středa 11. března 2015

Únor 2015

Na to,že měl jen 28 dní nám dal docela zabrat.Byl to fofr,byla to jízda -naštěstí více pozitiva než negativa.
Zahájení nového měsíce jsme začaly prázdninově.Alespoň na pár dnů k babičce na Moravu.Ukázat dítěti jak vypadá sníh.Dřívější návrat než bývá zvykem měl důvod pracovní.Mladá šla s tetou do práce a já na provozní poradu.Zbytek týdne jsme poctivě odpočívaly.Jen v neděli jsme si zajely do Kolína -já obhlídnout kde je ta škole kde mám zahájit konečně svůj kurz a Terča na výlet a nákup do OC.My budeme mít na léto triček!


























A hurá do dalšího týdne.Má první asistence na novém pracovišti s novým klientem.Tentokrát můžu nahlédnout do zázemí pekárny -tohle mě na tom přímo fascinuje.Že se dostanu kam bych se normálně nedostala.Že vidím jak se co dělá.Pro Terču to znamená zůstávat déle ve škole.Ale většinou je i ráda ,že si může pohrát v jiné třídě se svými oblíbenějšími učiteli.V úterý přijela synova přítelkyně aby mi pohlídala Terču.Já odpoledne  -po práci a vyzvednutí dcery ze školy mířím na první hodinu rekvalifikačního kurzu.Sešla se nás tam parta ženských v podobném věku + jeden muž.Různé profese,různá pracoviště,zajímavé životní zkušenosti a hlavně legrace.Všechny jsme stejně nervozní,vyjevené a máme pocit,že jestli to neuděláme bude to šílená ostuda.Odjíždím s první várkou učení.Další dny se poctivě učím při cestě do a z práce.Mladá je vzorná a občas nás jeden dobrý anděl sveze autem.Mám pocit,že je měsíc zázraků.Začala jsem kurz,sehnala 3 dobré duše které jsou ochotné hlídat a na dalších pár měsíců mám práci v teple a provoněnou vůní koláčů.Páteční trénink je vyjímečný tím,že je před závodový.V sobotu to vypuklo.Poprvé po mnoha letech den svatého Valentýna neprožívám.Ani ta srdce co nám malovali na tváře mi to nespojila.Jsem si říkala,že je to prostě sranda.Letos jen synova přítelkyně jako obrátkový rozhodčí.A mladá se překonala a jednou byla 4 a jednou PRVNÍ.Přeplavala děti které nikdy neporazila.Bylo to naprosto úžasné a já byla neskutečně pyšná.




















První den v novém týdnu mám zubaře.Zároveň se stavuji na neuro pro léky pro mladou.A na druhý den zase práce.Odpoledne vedu mladou ke kamarádce a odjíždím na kurz.Začínám si to užívat.Mám tam chvilku času tak stíhám i kafíčko.V práci už se začínáme všichni těšit na určité dny -kdy se pečou koláče,kdy tyčinky.Jednak je to příjemná a hezká práce a můžeme si i zobnout.A mě to tak naladilo,že já nepekařka peču své první koláče.























Další týden opět pracovně.Jen v úterý jsem si nahlásila volno abych se mohla účastnit školního karnevalu.Domů odjíždíme i s kamarádkou a jejím synem.Další dobrá duše na hlídání.Je to akce i s přespáním.Doma dám instrukce na používání bytu a dcery a frčím.Zase chvilku relax a potom už se soustředit.Příště píšeme první test tak zavládla mírná panika.Doma všechno ok -zvládly to i s úkolem.Ráno jedeme zase všichni společně do školy a já se vracím do práce.Ve čtvrtek to máme trochu zjednodušeno.Mladá jede reprezentovat školu na speciální hry.Vyzvedávají si ji u nás a taky mi ji přivezou.Mladá opět medaile,plná zážitků.Nejdřív jsem si myslela,že se zbláznila když mi povídá,že v tělocvičně lyžovali,stavěli iglú.Ale na druhý den mi to pan učitel potvrdil a dokonce mi stáhl moře fotek.Víkendové odpočívání si zasloužíme obě.Jen mě ta hromada nevyžehleného prádla nějak roste.Ale asi nikam neuteče ....
















1 komentář: