neděle 19. května 2013

52 -týden třicátý sedmý-13.5.-19.5. 2013

Pondělí.Venku vítr a ve mě nervozita.Dnes jdou do kina.Na doporučení  učitelek jsem jí celý víkend vysvětlovala vhodnost slušného chování -né,že bych tak jindy nečinila.Mou účast na představení nepožadují.Za což jsem docela ráda -kde je psáno,že v mé přítomnosti by byla vzorná?Just by nebyla,aby ukázala co jsem za neschopnou matku.Mám dokonce dvojí společnost,ale stejně jsem duchem s mladou.Dokonce po městě špehujeme jestli už jdou a jde li i mladá.Do kina odešla společně se třídou.U kina jsem na ně čekala a byla chválená!!!!Jsem nadšená a volám ,,Hurá" jak jsem slíbila.Cesta domů a za chvíly jdeme k holičce.Sice nás stihla průtrž,ale možná právě proto tam nikdo nebyl.Mírně netradiční odměna za vzorné chování.Dítě které se po mnoho let dalo ostříhat jen při koupání ve vaně,potom s řevem tak raději jen od babičky.Prostě je to slečna i když se tak někdy nechová -ale která zdravá se někdy nechová jak trdlo?A tak nám skončil docela úspěšný den.


Úterý.Mladá natěšená -jede na koně.Já chodím po městě a hledám co vyfotit k tématu ,,Trocha ekologie".Nakonec se zadařilo a nápady přicházely.Byla hodná jak slibovala.Jedeme domů.Tady už se moc nic neděje -nějak mám zamotanou,zatíženou hlavu sama sebou.Ani nevím jestli zítřejší volno zaspat nebo se uuklízet do bezvědomí.

Středa.Odvezla jsem mladou do školy.Tady mi paní učitelka popřála dobrou noc a já odcestovala zpět domů.Mladou čeká dlouhý den zakončený výletem k rybníku.Doma se cpu,sedím u netu.A potom vyrážím na cestu -řešit své problémy které mě začínají tížit.Bohužel jsem nevyřešila nic,jen mám termín.Ale zase těch kalorií co jsem chůzí vydala.Doma se pouštím do gruntování -když už mám ten volný den a spát se jít bojím.V noci bych asi nezabrala.Na 16 si jdu vyzvednout mladou.Sice mírně uvařená,ale spokojená.Alespoň někdo bude spát klidně.
Čtvrtek.Dnes se jí hůř vstává,ale snaží se.Mám pro ni motivaci.Já dopoledne ve společnosti.Mladé kupuji letní kalhoty v Lídlu a okukuji i něco pro sebe.Byla hodná den rychle utekl.Jedeme domů.Tady jen odložit nákup a vyrážíme na místní vlakové nádraží.Jen dnes tu stojí Kinematovlak.Pouští tam celý den pohádky.Našlo se pro nás místečko -bylo plno,nějaká škola.Právě promítali ,,Potkali se u Kolína".Mladé se to moc líbilo.I to,že se děti smějí a paní učitelka neustále napomíná.Dělala,,Pššššššššššššš!" a vykřikovala jména -převážně chlapecká.Po půlhodinovém bloku se ještě jdeme kouknout do vedlejšího vagonu kde je muzeum historie železnice.A konečně domů.Já se naobědvat,taky si odpočinout.Ještě nás čekají úkoly.A zase utekl den.





















Pátek.Vyrážíme.Bohužel celý den proti větru.Už se mi z toho motá hlava.Mladá odevzdána,škola zaplacena.Chodím městem a nakupuji jídlo.Fotím,odpočívám.Taky myslím na léto -jeden pracovní sešit pro mladou a pro sebe knihu.Cesta domů je nepochopitelně děsná.Zlobí.Je nějak moc lidí a na silnici kolona.Doma se divila,že má zákaz počítače -i když byla varována.Ale srovnala se s tím rychle -slibuje a slibuje.Odpočíváme,já dělám večeři.Vyrážíme na plavání.I já si odplavala své.Trochu jsem šokovaná -ví o mém blogu.Jsem mírně naivní když jsem si myslela,že to z okolí nikdo neobjeví.Asi mě ukolébalo,že návštěvnost není nijak závratná -v té záplavě na netu se to ztratí.No budu muset zapřemýšlet co dál.A je tu pátek,Vyprávěj a do hajan.


Sobota.Ač s časem vstávání nesouhlasím vstanu.Nejdřív se pomalinku probírám.Nové téma do fotoprojektu takhle po ránu je vražedné -nechápu co se po mě chce,natož k tomu něco vymyslet.Dopoledne přede mnou,tak jsem zdolala horu prádla k žehlení,uvařila oběd.Na trhu jsem si koupila žampiony a ted´je do všeho cpu a chrochtám si blahem.Taky dá práci se přemluvit a vyrazit.Slunečno,leč větrno.Míříme původně na dětský den a slavnostní otevření teras u Gasku.Ale nic moc a terasy jsou pořád zavřené.Tak se řadíme do davů turistů a obcházíme památky.Zastavení na kafe a zmrzlině.Dneska jsme to měly s oplatkou -zavádějí i pro naše město .Nákup v Bille a domů.Tady už jen odpočívání ,večeře a vypláchnout si mozek u romantickém filmu.



















Neděle.Ani dnes mě dlouho nenechala.Tak ji dám léky,snídani a jdu si pokračovat.Mám co dělat abych se znovu probrala a už vážně vstala.Je potřeba napsat úkol.Zvlášt´když se jí zrovna ale vůbec nechce.A vařím.Těším se jak si pochutnám -potom nemám být větší.Následuje úklid a prcháme do přírody.Sedíme na kopci a mě je dobře.Svítí na nás slunce a je tu blažené ticho.Budu z té chvíle dlouho čerpat.A už jen nedělní přípravy -večeře,věci na zítra.A dole kravál,křik,bouchání dveří,hádání -to bude noc.






3 komentáře:

  1. hezký letní sestřih. taky jsme dnes stříhali. s počítačem, který odvede pozornost. lepším se.

    OdpovědětVymazat
  2. krásné fotky. Kinematovlak mohl být prima.

    OdpovědětVymazat
  3. Terezka má pěkný letní sestřih.
    A fotíte moc krásné fotky.

    Míša

    OdpovědětVymazat