sobota 8. listopadu 2014

Září 2014.

První školní den nezačal moc dobře.Ten déšť a informace,že letos mladá nemá pana učitele.Chvilku nad tím smutním a psychicky se připravuji,že to bude náročné pro ni i mě.Ale čekají mě bohužel i jiné radosti tak se musím soustředit i na ně.Zajistit hlídání mladé,následně svoz do školy,podstoupit předoperační vyšetření,nafasovat léky .A nepo...se strachy dřív než je třeba.Ke všemu jsou na mě všichni kolem moc hodní -zvlášť když už to ve škole musím oznámit.Kamarádka mi přivezla hříbky a rajčata,druhá zase neustále poslouchá mé nářky.Slunečnou sobotu trávíme v zahradách Gasku -taneční vystoupení,soutěže.A v neděli si neseme domů z procházky první várku kaštanů.




















Další pondělí je už náročné protože zítra už nastupuji.Všichni se se mnou loučí,přejí mi vše dobré a mě je z toho pěkně naměko.Odpoledne dorazil syn.Vzal si dovolenou aby se postaral.Na druhý den mě vezou ještě před školou do nemocnice.Snažím se být statečná.I tady jsou všichni strašně hodní.Ve středu podstupuji úplné odstranění štítné žlázy.Všechno probíhá dobře,není mi špatně,brzy můžu chodit i když s drénem.Hodně čtu,spím.Návštěvu jsem povolila jen ve čtvrtek.Mladá nadšená,mladej to nese statečně - i když se vyjádřil,že na dýl by to asi nedal.V sobotu ráno mě propouští domů.Odváží mě syn a zároveň vyzvedává babičku která ho bude střídat.Chtěla jsem mít jistotu kdyby mi bylo špatně aby tu někdo byl.Naštěstí to jde.Jen mírná únava.

Další týden je náročný hlavně pro mladou.Svoz jezdí brzy tak musí dřív vstávat,pan řidič není zrovna empatický a vrací se o hodně později než je zvyklá..Ale je statečná a já to pro sebe musela udělat.Sice to je zásah do rozpočtu,ale je třeba investovat i do mě a mé rekonvalescence.Odpoledne se snažím jí dělat jen radost.Krátké procházky,návštěva bazárku na plavání a spousta nových věcí na oblečení.Babička je na mě hodná a zdá se,že oproti létu se s nám víc snaží rozumět.Doprovází mě na vytažení stehů a výsledků histologie a já jsem fakt vděčná,že si taky vzala dovolenou a nenechala mě se v tom plácat samotnou.Nakonec se totiž zjistilo,že ten uzel kvůli kterému jsem na to šla byl ok.Ale za něm se schovával malinkatý a ten byl zhoubný.Měla jsem v sobě rakovinu.Odstraněním ŠŽ by to mělo být vyřešeno,ale budu sledována v Motole.Babička odjíždí,syn dorazil na otočku.Zavezl mě do školy na Den otevřených dveří,odvezl nákup na další týden a zase odjel.První plavání a první týden jen my dvě.Já ještě odpočívám a trochu se začínám věnovat domácnosti,mladá prostě úžasná.O víkendu Svatováclavské slavnosti s kamarádkou a její dcerou se synem.




















Poslední dva zářijové dny už vezu mladou do školy já.A poslouchám obdivné řeči na adresu svého úžasného syna a neméně úžasné dcery.Říkám jen ,,Já vím"A dmu se pýchou  -zvládli jsme to!!!!

3 komentáře:

  1. Taky mám za sebou odstranění štítné žlázy, už je to 10 let. Zvládli jste to všichni skvěle, máte můj obdiv, ty, dcera i syn... Moc pěkné fotky. Přeju spoustu úsměvů na tváři a děkuji, že píšeš, jak se máte.

    OdpovědětVymazat
  2. Mě také odstranili štítnou žlázu. Už je to také pár let zpátky. A je mi o moc lépe.
    Míša z Plzně

    OdpovědětVymazat
  3. Překontrolovat eToro, největší sociální investiční síť na světě, kde 1,000,000y klientů vydělávají kopírováním obchodních rozhodnutí našich nejlepších obchodníků.

    Obchod odkudkoli Váš čas je peníze. Obchodujte na počítači, tabletu a mobilu

    227,651,647 - Otevřené obchody na eToro

    OdpovědětVymazat