čtvrtek 2. dubna 2015

Březen 2015.

Začátek měsíce byl pro nás radostný v tom,že se tu na pár dnů zjevil syn.Pohlídal mi mladou abych mohla na kurz a nechali nám tu na dlouhý týden kocoura.Přítelkyně se vracela do Belgie s ním.Jinak práce ,škola,přejíždění sem a tam.O víkendu po dlouhé době dlouhá procházka a asi na dlouhou dobu poslední divadelní představení.Nějak jsem zjistila,že už je na mě té kultury pro děti moc -někdy je to vážně bída. A tak jsem se rozhodla a zakoupila dva lupeny na koncert skupiny Mandrage.Budeme chodit na koncerty!




















Dalším týden zpestřený přítomností kocoura -jen kdyby nebyl v noci tak aktivní.Musím si přiznat,že na noční vstávání už nemám.Práce je fajn,voní to tu velikonočně.Občas se svezeme s naším dobrým andělem.Jenže celá ta situace mi motá hlavu víc než bych si přála.Mladá už to bere jako samozřejmost a to je to co to být nemá.A já ač se tomu bráním pořád jsem myšlenkami v tom autě.A je mi až trapně,že cítím co bych neměla,že přemýšlím o tom o čem bych neměla.Nejhorší asi je ,že je to tak zoufale jednostranné a nikdy se to nikam nepohne.Tak uběhl další týden a odměnou nám byl cirkus Berousek.Užily jsme si to obě a mladá byla zase víc za velkou slečnu.Kocour konečně odjel s paničkou a já se konečně vyspala.






















Dny ubíhají s pracovními povinnostmi nějak rychleji.Asi je to dobře -nemám čas myslet na blbosti.Práce,škola -kurz.Už jsme psali první průběžný test a dala jsem to.Mladá je vzorná,já to tedy tak vnímám.Na závěr týdne místo plavání malé zastavení.Už jen zatmění slunce bylo mystické.Nás čekala ještě Rovnodennost v sedlecké katedrále.Tento rok výtěžek věnován našemu plavání.Bála jsem se ,že při slunečném počasí bude lidí strašně moc a nenajdeme místo k sezení.Nenapadlo mě,že se s tím počítá a budeme mít VIP místa v předních řadách.A bylo to jako loni nádherné.Poprvé jsme vylezly i nahoru kouknout na to z výšky.O víkendu další procházka a taky jsem zvládla umýt okna.



























Poslední týden do práce jen odbíhám na náhledy.Další psaní testu -vypadá to dobře.Do toho nějaké schůzování a je pátek.Mladá se probudila nějaká nenaložená.Nakonec jsem se rozhodla do školy nejet a pro jistou zajít k MUDr.Strašně dlouho jsme tam nebyly a budeme si muset najít dospěláckého doktora.Ač to doma tak nevypadalo má angínu.Vyfasovala léky a já za pár hodin taky uvěřila,že ji skutečně má.Víkend ve znamení teplot a hodně náročných nocí .Poslední březnové dny trávíme v teple domova.A jsem nakonec díky počasí vděčná.Vystřihuji ozdoby do oken,mladá vzorně leží a kouká po stopadesáté na DVD Kostičky a Kouzelnou školku.Když hodně tlačím dovolí mi pustit něco jiného.Ale je nám spolu po dlouhé době doma fajn.


Žádné komentáře:

Okomentovat