Já chtěla fotit architekturu města,ale okamžitě mi klekl fo´ták.Tak jen obhlížím co budu fotit.Doma svačinka a já bych nejraději zalezla do pelechu.Mladá má na to dnes jiný názor -když já jdu spát a ona už má hodinu spát nespí.

Neděle.Bohužel spaní ji přešlo už nad ránem.Jsem tááák naštvaná.Nechávám ji osudu a dospávám se.Stejně vstávám unavená a s mizernou náladou..Strašně se bojím -zítra máme tak brzo vstávat -budu jak praštěná.Dopoledne uteklo.Po obědě siesta a ven.Koupit lístek na zítra -v pondělí ráno bývá fronta.Potom jdeme na lov fotek.I přes to zamračeno se daří.Doma se snažím ovládnout svou nervozitu    a hlídat příjem a výdej tekutin.A´t mají dost materiálu.Snad bude noc milosrdná.




1 komentář: