pondělí 5. ledna 2015

Prosinec 2014.

Začal trochu unaveně.Ale dohonila jsem pána z města a on byl schopen topení zprovoznit.Takže konečně topíme.Na druhý den první a na dlouhou dobu jediná sněhová nadílka.Obě nás to neuvěřitelně nakoplo.Po večerech trocha pečení,přes den lovím vánoční dárky.Ve středu zubař a ve čtvrtek schůzka s klientem.Ale opět se jedná o tu zvláštní maminku a zážitek je to beze sporu nezapomenutelný.Netuším jak to bude dál.Letím pro Terču a doma jen na otočku.Dnes se u nás rozsvěcuje vánoční strom.V pátek ve znamení Mikuláše -ve škole dostali balíčky a trika z Billy-Mladá je unešená,že má ovoce a zeleninu na triku.Společně jdeme na Mikuláše do kostela.Ale dorážíme na poslední chvíly a já se v tom moc neorientuji.Balíček ji čeká doma za oknem.Největší radost udělali nové fixy.Sobotní odpočívání a nedělní pohádka o čertech v divadle.


























Další týden pracovní.Ale už od rána se to nějak komplikuje.Terča nenaladěná,příliš kontaktní,autobus zpátky má zpoždění.Dobíhám na asistenci schvácená.Klient ke všemu nemá svůj dobrý den -práce ho zmáhá víc než se čekalo.A na mladou stížnosti.Ke všemu mám odpoledne pracovní schůzku.Hlídání pro Terču mám tak se můžu účastnit supervize.Jenže nějak netuším co s těmi informacemi.Některé věci bych raději nevěděla.Honění,stížnosti pokračují celý týden.Jen jsme si odskočily na Česko zpívá koledy a vypouštění balónků Ježíškovi.Letos jsem si vypustila i své přání.Sobota je více méně odpočívací.Neděle pro změnu kulturní.Na poslední chvíly se na plavání pořádá zájezd do Prahy.Opět divadlo Hybernie -Velká vánoční show.Uvádí Jan Rosák,zpívá Absolonová,je tu i Michal z Kouzelné školky,kouzelník Nedvěd.Soutěží se na pódiu,zpívá se.Mladá je nadšená a máme VIP místa kde všechno dobře vidíme.Ale i tak cítím,že je to nějak moc fofr a já si ten advent představovala klidnější.
Trochu se bojím jak ten příští týden ustojíme.





























Opět pracovně.Sice jsou změny -klient chodí jen na 2 hodiny,na cesty už jen skrytý náhled.Ale i tak nám to všem dává zabrat.Počasí upršené,protivné.Jeden den ani není co dělat když se nedá jít ven.Doslova za pochodu řeším zbývající dárky.Stížnosti ve škole se snažím nevnímat.Já mám pocit,že se snaží -lítám s ní jak hadr na holi.V úterý jdeme na vánoční kamión.Líbí se nám to oběma -ať si každý říká co chce.Má svůj minikamión a je unešená.Ve čtvrtek posezení vánoční v práci.Beru i mladou,vyrábíme záložky.Až v pátek jsem se konečně zpomalila.Ve škole je vánoční posezení.Po dlouhé době se vidíme s kamarádkou.Zase jsem neskutečně dojatá a doma dělám koniny kterých potom hořce lituji.Poslední plavání a neskutečná úleva,že se můžeme zpomalit.Velký předvánoční nákup potravin,procházky a dojetí u Křídla vánoc.I já mám to své přání a bojím se ho vyslovit.Co když se vyplní,ale všechno to bude jinak než si člověk přeje a přitom tak jak to vyřkl.






























Pondělí si užíváme nestávání.Poklidné dopoledne uzavřené předvánoční návštěvou u kamarádky.V úterý pro změnu výstava betlémů a přípravy na den D.Poprvé jsme samy.Je to zvláštní,jiné.Taky nekonečně dlouhé i když vlastně děláme to co každý rok.Zdobení stromečku,poslední úklid,podvečerní procházka.Nadělujeme cestou ptáčkům.A potom už večeře,dárečky.Terča je nadšená a má pocit,že všechny dárky pod stromečkem jsou pro ni.Hrajeme si,koukáme na televizi,telefonujeme.Na druhý den se konečně objeví syn naživo.Ježíšek podruhé,sváteční oběd a balíme a vyrážíme směr Morava.U babičky jsou už obě mé sestry a jejich děti.Nekonečné povídání,další dárečky.Syn s přítelkyní pokračují v cestě,já s Terčou zůstáváme.Na druhý den návštěva u sestry.Všechno probíhá nezvykle dobře -Terezka má tajnou zbraň.Od bráchy dostala magického jinna co umí hádat zvíře na které myslíte.A dvojčata hračka zajímá tak se snaží.Návštěvu u babičky uzavíráme tradiční návštěvou Tesca.Zkusila jsem si tam společenské šaty.A padly mi,byly úchvatné.Ale já si je nekoupila,protože je vlastně nepotřebuji,ale strašně bych chtěla.V neděli pro nás dojel syn.Ještě návštěva u rodičů jeho přítelkyně a domů.Jsem grogy,mladá svou poslední noc u babičky dokonale vyšilovala.Opět vděčná za klid a vlastní postel.



























V pondělí odpoledne máme povánoční posezení s plaváním.Moc se mi nechce,ale nakonec je to fajn.Terča useděla celé promítání kreslené a poněkud jiné Červené Karkulky.V úterý doplnění zásob a potom už vzhůru do oslav.Letos to kupodivu uteklo rychleji.Prokládaly jsme si to pouštěním písniček z Pc,televizní zábavou a okukováním ohňostrojů.
Tak a jsme zase na začátku.Věřím,že bude líp,že zažijeme úžasné věci,potkáme úžasné lidi,navštívíme spoustu krásných a zajímavých míst.A Vám všem přeji jen to dobré.


3 komentáře:

  1. myslím, že se vám to nádherně vydařilo. Krásné akce, pěkné fotky. Přeji vše nejlepší do nového roku a hodně zdraví.

    OdpovědětVymazat
  2. to byl tedy hekticky mesic :) doufam, ze i tak zbyl cas na relaxaci.

    OdpovědětVymazat
  3. Také vám přeji do nového roku vše nej.
    Míša z Plzně

    OdpovědětVymazat