neděle 8. února 2015

Leden 2015.

Nový rok jsme přivítaly novoročním ohňostrojem.I když jsem náplava a patriotem města se necítím hojná účast mě potěšila.Asi,že u nás bylo nezvykle teplo.

















Náš první školní den v Novém roce jsme mířily směr Praha.Kontrola po čtvrt roce,odběry,léky.A slíbené Království železnice.Lidu pomálu -většinou cizinci.Nová atrakce v podobě řízení vlaku -ani střídat se nechtěla.





















Dál se dny odvíjely nezvykle líně.Škola,něco málo domácí aktivity,shánění dárků pro syna,mámu.Ačkoliv nepodávám žádné velké výkony cítím se unavená -nevyužitá.Pracovně jen pár schůzek a jedno proškolení první pomoci.Jsem si vědoma,že je to klid před bouří ale nedokážu se nějak vyburcovat alespoň k pořádnému úklidu.Nechávám dny líně plynout.Málo fotím a tenhle zápis jsem dlouho odkládala.Protože u nás se v lednu nic nedělo.Tedy já mám pocit,že se něco dělo,ale možná je to jen v mé hlavě.Třeba se to nikdy nedozvím.



















Poslední lednové dny sháním masku na karneval.Terča si přála být princeznou -vážně snad nikdy nebyla.A protože letošní téma je ,,Co tu ještě nebylo" tak jsem se rozhodla jí to splnit.To tu ještě nebylo ,moje dcera v růžových šatech.Karneval ještě neproběhl ale už se pobavilo pár lidí.Oni vědí,že jsem se vážně hodně kousla.Tak snad jí to nemoc nepřekazí.


1 komentář: