pondělí 15. dubna 2013

52 -týden třicátý druhý -8.4. -14.4. 2013

Pondělí.Vstáváme před pátou a v 6 už sedíme v rychlíku na Prahu.Jde to dobře.Ač po ránu plno,mladá je hodná.Máme chvilku čas tak nemusíme hned do nemocnice.Je krásné ráno.Chvilku hledáme ordinaci -pan profesor se přestěhoval.Máme to za sebou -odběry zvládla s písní na rtech a odměnou jí bylo,že i plyšový pes musel dát krev.Dokonce dostal i náplast.Lékárna a potom návštěva laboratoře.Tady nám odměřují rysku na zkumavce,aby bylo dávkování přesné.Představuji si,že v podobném prostředí pracuje můj syn a jsem strášně pyšná.A můžeme vyrazit za zábavou.Dnes jsou to opět mašinky -Království železnice.Mladá se těší a já taky.Obě jsme si to užily -zase to bylo lepší než posledně.Je tu spousta nových modelů Prahy.Taky tam byly pokojíčky pro panenky a výstava modelů Škoda.Potom ještě okukujeme boty v nedalekém OC,daly jsme i tuze nezdravý oběd.A vyrážíme na zpáteční cestu.Během jízdy upravuji fotky ve fot´áku -a nikdy mi tak rychle cesta neuběhla.Mladá se vzorně věnuje svým věcem.Prostě dokonalé.Jela jsem do Prahy zase s pocitem jak je mé dítě nemožné,hlučné.Proč by si na ni pořád stěžovali??A odjíždím s přesvědčením,že sice není andílek, ale dá se zvládnout.Celkově to byl moc hezký den.A oběma nám pomohl.










Úterý.I dnes ještě máme volno.Už je rýma ok.Vyspáváme po včerejším výletu.Dopoledne učení,uklízení,oběd.Po něm jdeme na procházku.Už je to cítit jarem.Je mi tak hezky,snad ten pocit uchovám v sobě co nejdéle.Doma se připravujeme na zítra.Jsem z toho nervozní.Začíná ten projekt a já netuším jestli s tou naší absencí počítají na zítra i s mladou.Ta se těší na výlet.Uvidíme,uvidíme.

Středa.Vyrážíme.Nezvykle světlo,nezvykle teplo.Ve škole domluveno,mladé podané instrukce.Po škole jede na výlet,musí být hodná,nikoho nezlobit v autě,aby mohla jet i příště.A já mám volno.Až do 16 hodin.Vracím se domů.V tichu snídám a přemýšlím jak naložit s volnem.První mě napadlo to prospat.Ale večer bych asi neusnula.A protože se mi slunce dralo do oken konečně jsem je umyla.Taky vyprala záclony a potahy,mladé vydrhla koberec,vytřela.V přestávkách jsem seděla u PC a cpala se dobrotami.A bylo mi tak fajn.Před 16 jsem se odebrala před místní divadlo a čekala z které strany přijede školní auto.Vystoupila nadšená mladá a paní učitelka říkala,že dobrý!!!!!Mladá mi potom doma vyprávěla jak chodily kolem rybníku,jak strejda řídil a maminka čekala u divadla.Doma to všechno voní ,já jsem odpočinutá i přes tu fyzickou práci,mladá plná zážitků.Dokonalý den.A máme naději,že jich bude mnohem víc.

Čtvrtek.Noc klidná a ráno dobré.Odevzdána ve škole.A já mám s kým sdílet své nadšení z volna,z hladkého průběhu.Obchody,cukrárna a spousta povídání.Den utekl.Jedeme domů.Po odpočinku úkoly a já trochu uklízím.Konečně máme místo vloček v oknech kytky.Trochu mě jen rozhodilo,že nešlo CD.Úplně jsem začala šílet při představě nefunkčního přehrávače a ty její nechápavé oči -když si chce pustit pohádku.Asi jsem šílela moc,že i ten stroj se slitoval a začal po stopadesáté přehrávat Hurvínka a vánoce.A večer a spát.

Pátek.Odevzdána ve škole.A já chodím a zatím očima hledám boty a bundu na jaro pro mladou.Taky cukrárna a nákup na víkend.Ve škole měla zase svůj den.Do šatny přišla s opravdovými slzami.Naštěstí se okamžitě nadchla pro nakupování.A tak jsme ještě před odjezdem zvládly koupit mladé jarní bundu.Ač fialovou nerada vzala jsem ji.Je tak blízko růžové a na tu jsem alergická.Ještě maso na neděli a už domů.Delší odpočívání.Čeká nás ještě plavání -budeme chodit v pátek.Trochu se bojím jak to po perném týdnu bude zvládat.Středa mi vyhovovala víc,ale ted´mi nabízí volno takže není jiná možnost.Mladá plave,opravdu se snaží.Jen já si budu muset zvyknout na jinou sestavu rodičů než si budu umět pokecat.Doma už jen večeře a Vyprávěj.Usíná se mi špatně.Dole zase techno -už jsem se i oblékla,že tam půjdu.Naštěstí jsem nakonec nemusela.Ale naštvanost mě bude držet dlouho.

Sobota.Přispat si???Tohle je hudba minulosti.Zase ,zase,zase -v 5 ráno.Sice to nakonec vypnou,ale mé staré tělo už nezabere.Nechápu,že mladou to vůbec neruší -hold jiná generace.A tak nám začalo sobotní ráno.Krásné,sluneční.Kdy prádlo věším na balkon a ono svěže voní.Kdy okna jsou otevřená a celým bytem prostupuje slunce.Oběd,siesta a ven.První zastávkou byl obchod z botami.Už jsem musela nějaké vybrat,aby měla v pondělí v čem jet.Ale dnes zlobí,chová se nemožně.Ani nemám náladu na větší chození.Nakonec doma začala kulhat a  stěžuje si na chodidlo.Šla to ve starých botách -tak jestli změna obuvi.Snad špatně nešlápla a není to kotník.Já tam nic nevidím,ale já nejsem doktor.Pustila jsem se do batikování triček.Mám radost,že se povedlo.Příští sobotu -bude-li vše jak má být pojedeme na další plavecké závody.A součástí je párty ve stylu hippies.Tak nepodceňuji přípravu.Večer už je klidný a TICHý!!!!!


Neděle.Další poklidné prosluněné ráno.Mladé to kazí jen to psaní úkolů.Tuze se jí nechce.Oběd,úklid a ven.Nasbírat vitamín D do zásoby,nasát do sebe co nejvíc slunečního svitu.Chodíme kolem vody.Testujeme nové boty.Hýbeme se.Doma je trochu cítit nezvyk pohybu,ale zase si zvykneme.Chystáme věci na zítra,léky.Poslední díl Nevinných lží a do pelechu.



Žádné komentáře:

Okomentovat