středa 3. září 2014

Srpen 2014

Už to začíná jít trochu ztuha.Vymýšlet aktivity,naplnit den.Ale snažíme se.Děláme dlouhé procházky.Dokonce jsme došly pěšky až na Havířskou boudu -v to jsem ani nedoufala.






















V pondělí má nervozita vrcholí.Jedeme do Kolína k panu doktorovi na ORL -dnes se rozhodne.Proběhlo to dobře  -mám termín operace a pocit naprosté důvěry.Pan doktor se mi opakovaně omlouval,že není přítomna sestra -aby mi pohlídala Terezu.To jsem zažila poprvé v životě.A jako správné holky jdeme ty nervy pěkně zahojit do OC.Každá má nové triko a může se domů.Další dny trávíme pozvolna.Až ve čtvrtek vyrážíme na návštěvu ke kamarádce co byla u nás.Jedeme do Světlé nad Sázavou.Tam na nás čekají,provedou nás městem.Do zámku nakonec nejdeme ale přilehlý lesopark a rybník je víc než príma.Potom nás vezou k nim domů -nedaleká vesnička se zavádějícím názvem Dolní město.Poblíž mají hlavu J.Haška.Je to opravdu obr hlava.A domů.Následující den zasloužené odpočívání a regenerování.V sobotu nás čeká Hornický jarmark.Kouzelník,písničky,trh.Dobu všechno príma a potom mladou chytl nějaký amok.Zajímavé,že ve chvíly kdy jsem se rozhodla koupit si šátek pro svou budoucí jizvu.A to mladá už si svůj volant vybrala a zdála se nadšená.Jde se domů v nenáladě.Ani zastávka u tety a hraní s vodou na dvorku nepomohla.Trvá to s přestávkami až do večera.Ani na druhý den to není o moc lepší.A já na to nějak nemám,jsem příliš vyděšená sama sebou.





































Naštěstí jsme se z toho obě vyspaly.Na náladě jí taky přidalo,že se konečně pojede k babičce.A dokonce nás odveze brácha autem.Tak se ocitáme na Moravě.Mladej tu přespal.Dopoledne jsme si sami vyšlápli na radniční věž.Bohužel za tu necelou hodinku první stížnosti babičky na chování mladé -otravovala dvojčata.Odpoledne návštěva u tety a zase odjel.Já ve snaze minimalizovat napětí další den plánuji výlet do Olomouce na výstavu Flora Olomouc.Kupodivu se k nám přidává neteř a i když obavy jsem měla veliké šlo to.Až na zpáteční cestě se bůhví proč sekla a v lijáku si odmítla obléknout bundu.Vrátila jsem promočené,klepající se dítě a příjemně mi u toho nebylo.Hodně chodíme na procházky -samy.V sobotu se sestrou na letní kino které se pro nepřízeň počasí nekoná.Tak alespoň posezení v zahrádce.Jsem unavená z toho napětí,nešťastná z toho jak dvojčata mladou nemusí,chce se mi křičet jak se jich babička zastává a mě říká,že jsem vztahovačná.A tak  se bavíme jak umíme.Návštěva muzea,procházky parkem.Je mi smutno.













Další týden je bohužel podobný.Mladá touží po společnosti o niž nikdo nestojí.I návštěva u sestry je divná.A tak další výlet aby to tolik nebolelo.Šternberk.Zajímá mě Expozice času.A mladou taky.Fotím jak o život a je mi i v nečase hezky.Jen TZ neměly.A ač jsem nechtěla vyšlapaly jsme si i na hrad.Zbytek týdne už mi schází energie.Taky počasí nepřeje.Začíná to tu být dlouhé.Chci domů.A a tak v sobotu odjíždíme.Doma na mě padá smutek,strach a panika.















































Poslední prázdninový týden už jen přežívám.Pořídím mladé pár nových věcí do školy.Dělá mi doprovod na první předoperační vyšetření.Způsob tohoto léta zdá se mi poněkud nešťastný.A já nějak nevím co s tím.

4 komentáře:

  1. To s tymi dvojcatami ma moc mrzi, neviem ako su stare, ale maly by trosku respektovat moznosti mladej a trosku ju vzat do party, ved sa zase nevydia tak casto.Snad si to casom uvedomia alebo im to niekto vysvetli. Moc by som vam to priala.
    Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Slzičko, doufám že jste s Terezkou v pořádku. Zatím jste se s povídáním o září neozvaly.
    Ale zřejmě máte moc práce.
    Nevadíme, počkáme.
    Míša z Plzně

    OdpovědětVymazat
  3. Take drzim palce, aby vse bylo v poradku.

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělé fotky, líbí se mi, kolik toho zvládnete, k´jaké akce navštívíte... ráda se kochám vašimi fotkami.

    OdpovědětVymazat