pondělí 24. září 2012

52-týden třetí-17.9.-20.9.2012

Zase čerstvé -můžeme vyrazit.Poprvé zaznamenáváme opravdovou zimu po ránu.Den utekl rychle.Ve společnosti hned několika maminek.Mladá přišla z oběda spokojená.Doma na mě padla únava.A navzdory krásnému počasí se do mě dala zima.Ale donutila jsem se.I dnes byl náš trénink.Já se zahřála,probrala,protáhla.Mladá házela do dálky,trénovala chytání,zakopaly jsme si.Dodalo nám to energii na zbytek úkolů.A šlo nám to pěkně od ruky.


























I dnešní úterý -stejně jako to před týdnem má být slunečné a zítra déšť.Tak si to hledím užít.Mladá to své dopoledne tráví v sedle,u koní,na vzduchu.Já o samotě,na lavičce.S knížkou a výhledem na hladinu rybníka.Užily jsme si to obě.A obě byly spokojené,vysluněné.Doma to pěkně šlape.A na odpolední procházce jsme byly úspěšné.První várka kaštanů.Podvečer jsme nedobrovolně strávily při svíčkách.


Středeční ráno nás nezaskočilo.Jen jsme přidaly vrstvu oblečení a vzaly si deštník.Já se tedy nakonec dřív uchýlila do šatny a četla,četla a četla.U oběda prý zlobila.V šatně ji ale slyšet nebylo.Moc jsme toho doma nestihly -přece jen nás to trochu uspává.Nějak se nic nechtělo.Ale plavat se chtělo.Snažila se.Potápěla se s brýlemi a lovila kroužky.Já celá nabuzená z akcí které má sdružení v plánu ani nemohla usnout.Závody,divadlo,soustředění.U všeho chci být.



















Ve čtvrtek se mi už vstává hůř.Byla hodně tma a moje myšlenky jsou teď nějak o pár dnů napřed. Dá práci soustředit se na přítomnost.Dokonce ráno na zastávce zase osahávala kolem stojící.Její radar zachytil můj vnitřní neklid.Naštěstí se bylo komu vypovídat.Uteklo to rychle.Byla hodná.Dneškem jsme zakončily tento týden školní docházku.A doma se odehrávalo velké praní,chystání a nakupování.Začaly jsme chodit do Albertu.Já zcela nezasažená jejich akcemi přece jen neodolala -mluvítko to by bylo něco pro ni.Ona netuší.Podařilo se mi koupit mluvítko,album a tajně syslím kartičky.Když spí tak si je přehrávám.Pro mladou to bude překvapení k svátku.Už se těším jak bude nadšeně vykřikovat,že má Albert.


Žádné komentáře:

Okomentovat